Ja również się nie czuje wywołany, stwierdzam fakty, co prawda i tak go zamówie, bo konkurencji nie ma.
Mi się jeszcze ani razu nie zawiesił do tego cały czas system śmiga jak rakieta, a posiadam telewizor już około 3 miesięcy. Ja wróciłem do poziomu czerni 50 bo biorąc pod uwagę plusy i minusy wolę jednak mieć ciemniej bo to powoduje ogólne lepsze wrażenia przy oglądaniu. Muszę przyznać racje osobie która tu napisała, że te problemy to w zasadzie nie problemy i naprawdę producent wypuscil dopracowany sprzęt. Nie obyło się bez kilku rzeczy, sam czekam na aktualizacje likwidująca problem z HDR w grach na Xbox one s ale suma sumarum fajny sprzęcik. Oczywiście jak by producent pozbył się tych wszystkich dupereli to było by wręcz kozacko ale na to potrzeba czasu. Miałem Tv boxa który był już wręcz idealny ale to po roku czasu różnych łatek i aktualizacji. Mam nadzieje ze tu tez tak będzie i większość niedoróbek zostanie w czasie usunięta, oby. Tu na forum jest temat o serii KS Samsunga i powiem wam że tam cuda wianki niezłe odchodzą a przecież sprzęt nie jest za małe pieniądze.
Jest kilka problemów i nie ma co dyskutować czy są czy nie. Najgorsze jest to, że u jednych są a u drugich nie pomimo, że dotyczy to tego samego TV z tym samym release softu. Podobna sytuacja występuje w smartfonach zarówno z iOS czy Androidem na pokładzie. Pół biedy gdy trafiło na młodego człowieka przyzwyczajonego do "wieszającego" się urządzenia ale gorzej z osobami starszymi. Przerabiałem to z TV Sony, który zakupiłem dla moich rodziców. Był to model z początku przygody Sony z Androidem i zwiechy oraz restarty TV bez żadnej przyczyny powodowały ich irytację. Przyzwyczajeni byli do tego, że włączasz TV i hula. Musiałem zmienić im na Samsunga bo ojciec się wkurzał gdy musiał TV odłączać z zasilania. Anyway... ciekaw jestem na ile nasze uwagi zgłaszane tu do Kikiego mają pokrycie w realnej reakcji ze strony TCL w Żyradowie. Domniemywam, że Żyrardów jest tylko "składaczem" tego co przysyłają im Chińczycy. Soft pewenie opracowuje francuski zespół przejętego przez TCL-a Thomsona. Być może już teraz chinole sami grzebią w sofcie mając know-how od Francuzów. Wszak programistów w Chinach nie brakuje. Chciałbym się mylić. Ale nie ważne czy w Chinach czy w Polsce - ważne jest to czy to co tu zgłaszają użytkownicy ma jakikolwiek feedback u TCL. Nie urodziłem się dziś i wiem, że w takiej sytuacji odpowiedź sprzedawcy może być z automatu "tak oczywiście" aby uspokoić aktualnych a co najważniejsze potencjalnych nabywców TV marki TCL. I tu jest zasadnicza prośba do Ciebie Kiki skoro masz z nimi bezpośredni kontakt abyś na bieżąco zgłaszał im te uwagi. Z pewnością będzie to z korzyścią zarówno dla użytkowników jak i firmy. Czasami fabryka nie wszystko wyłapie a dopiero codzienne użytkowanie wykazuje bugi w sofcie. Mając na uwadze to, że współczesne TV to małe komputery i dodanie jakiejś funkcjonalności lub poprawienie błędu w oprogramowaniu nie wiąże się ze zmianami konstrukcyjnymi w płycie głównej poprzez dodanie specjalizowanego scalaka a jedynie upragdem softu więc takie działanie nie naraża firmy na potężne koszty. Chyba każda firma dąży do jak największej sprzedaży a można ją osiągnąć poprzez produkcję sprzętu, który działa bezbłędnie. Jak mawiał Steve Jobs: uruchamiasz urządzenie i bum! IT JUST WORKS! No blue screen (odniesienie do dobrze znanego ekranu zwiechy w Windows). Taki feedback jest ważny bo sami wiemy jak działają infolinie - piszesz maila a softwareowy bot ci odpowiada "Dziękujemy za Twoją opinię. Nasz zespół niezwłocznie się tym zajmie". I mówiąc obrazowo pewien pan odkłada twoje zgłoszenie na półkę z napisem "Do pilnego rozpatrzenia" - teraz następuje odjazd kamery a ta półka jest jedną z setek półeczek w wielkim hangarze. Tak przy okazji to miałem sposobność rozmawiać z developerem piszącym aplikacje na urządzenia mobilne oparte na Androida. Facet ciskał gromy właśnie na zawieszający mu się TV z Androidem. Nie mógł tego zrozumieć, jak można tak długo czekać na update softu w telewizorach. On sam szybko reaguje na uwagi zgłaszane co do jego programu aby dalej istnieć jako developer. Przecież w takich koncernach z pewnością jest cały zespół programistów opracowujących soft (a skoro tak długo im schodzi to zatrudnijcie więcej programistów!) A najbardziej nie mógł zrozumieć braku update dla starszych TV. Ok, zarówno w smartfony jak i TV co rok są odświeżane ale... TV nie zmieniamy tak często jak telefonów. A najważniejsze były słowa, że upgrade softu TO NIE JEST pisanie pisanie kodu od nowa tylko modyfikacja istniejącego! To jest po prostu swego rodzaju wymuszanie przez firmę przesiadki na nowy sprzęt. Niecna praktyka z obszaru smartfonów jest teraz niestety stosowana na rynku TV.
czyli co seria p60 nie będzie już wspierana ??Na PVR - dostałem odpowiedź już wcześniej i podali że nie planują.
Przypuszczam , że będzie w P70 i zapewne będzie to różnica w opisie licząc gradację modeli. Chyba, że ktoś jak ostatnio w S7906 - odblokuje nagrywanie.
Właśnie jestem w kontakcie z fabryką i wszystkie wasze ważne uwagi przekazuję właśnie dla dobra wspólnego.
Proszę je szczegółowo precyzować i takie przesyłam do właściwych rąk.
Czy to rzeczywiście da się wyeliminować czy to jest WADA tego TV nie do poprawy ?Ja od wczoraj jestem już posiadaczem modelu u55p6064 nabytego u Krzysztofa.
O samym telewizorze jeszcze dużo napisać nie mogę, ale o samym zamówieniu ze sklepu Kikiego jak najbardziej. Złożyłem zamówienie późnym wieczorem w niedzielę a telewizor wczoraj po południu stał już u mnie w mieszkaniu, realizacja bardzo szybka i rzetelna. Przeprowadzana kalibracja i prośby specjalne przez Marka za co niezmiernie dziękuję. Naprawdę rzetelna firma i większość dużych molochów elektromarketów powinno się uczyć takich nawyków.
Co do samego TV po pierwszym wieczorze oglądania: na początek poszły materiały 4k z YouTube, Netflix, jakość super. Mam porównanie w firmie, ponieważ od roku rodzice mają poprzedni model 55s7906. Jednak później kiedy emocje opadły zauważyłem problem o którym wczesniej pisaliście a mianowice na czerni występujące artefakty w postaci takich kwadratów (przepraszam za określenie, ale jestem amatorem w tej dziedzinie ) efekt ten eliminuje w moim jak i Waszym przypadku podniesienie poziomu czerni (po kalibracji ustawione było 51) na początku ustawiłem 53, wyeliminowało większość tych "zjawisk" ale pozostawało jeszcze trochę, dopiero na poziomie 57 eliminuję się wszystkie te zjawiska, tylko niestety na tym poziomie nie ma już tak głębokiego koloru czarnego jak ustawianiach z kalibracji a szkoda, bo jest to duża różnica. Miejmy nadzieję że TCL może coś z tym podziała, chyba że jest to już uzależnione od matrycy i nie da rady nanieść na to poprawek.
Czy ktoś wie jaki wpływ na TV ma opcja "natychmiastowe włączanie"? W ustawieniach da się to zaznaczyć i wtedy TV wyłacza się i włącza w sekundę bez ekranu z logo i animacją android. Zastanaiwam się jednak czy nie jest to coś w rodzaju uśpienia i czy wtedy TV nie pobiera więcej prądu podczas czuwania oraz czy przez to nie zapcha się w końcu RAM który nie będzie czyszczony jak przy wyłączaniu.