Właśnie przestudiowałem umowę, bo chciałem klepnąć w sony center i należy odesłać do ich magazynu.
Zamykając kwestie mojego Xh95 to właśnie wypowiedziałem umowy. Jednak, wraz z żoną stwierdziliśmy że ostrość na xh90 była lepsza i to znacznie. A to najważniejsze. Poza tym serwis odrzuci reklamację, gdyż zgodnie z informacją sony nierównomiernego podświetlenie nie podlega gwarancji.
A różowy nalot bieli wynika z ustawienia jej temp i podlega korekcie przy kalibracji. Żebym im udowodnił, że nie da się ustawić bieli to musiałbym im pokazać papier od jakiegoś certyfikowanego majstra, który potwierdzi niemożność skalibrowania tv. Czyli musiałbym zapłacić pełna kwotę 500-600zl za sam papier, bo majster swoją pracę wykonal, a że tv nie da się skalibrować to nie jego wina.
Aha, sugestie co do ruchu czyli wyłączenie trybu filmowego i ustawienie suwaków 3/1 daje rewelacyjny ruch.