TCL Seria C70

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dla Ciebie - nie ma i nie będzie.
Teraz ok.

Dane są bezpieczne.
Soft jak zawsze z FABRYKI TCLa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dla Ciebie - nie ma i nie będzie.
Teraz ok.

Dane są bezpieczne.
Soft jak zawsze z FABRYKI TCLa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

firefl

Active member
Bez reklam
a nie lepiej po prostu napisać czy dystrybuowane na forum oprogramowanie narusza gwarancję tv czy nie?
zresztą gwarancję tv mam w nosie.
logując się na przykład do netflixa podaje się numer karty kredytowej, dane i 3 cyfrowy kod.
Czy dane karty kredytowej są bezpieczne?
Napisz konkretnie skąd jest soft, czy jest certyfikowany czy może jest to soft testowy lub typu beta lub inny shit.

Jak nie wierzysz w bezpieczeństwo tv to należy rejestrować netflix na komputerze albo smartfonie.
Wtedy na tv nie musisz podać karty kredytowej.
 

damianosr3

New member
Chyba nie dostałeś pełnej odpowiedz na swoje pytanie.
Nieautoryzowane zapewne naruszają gwarancję.
Nie wynika z tej odpowiedzi czy tutejsze aktualizacje są autoryzowane przez TCL.

Kiki twierdzi, że to fabryczne, to brzmi jak autoryzowane.

Dla mnie odpowiedź TCLa była jasna. Mimo, że pytanie mogło być lepiej skonstruowane. Nie zależy mi żeby kogoś oszukiwać.

TCL pisze jasno, że oprogramowanie nieautoryzowane nie obejmuje gwarancją.

https://prnt.sc/lsnafw
 

firefl

Active member
Bez reklam
Dla mnie odpowiedź TCLa była jasna. Mimo, że pytanie mogło być lepiej skonstruowane. Nie zależy mi żeby kogoś oszukiwać.

TCL pisze jasno, że oprogramowanie nieautoryzowane nie obejmuje gwarancją.

https://prnt.sc/lsnafw

Ale Kiki udostępnia oprogramowanie fabryczne - dlaczego zakładasz, że to kwalifikuje soft jako nieautoryzowany?
Jedyna różnica to nietypowy kanał dystrybucji softu.
Nie jest modyfikowany poza TCL, który jako producent chyba ma własną autoryzację na modyfikację :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
damianosr3 - też nie musisz się obawiać - następnych aktualizacji też już nie dostaniesz !
Kolejne aktualizacje ( poprawki dzięki również waszym uwagom ) nie długo.
 

damianosr3

New member
Dzięki nie zależy mi, zależy mi na szczerej prawdzie. Jeśli jest to soft autoryzowany to dlaczego TCL nie udziela takiej informacji?

Zapytałem się osobiście, dostałem odpowiedź że jest to oprogramowanie nieautoryzowane.

Nie zależy mi. Dziękuję.
 

PawelTBU

New member
Ja pitole ale za przeproszeniem gównoburza. Soft jest nieobowiązkowy, kto nie chce nie instaluje, KiKi jest dystrybutorem tcla i już nie jeden tv pomógł reklamować u producenta, te z softem z forum również i problemu nie było. Dodatkowo kilkukrotnie rozmawiałem z P. Markiem w różnych kwestiach /wielkie ukłony za podejście i poszanowanie klienta, bez względu na pore zawsze pomoże i nie zbywa człowieka mimo że jest np 19.oo i mógłby sączyć piwo w domu zamiast tłumaczyć kwestie techniczne klientom/ i mówł on własnie o softach, które dostają od TCLa i tak na prawdę jesteśmy jednymi z pierwszych na świecie którzy te softy dostają. Czy zmiany są? tv używam miesiąc i dostałem go z 495 potem wgrałem 499 teraz 500 i różnice są widoczne gołym okiem. Nie chcecie nie instalujcie, a jak czegoś nie wiecie to najpierw sie dopytajcie a potem siejcie zamęt na forum.
 

syma753dfx

Member
Nie pracuję "AMAZON PRIME VIDEO", ktoś mówi, że aktualizacja menu serwisowego może działać, ale aby to zrobić, musisz zadzwonić do pomocy: Wiesz, że możesz zaktualizować oprogramowanie serwisowe z domu? Uwaga Nie mówię o Androidzie FW, ale o oprogramowaniu serwisowym. (tłumaczenie google)

PS: Nie wiem, czy tłumaczenie jest zrozumiałe, chciałem nazwać pomoc produktu w domu.

PPS: Aktualizacja odbywa się za pomocą pliku na kluczu USB.

Próbuję przerobić to pytanie. Mówi mi się, że plik musi zostać zainstalowany, aby nadać regionowi telewizor.
 
Ostatnia edycja:

damianosr3

New member
Nie zależy mi, aby kogoś oszukiwać, albo krzywdę komuś robić.

Nie chciałbym tylko sam został oszukany. Przykładowy post: Oficjalne TCL: tak możecie instalować oprogramowanie, nie ma problemu.
Odp. po zainstalowaniu: niestety gwarancją nie obejmuje wasze telewizory, które pobrały i zainstalowały soft z forum HDTV.com.pl etc. lub innego.
Zawiedziony klient: ohhh jestem oszukany.

Rozumiem dobre intencje Kiki oraz pozostałych osób, jednak nigdzie nie ma oficjalnego oświadczenia, że takie oprogramowanie obejmuje gwarancją. Tylko przezorność sprawiła, że jeszcze nie korzystam z tego nowego softu.

Dziękuję wam za wyrozumiałość, mam nadzieję że to doceniacie. Dalszy ciąg rozmowy prowadzę z Kiki na PW, chciałbym to do końca wyjaśnić.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Nie zależy mi, aby kogoś oszukiwać, albo krzywdę komuś robić.

Nie chciałbym tylko sam został oszukany. Przykładowy post: Oficjalne TCL: tak możecie instalować oprogramowanie, nie ma problemu.
Odp. po zainstalowaniu: niestety gwarancją nie obejmuje wasze telewizory, które pobrały i zainstalowały soft z forum HDTV.com.pl etc. lub innego.
Zawiedziony klient: ohhh jestem oszukany.

Rozumiem dobre intencje Kiki oraz pozostałych osób, jednak nigdzie nie ma oficjalnego oświadczenia, że takie oprogramowanie obejmuje gwarancją. Tylko przezorność sprawiła, że jeszcze nie korzystam z tego nowego softu.

Dziękuję wam za wyrozumiałość, mam nadzieję że to doceniacie. Dalszy ciąg rozmowy prowadzę z Kiki na PW, chciałbym to do końca wyjaśnić.

A czy możesz to po polsku napisać? Wygląda jakbyś sam się o coś pytał i odpowiadał. Jakiś żal, ale niezrozumiały skoro podobno nie korzystasz z nowego softu
 
Do góry