TCL Seria C70

syma753dfx

Member
Napisał syma753dfx Zobacz post
Nie pracuję "AMAZON PRIME VIDEO", ktoś mówi, że aktualizacja menu serwisowego może działać, ale aby to zrobić, musisz zadzwonić do pomocy: Wiesz, że możesz zaktualizować oprogramowanie serwisowe z domu? Uwaga Nie mówię o Androidzie FW, ale o oprogramowaniu serwisowym. (tłumaczenie google)

PS: Nie wiem, czy tłumaczenie jest zrozumiałe, chciałem nazwać pomoc produktu w domu.

PPS: Aktualizacja odbywa się za pomocą pliku na kluczu USB.
Próbuję przerobić to pytanie. Mówi mi się, że plik musi zostać zainstalowany, aby nadać regionowi telewizor.

Ale nikt tak naprawdę nie wie, jak?
 

kolan

New member
Witam, może jest szansa na dodanie do aktualizacji softu:
- paska postępu programu (tego przy kanałach podczas przełączania);
- radiobudzika - jakże potrzebnego, przynajmniej dla mnie. Automatyczne włączanie telewizora na wybranym kanale, np. radio satelitarne.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Witam, może jest szansa na dodanie do aktualizacji softu:
- paska postępu programu (tego przy kanałach podczas przełączania);
- radiobudzika - jakże potrzebnego, przynajmniej dla mnie. Automatyczne włączanie telewizora na wybranym kanale, np. radio satelitarne.

Napisz do Google bo to android powinien uzupełnić.
 

zlo21

New member
Czy komukolwiek udało się wrócić z v499 (bądź innej wersji 8 ) do v373 lub v353 ?

Próbowałem za pomocą .pkg ale tutaj zawsze po aktualizacji mam bootloopa. Czy istnieje jakiś sposób aby po aktualizacji hardware'owo wykonać reset ustawień?

Wyczytałem na 4pda, że można próbować za pomocą zip i lokalnej aktualizacji w ustawieniach, tylko... Mam wrażenie, że mój tv (7026) jest strasznie wybredny. Z 5 pamięci USB, które posiadam polubił tylko 2 (na 2 w ogóle widzi paczkę z softem - z wczytywaniem samych pamięci nie ma problemu). Próbowałem zamiennie na każdej pamięci fat32/fat16. Scenariusz wygląda tak samo, wczytuje plik, pyta czy uruchomić ponownie, następnie trwa aktualizacja i tak szacunkowo na 15% - błąd, samoczynny restart i soft zostaje nie ruszony.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie i może się podzielić?
 

romeczek7

New member
Żeby wrócić do v373 musisz najpierw użyć V369 do obniżenia wersji. Pendrive musi być sformatowany w FAT32. U mnie zawsze przechodzą aktualizacje na USB 3.0 w telewizorze z pen w 2.0 nie większym niż 16GB.
 

syma753dfx

Member
Why are you asking - just do it!

Ok

In Italy on our TCL tvs we have problems because app Amazon Prime video, timvision and premiumplay do not work. It seems that the problem occurs because the TV set is not regionalized, it is not recognized as a product that works in Italy. The above mentioned apps have different rights for each country. The assistance of TCL usually comes at home, connects a USB stick and through the service menu installs files that regionalize the device.
My request is as follows: Do you have these files? Do you know how to install them?
 

Konserwator

New member
Dzień dobry wszystkim!
W tym świątecznym okresie telewizor stał się dla mnie trochę ważniejszy niż zwykle i to skłoniło mnie, by wreszcie się zarejestrować i zapytać - czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?



Może to być jednak wina mojego dostawcy internetu, ale chciałbym się upewnić, że to nie TV (TCL U49C7026).
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Dzień dobry wszystkim!
W tym świątecznym okresie telewizor stał się dla mnie trochę ważniejszy niż zwykle i to skłoniło mnie, by wreszcie się zarejestrować i zapytać - czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?



Może to być jednak wina mojego dostawcy internetu, ale chciałbym się upewnić, że to nie TV (TCL U49C7026).

Witaj w klubie TCL a mianowicie z problemami z softem !!!! Było trzeba inną markę kupić i nie miałbyś problemu a tak co raz będziesz się borykał z tym tv jak inne osoby . Będziesz go przeklinał ....
 

firefl

Active member
Bez reklam
czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?

przy youtube niektórym pomagało cofnięcie aktualizacji aplikacji youtube.

Jaką wersję SW masz wg numeracji TCL - do sprawdzenia w menu serwisowym
 

adambe

Member
Dzień dobry wszystkim!
W tym świątecznym okresie telewizor stał się dla mnie trochę ważniejszy niż zwykle i to skłoniło mnie, by wreszcie się zarejestrować i zapytać - czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?





Może to być jednak wina mojego dostawcy internetu, ale chciałbym się upewnić, że to nie TV (TCL U49C7026).


Zainstaluj V 500 i po problemach

Witaj w klubie TCL a mianowicie z problemami z softem !!!! Było trzeba inną markę kupić i nie miałbyś problemu a tak co raz będziesz się borykał z tym tv jak inne osoby . Będziesz go przeklinał ....

Ja nie narzekam. Owszem ,trzeba trochę nad softem popracować i na V500 telewizor jak dla mnie pracuje bezbłędnie ( oprócz szybkiego uruchamiania), ale to mi nie przeszkadza
 

wwwKaczmarek

New member
Dzień dobry wszystkim!
W tym świątecznym okresie telewizor stał się dla mnie trochę ważniejszy niż zwykle i to skłoniło mnie, by wreszcie się zarejestrować i zapytać - czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?



Może to być jednak wina mojego dostawcy internetu, ale chciałbym się upewnić, że to nie TV (TCL U49C7026).

W swoim zauważyłem jeden problem, jak włączę youtube wyjdę pilotem i wejdę w netflix to tnie obraz co chwilę, dopiero ostatnio odnalazłem funkcję włączenia menadżera zadań, wystarczy wcisnąć dłużej domek (ok 2-3 sek) i w menedżerze wyłączyć youtube lub netflix i inne procesy w tle. Po tym wszystko działa perfekcyjnie. Wiem, że porada laicka ale sam wcześniej szukałem w sklep play menedżera do zainstalowania bo nie wiedziałem że takowy już w telewizorze jest.
 

Axelll

New member
W swoim zauważyłem jeden problem, jak włączę youtube wyjdę pilotem i wejdę w netflix to tnie obraz co chwilę, dopiero ostatnio odnalazłem funkcję włączenia menadżera zadań, wystarczy wcisnąć dłużej domek (ok 2-3 sek) i w menedżerze wyłączyć youtube lub netflix i inne procesy w tle. Po tym wszystko działa perfekcyjnie. Wiem, że porada laicka ale sam wcześniej szukałem w sklep play menedżera do zainstalowania bo nie wiedziałem że takowy już w telewizorze jest.
Z tym że da się tak zrobić tylko na 7. Na 6 i 8 takiego managera nie ma, chyba że jakoś inaczej się go uruchamia ;)
 
Do góry