TCL Seria C70

adrian1692

New member
Witajcie,
mój TCL 49C7026 wczoraj strzelił focha. Jakieś dwa tygodnie temu przesiadłem się z softu 373 na 475. Byłem zadowolony, stabilność działania się poprawiła, ogólnie zmiana na plus. Dwa dni temu pojawił się komunikat o kończącej się pamięci, zdziwiłem się ponieważ po zainstalowaniu 475 uruchomiłem kilka podstawowych aplikacji i przez te dwa tygodnie nic więcej nie robiłem. Wolnej przestrzeni pozostało 60 MB. Nie miałem czasu się tym zająć i tak zostawiłem. Dziś chce odpalić TV, uruchamia się od zera, przechodzi do ładowania Androida i koniec. Może się tak ładować godzinami, nie uruchamia się:/ Próbowałem zainstalować ponownie 475, później 499. TV nie chce przejść w tryb aktualizacji. Na odpiętym zasilaniu podłączam USB z plikiem, trzymam power i podpinam zasilanie. Uruchamia się standardowo i wiesza na ładowaniu androida, nie chce przejść do aktualizacji. Próbowałem również przy podpięciu zasilania przytrzymać przyciski power+VOL-, pojawia się napis błąd i android z wykrzyknikiem. Miał ktoś taką sytuację? Udało się to rozgryźć? Dziwi mnie to że nie chce łyknąć systemu z USB, wcześniej nie było z tym problemu. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

damianosr3

New member
To nie jest soft producenta.

Dlaczego czepiasz się Kiki?
Za soft odpowiada producent.

Częścią testów producenta jest udostępnianie softu zainteresowanym użytkownikom.
Zdecydowałeś się korzystać z wersji testowej. Czyli sam jesteś testerem oprogramowania.
Zadaniem testerów jest zgłaszanie błędów - mógłbyś to jednak zrobić uprzejmiej.
 

themarcus

New member
Witam

Posiadam U55C7026 V500 i ogólnie jest sporo problemów z którymi radze sobie na bieżąco czytając forum, lub nie radząc wcale. W ostatnich godzinach pojawiła się w końcu apka HBO GO androidTV i tu problem, nie mogę obejrzeć całego filmu, po pewnej chwili ( różne odstępy ) tv restartuje się. Czy ktoś używa i ma podobne problemy ??

Pozdrawiam
TheMarcus
 

syma753dfx

Member
Nie pracuję "AMAZON PRIME VIDEO", ktoś mówi, że aktualizacja menu serwisowego może działać, ale aby to zrobić, musisz zadzwonić do pomocy: Wiesz, że możesz zaktualizować oprogramowanie serwisowe z domu? Uwaga Nie mówię o Androidzie FW, ale o oprogramowaniu serwisowym. (tłumaczenie google)

PS: Nie wiem, czy tłumaczenie jest zrozumiałe, chciałem nazwać pomoc produktu w domu.

PPS: Aktualizacja odbywa się za pomocą pliku na kluczu USB.
 
Ostatnia edycja:

damianosr3

New member

Witam serdecznie,

Nie wiem skąd posiadacie bazę/plik serwisowy. Zapewne od producenta, ale modyfikacje są wykonywane przez fan makerów danej firmy. Tak myślę i mogę się mylić.

Producent nie daje gwarancji na takie telewizory, aktualizowane za pośrednictwem USB z plików o nazwie v495 v499 v500 etc.

Jeśli ktoś miał telewizor na gwarancji, a zaktualizował telewizor za pośrednictwem plików zamieszczanych tutaj na forum to gwarancję: stracił.

Jest to oficjalna odpowiedź polskiego oddziału TCL w aplikacji Messenger.
 

Wasiu84

New member
Witam

Posiadam U55C7026 V500 i ogólnie jest sporo problemów z którymi radze sobie na bieżąco czytając forum, lub nie radząc wcale. W ostatnich godzinach pojawiła się w końcu apka HBO GO androidTV i tu problem, nie mogę obejrzeć całego filmu, po pewnej chwili ( różne odstępy ) tv restartuje się. Czy ktoś używa i ma podobne problemy ??

Pozdrawiam
TheMarcus


U mnie cała aktywacja urzędzenia przebiegła ok, mogę przeglądać bibliotekę. Ale jak uruchamiam film wyskakuje błąd "Nie można odtworzyć tej pozycji, spróbuj jeszcze raz."
I nic z tym nie jestem w stanie zrobić. Odinstalowywałem aplikację, czyściłem tv gaurdem i ponownie instalowałem.
Chyba błąd po stronie tv, bo ponoć na nvidia tv shield działa hbo.
 

themarcus

New member
U mnie cała aktywacja urzędzenia przebiegła ok, mogę przeglądać bibliotekę. Ale jak uruchamiam film wyskakuje błąd "Nie można odtworzyć tej pozycji, spróbuj jeszcze raz."
I nic z tym nie jestem w stanie zrobić. Odinstalowywałem aplikację, czyściłem tv gaurdem i ponownie instalowałem.
Chyba błąd po stronie tv, bo ponoć na nvidia tv shield działa hbo.
To jeszcze lepiej, ja mogę oglądać tyle, że na raty i ciągłe restarty TV. Nie znam się bardzo, ale wygląda to na zapełnianie pamięci i wówczas reboot przymusowy.
 

pioterek9

New member
U mnie cała aktywacja urzędzenia przebiegła ok, mogę przeglądać bibliotekę. Ale jak uruchamiam film wyskakuje błąd "Nie można odtworzyć tej pozycji, spróbuj jeszcze raz."
I nic z tym nie jestem w stanie zrobić. Odinstalowywałem aplikację, czyściłem tv gaurdem i ponownie instalowałem.
Chyba błąd po stronie tv, bo ponoć na nvidia tv shield działa hbo.

Mam to samo soft v495 napisz czy masz neta podpiętego po kablu czy działasz po WiFi, może tu leży problem, gdyby któryś z użytkowników poradził sobie z tym problemem będę wdzięczny za pomoc w jego rozwiązaniu
 

ebola1972

Member
a nie lepiej po prostu napisać czy dystrybuowane na forum oprogramowanie narusza gwarancję tv czy nie?
zresztą gwarancję tv mam w nosie.
logując się na przykład do netflixa podaje się numer karty kredytowej, dane i 3 cyfrowy kod.
Czy dane karty kredytowej są bezpieczne?
Napisz konkretnie skąd jest soft, czy jest certyfikowany czy może jest to soft testowy lub typu beta lub inny shit.
 
Ostatnia edycja:
Do góry