Do Vectry do "obsługi technicznej" do "działu tv cyfrowej" dzwoniłem 3 razy i ani razu nie trafiłem na osobę, która była zorientowana w temacie oprócz podstawowej obsługi dekodera. Na prośby o rozmowę ze specjalistą odpowiedzieli, że nie ma takiej możliwości i jeśli "jakość sygnału" w dekoderze wynosi 100% (niezaleznie od sily sygnalu czy C/N) to nie mogę nic zrobić.
Zauwazylem, ze na telewizji analogowej są wysokie szumy, kolory również są mało intensywne a na ciemnych scenach widać wyraźnie śnieżenie i z tym również nie chcą nic zrobić, powiedzieli, że to że u konkurencji miałem lepszą jakość nie jest żadną miarą, że technik przyjedzie dopiero jak nie będzie obrazu albo zacznie zbytnio przerywać.
Rozmawiałem ze znajomym technikiem, który tłumaczył że jakość cyfrowej TV w Vectrze jest niższa ponieważ pakują zbyt dużo kanałów w jedno pasmo i muszą je kompresować co tłumaczy artefakty i 'pixeloze' na niektórych kanałach. Eh, nie wiem co zrobić. Do 10 dni mogę wypowiedzieć umowę ale w Aster musiałbym płacić prawie 2 razy więcej za mniej kanałów (lepszej jakości) i wolniejszy internet, chociaż stabilniejszy.
Zauwazylem, ze na telewizji analogowej są wysokie szumy, kolory również są mało intensywne a na ciemnych scenach widać wyraźnie śnieżenie i z tym również nie chcą nic zrobić, powiedzieli, że to że u konkurencji miałem lepszą jakość nie jest żadną miarą, że technik przyjedzie dopiero jak nie będzie obrazu albo zacznie zbytnio przerywać.
Rozmawiałem ze znajomym technikiem, który tłumaczył że jakość cyfrowej TV w Vectrze jest niższa ponieważ pakują zbyt dużo kanałów w jedno pasmo i muszą je kompresować co tłumaczy artefakty i 'pixeloze' na niektórych kanałach. Eh, nie wiem co zrobić. Do 10 dni mogę wypowiedzieć umowę ale w Aster musiałbym płacić prawie 2 razy więcej za mniej kanałów (lepszej jakości) i wolniejszy internet, chociaż stabilniejszy.
Ostatnia edycja: