TCL Mini-LED 65C825 - test, recenzja - czyli nadchodzi pogromca Oled TV ? Co jest prawdą a co mitem !

Tomasz76

New member
"szukam tak jakiejs apki zeby za pomoca dwoch klikniec czyscic pamiec podreczna ale nic nie moge znaleźć."

Z tego co pamiętam do tej preinstalowanej apki Shield Guard da się zrobić na ekranie głównym skrót bezpośrednio do opcji czyszczenia pamięci. Muszę sobie tylko przypomnieć jak to się robiło, na starym TCL'u tak miałem i działało to doskonałe.

Tomasz76 dzięki wielkie za wyjaśnienie jak rozwiązać problem z netem. Najpierw przestawie sieć tak jak opisujesz a później jak nie będzie lepszego efektu tv wyleci na kabel bo zrobiłem sobie kiedyś gniazdko na rj za tv więc nie będzie problemu. Co do YouTube to jeszcze to będę obserwował żeby spróbować wyłapać kiedy dokładnie się tak dzieje. Jak coś to dam znać.

Jak masz możliwości to na Twoim miejscu poszedł bym jednak w połączenie przez RJ45. Choćby dlatego że TV szybciej uzyskuje adres IP. Przy szybkim starcie który jest w tym TV wręcz błyskawiczny ma to znaczenie.
 

bono288

Member
Witam!
Użytkuje ktoś tv z modułem CI od multimedii?
U mnie od samego początku są problemy. Co chwilę mam pixelozę.
Nie jest to wina sygnału.
Tv sam się zaktualizował i na nowym oprogramowaniu jest bez zmian.
 

SDman

Banned
Witam!
Użytkuje ktoś tv z modułem CI od multimedii?
U mnie od samego początku są problemy. Co chwilę mam pixelozę.
Nie jest to wina sygnału.
Tv sam się zaktualizował i na nowym oprogramowaniu jest bez zmian.

Mam ogromną prośbę, ponieważ biorę pod uwagę ten model dla Córki ale z takimi problemami nie ma opcji aby zawracać sobie głowę.
Daj znać czy udało się problem wykluczyć, tutaj czy na priv.
 

Tomasz76

New member
Ja mam moduł CI od upc i pixeloza nie występuje. Może masz kable antenowe marnej jakości albo coś zakłóca sygnał.

Myślałem o module CI do UPC, do tej pory głównie używam UPC GO, bo jest wygodny w użytkowaniu.

Mógłbyś mi powiedzieć czy szybko zmieniają się kanały przy użyciu modułu ( w porównaniu do dekodera Horozon ) ?
Na kanałach działa info oraz szybkie EPG ?
 

AG100

New member
Myślałem o module CI do UPC, do tej pory głównie używam UPC GO, bo jest wygodny w użytkowaniu.

Mógłbyś mi powiedzieć czy szybko zmieniają się kanały przy użyciu modułu ( w porównaniu do dekodera Horozon ) ?
Na kanałach działa info oraz szybkie EPG ?

też mam UPC i kartę CI+ i jest OK, pikseloza jest czasami po przełączeniu kanału, ale to wina sygnału który ma tylko 56 % ;(
 

Adresik84

Member
Tak to wygląda
https://youtu.be/YWB81rtkNsU
Czy działa szybciej od dekodera tego nie wiem bo nie mam porównania jak zmienia dekoder. Przy szybkim przerzucaniu zdarza mu się wywalić napis że program kodowany ale po chwili wskakuje.
Zmienia kanały około 2s chyba że przeskoczysz kilka naraz to trwa to z 1s dłużej.
 
Ostatnia edycja:

Tomasz76

New member
Tak to wygląda
https://youtu.be/YWB81rtkNsU
Czy działa szybciej od dekodera tego nie wiem bo nie mam porównania jak zmienia dekoder. Przy szybkim przerzucaniu zdarza mu się wywalić napis że program kodowany ale po chwili wskakuje.
Zmienia kanały około 2s chyba że przeskoczysz kilka naraz to trwa to z 1s dłużej.

Dziękuję za prezentacje!
Jak widać czasy są różne ale generalnie przełączenie działa szybciej niż to w dekoderze Horizon, ba czasem nawet tak szybko jak w UPC Go.
Nie jest idealnie ale widzę że mogę śmiało brać i w końcu pozbyć się dekodera na zawsze :D
 

Adresik84

Member
Osobiście dla mnie na duży plus to jeden pilot zwłaszcza że mam oryginalny od tv a nie sparowany od dekodera. I ogólnie jestem zadowolony z działania. A nagrywanie, cofanie itp to mi jest zbędne.
 

bono288

Member
Ja mam moduł CI od upc i pixeloza nie występuje. Może masz kable antenowe marnej jakości albo coś zakłóca sygnał.


Kilka osób pisało że mają UPC i jest ok. Dlatego pytam czy ktoś użytkuje z Multimedia?
Kable są ok. Pierwsze co zrobiłem to wszystko powymieniałem co mogłem na nowe. Dalej było to samo. Technik był 2 razy i sygnał jest ok.Podłączyłem dekoder sąsiada po hdmi i było git.
Technik wymienił mi moduł CI niby na nowszy i dosłownie chwilkę było ok.
Jak doszedłem że to moduł CI
Euro 2020 TVP 4K - pikseloza straszna. Pierwsze co przyszło na myśl - słaby sygnał.Wymieniłem i zarobiłem na nowo końcówki itp.. Dalej to samo. No to nowy kabel - dalej lipa. Wezwany technik , pomierzył sygnał i stwierdził , że bardzo dobry , mówi że wina telewizora. Przypadkowo podczas meczu wyjąłem moduł z gniazda i problem momentalnie ustąpił. Okazało się ,że TVP 4K na czas euro multimedia emituje niekodowany. Wezwałem technika żeby wymienił CI i dosłownie przy nim było ok,ale już wieczorem jak "zasiadłem" przed tv było to samo.
Sof tnie pomógł. Gdzie szukać przyczyny? A może faktycznie to wina głowicy?
Wiadomo chciało by się wyeliminować ten dodatkowy pilot od dekodera.
 

lysen

New member
Okej. Słuchajcie, mam sprawę. Kupiłem TV, odpalam - wszystko super. Netflix śmiga, Youtube śmiga, Prime śmiga, Asystent śmiga. Bardzo fajnie.

No to loguję się na konto Google, żeby ściągnąć Spotify i co tam jeszcze.

No i w tym momencie wszystko poza Netflixem i Primem przestało działać. Asystent nie działa, Google Play Store pokazuje "Coś poszło nie tak".

Zmieniłem konto google, zresetowałem wszystko do fabrycznych, nadal to samo. Oczywiście mogę korzystać bez logowania się, ale na ch** za przeproszeniem mi Smart TV który ma tylko Netflixa i Youtuba?

Do śmieci ten telewizor w takim razie?
 

Tomasz76

New member
No i w tym momencie wszystko poza Netflixem i Primem przestało działać. Asystent nie działa, Google Play Store pokazuje "Coś poszło nie tak".

Zmieniłem konto google, zresetowałem wszystko do fabrycznych, nadal to samo. Oczywiście mogę korzystać bez logowania się, ale na ch** za przeproszeniem mi Smart TV który ma tylko Netflixa i Youtuba?

U giganta musiała być grubsza awaria ( ostatnio są dość często ), pechowo akurat gdy testowałeś sobie TV.

U mnie wszystko działa. A mam zarejestrowane dwa konta google i na obu 0 problemów. Poza tym ewidentnie widać że to wina po stronie Googla skoro serwisy streamingowe w tym samym czasie śmigały bez problemu. Nie ma co zwalać winę na TV.
 

lysen

New member
To rzeczywiście musiał być problem z Google. Zalogowałem się na inne konto, ale po ustawieniu UK zadziałało. Nie wiem czemu tak, w każdym razie gdyby ktoś miał podobny problem - warto pokombinować też z regionem.
 

django242

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam. Mam problem z TLC 65C825, od wczoraj jestem jego posiadaczem i mianowicie Netflix działa, YouTube działa a gdy próbuję się połączyć ze Sklep Play, czy Asystentem Google wyskakuje komunikat 'coś poszło nie tak'. Była już próba logowania się na inne konta google i dalej nic nie pomaga.
 

Tomasz76

New member
Witam. Mam problem z TLC 65C825, od wczoraj jestem jego posiadaczem i mianowicie Netflix działa, YouTube działa a gdy próbuję się połączyć ze Sklep Play, czy Asystentem Google wyskakuje komunikat 'coś poszło nie tak'. Była już próba logowania się na inne konta google i dalej nic nie pomaga.

Kolega wyżej miał ten sam problem co Ty, spróbuj zmienić region na UK jak sugeruje post wyżej i sprawdź czy się udało.

Podejrzewam że to wciąż wina samego Google a nie TV, zarówno ja jak i wielu innych posiadaczy TCL'a, nie miało wcześniej z tym problemu w xC825, więc to raczej nie może być wina TV. Sprawdził bym też czy macie najnowszą wersję firmware, jak nie to dobrze jest zrobić upgrade ( tak w razie co ).
 

django242

Klub HDTV.com.pl
VIP
Okej , tylko jak to zmienić, jeżeli w chodzę na zmianę kraju na koncie google nie podświetla mi się nawet opcja aby kliknąć "zmiana kraju."
 
Do góry