Sony HX920 - najwyższa seria na 2011

jarecki.g

New member
HX920 jest super

No i kupiłem:grin:.
Nie będę się rozwodził, bo dużo już zostało napisane, dodam tylko swoje zdanie: HX920 jest zaje...sty :mrgreen:.
Obraz w HD to wiadomo ale zaskoczył mnie z SD - to po prostu nowa jakość. Nie jestem jakimś specjalistą ale po 2 dniach użytkowania mogę tylko wyrazić swoje ogromne zadowolenie:cool:.
Dodam, że głośniki też "dają radę" - wiadomo, że do filmów to tylko kino ale oglądając zwykłe programy tv dźwięk jest zaskakująco wyraźny i dobrze brzmi - porównuję do mojego JVCP80, który też nie ma się czego wstydzić ale przy HX920 wysiada...
Polecam wszystkim wahającym się, ten TV nie tylko "gra" super - po wyłączeniu świetnie wpływa na wystrój salonu.
pozdrawiam:)
 

jkarwala

New member
Witam Tobie tak sie trafilo ni emowie ze nie moglo, ja powiem tylko tyle ze zadzwonilem do jednego z zerwisow w Warszawie i pwoiedzieli ze zdziwieni sa ze na podstawie zdjecia ktos ocenil czy podlega gwrancji czy tez nie.... I apropo czesci to powiedzial ze w stalej dostepnosci maja czesci zarowno do hx 800 jak i hx 900 czyli modele z zeszlego roku wiadomo nie maja wszytskiego w 100% ale nie jest tak ze powiedzmy za 3 czy za trzy lata bedzie ozna tv wyrzucic do smietnika ...
Lolek
Potwierdzam to co pisze HQ150. W moim KDL-40X4500 (wtedy też była to najwyższa seria) padła matryca po 2,5 roku. Ocena serwisu na podstawie zdjęć - zresztą prawdziwa, bo dzisiaj telewizora nie da się oglądać. 5-letnia gwarancja Sony pozostała na papierze, a ja po kilku nieudanych próbach rozmów skierowałem sprawę do sądu powszechnego. Wynik - od maja mam złom na szafce, a teraz dochodzi 250 zł kosztów sądowych.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam mozesz napisac jaki to serwis i w jakim miescie tak z Toba postapil ze pomimo gwarancji 5 letniej to sprawe musiales zalozyc w sadzie? bo rozumiem ze nie uznali gwarancji tylko az dziw bo jesli o tej samej 5 letniej gwarancji mowimy to nawet naprawiaja tam mechaniczne rzeczy jak cos sie z robi tv .... Pozdrawiam
lolek
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam czyli to nie z serwisem walczyles bo serwis stwierdzil ze matryca tylko z jakims dretwym sklepem ktory nie chce sie pdjac naprawy z tego tak wychodzi i ni echce ci uznac tej naprawy w ramach gwarancji. Dobrze rozumiem? Pozdrawiam
lolek
 
D

Deleted member 121090

Guest
Z żadnym sklepem. Kolega walczy z Sony Poland. Tak jak ja kiedyś. Jako ciekawostkę mogę podać fakt z konkurencyjnego forum gdzie kolega zamiescił zdjęcie ekranu HX920. Z koszmarnym cloudingiem. Oczywiście sprawę w Sony zgłosił. I co? Nic, podobno to normalne. Tak nas teraz traktuje poważna wydawałoby się firma.
 

Alcatraz

New member
Racja, ja bym to zdecydowanie rozszerzył HQ150. Tak traktuje nas już więcej "renomowanych i poważnych firm". Te, o których wiem to Philips i Panasonic. Oba serwisy odmówiły koledze naprawy z powodu... braku części! To skandal, co to są plazmy i lcd jednorazówki!???

Tutaj jednak czegoś nie rozumiem, bo kolega napisał, że serwis dostał zdjęcia i stwierdził uszkodzenie matrycy. Więc w czym problem skoro uznał? Jeśli nie ma części to chyba powinni oddać pieniądze.

Przy okazji... ktoś tu pisał wcześniej na temat Philipsów http://biznes.onet.pl/philips-zwolni-45-tys-osob-i-chce-zrezygnowac-z-pr,18572,4882401,1,news-detal
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Racja, ja bym to zdecydowanie rozszerzył HQ150. Tak traktuje nas już więcej "renomowanych i poważnych firm". Te, o których wiem to Philips i Panasonic. Oba serwisy odmówiły koledze naprawy z powodu... braku części! To skandal, co to są plazmy i lcd jednorazówki!???

Tutaj jednak czegoś nie rozumiem, bo kolega napisał, że serwis dostał zdjęcia i stwierdził uszkodzenie matrycy. Więc w czym problem skoro uznał? Jeśli nie ma części to chyba powinni oddać pieniądze.

Przy okazji... ktoś tu pisał wcześniej na temat Philipsów Philips zwolni 4,5 tys. osób i chce zrezygnować z produkcji telewizorów - Onet Biznes
Z tego co wiem to nie chcą mu oddać kasy tylko chcą dać dużo słabszy(jego zdaniem) TV na wymianę. No ja miałem topowy 52Z5500 i Sony po 1.5 roku od sprzedaży nie miało części zamiennych! Tak jak piszesz kupujemy jednorazówki. Dobrze byłoby takie przykłady od razu wrzucać na forum. Ku przestrodze. Jak masz konkretne modele i dane kiedy sie posypały( ile od sprzedaży) to dawaj.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam pewnie ze tak jak ktos ma tego typu sprawy to jak najbardziej powinien pisac to na forum, ale mi sie wydaje jak tak czytam to wszytsko ze to moze tak byc ze wszystkimi modelami gdyz nikt ni ebedzie trzymal czesci po 5 lat skoro co rok wchodza nowe serie i z punktu widzenia firmy prosciej jest im dac inny tv niz jakas powazniejsza czesc trzymac w magazynie po 5 lat bo byc moze sie popsuje .... warunek taki ze wymiana powininna byc na model tej samej klasy a nie nizszy :) Pozdrawiam
Lolek
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam pewnie ze tak jak ktos ma tego typu sprawy to jak najbardziej powinien pisac to na forum, ale mi sie wydaje jak tak czytam to wszytsko ze to moze tak byc ze wszystkimi modelami gdyz nikt ni ebedzie trzymal czesci po 5 lat skoro co rok wchodza nowe serie i z punktu widzenia firmy prosciej jest im dac inny tv niz jakas powazniejsza czesc trzymac w magazynie po 5 lat bo byc moze sie popsuje .... warunek taki ze wymiana powininna byc na model tej samej klasy a nie nizszy :) Pozdrawiam
Lolek
Ale ja nie pisałem o braku części po 5-ciu latach tylko po 1.5 roku. A to już przegięcie. Oznacza to że jesli Ci się zepsuje TV po 2 latach to możesz sobie go wsadzić. Czyli produkt jednorazowy. Ma wytrzymac tylko okres gwarancyjny a potem w razie problemu kupuj nowy.
 

Alcatraz

New member
lolek126 - 100% racji ale tak jak pisze HQ150 1,5 roku to jednak przegięcie...

Postaram się dowiedzieć o jakie modele sprzętów dokładnie chodziło.
 

rysiek100

Member
czy Was już całkiem pogieło,zasmiecacie wątęk Sony HX920 - najwyższa seria na 2011,nie interesują mnie w tym temacie głupawe wtrenty @HQ150 czy @jkarwala co myślą o telewizorach SONY.


w tym temacie piszemy o Sony HX920 - najwyższa seria na 2011
pozdrawiam
 

jkarwala

New member
czy Was już całkiem pogieło,zasmiecacie wątęk Sony HX920 - najwyższa seria na 2011,nie interesują mnie w tym temacie głupawe wtrenty @HQ150 czy @jkarwala co myślą o telewizorach SONY.


w tym temacie piszemy o Sony HX920 - najwyższa seria na 2011
pozdrawiam
Troszkę spokojniej młody człowieku. Gdybyś czytał nieco dokładniej to zobaczyłbyś, że o telewizorach SONY (i w ogóle o sprzęcie tej marki) miałem zawsze bardzo dobre zdanie. Jeżeli zaś chodzi o treść wątku to kolega wspomniał wcześniej, że do wyboru Sony HX920 skłania go bardzo dobry serwis tej firmy. Po to jest to forum, aby poinformować zainteresowanych, że rzeczywistość bywa bardziej brutalna.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam zadzwonilem dzisiaj do innego serwisu w warszawie i Gosc powiedziall ze faktycznie moga byc przypadki ze bedzie brakowac czesci do wczesniejszych modeli tv, nie jest to uzaleznione od Polski tylko jest jeden magazyn na Europe w Belgii jesli chodzi o czesci do sony i niestety jesli tam ich nie ma to nie tylko my ich nie mamy a nie ma tych czesci cala Europa - niezle co :) I powiedzial ze on radzi zawsze zeby brac 5 letnia gwarancje bo wtedy wiadomo ze cos musza dac..... z regoly niby daja mowi model odpowiadajacy temu modelowi co sie rozwalil ale jak widac nie koniecznie zawsze skoro kolega tu jeden sie saduje :) I to jaki tv sie dostanie nie zalezy od serwisu a od Sony polska czy sony Europe. Takze rasumujac to wszytsko jedno jest pewne np jesli ktos ma chec w przyszlym roku kupic sobie tv i np soniaka to nie warto jest kupowac modelu z tego roku powiedzmy hx 920 czy 820 tylko najlepiej poczekac az wejdzie nowy model za te ktore sa i wtedy tak jakby sie jest rok do przodu z czesciami :_) i oczywiscie jesli naprawde kupuje sie topowy model to warto chyba te 5 letnia gwarancje brac bo jak nie dadza tego co sie chce jak popsuje sie po 3 latach i nie ma czesci do niego to zawsze mozna isc do sadu a ten mysle ze bedzie [po stronie kupujacego. Chyba ze mamy szczescie i np po 2 latach cos pojdzie ze bedzie taka zcesc i moga to wymienic a wtedy 5 letnia gwarancjja nie potrzebna tylko ze to niestety ryzyk fizyk i chyba za droga zabawka zeby sluzyla powiedzmy 2 lata. Ale ta procedura to nie tylko sony to podobno wiele firm tak samo robi niestety :-( Pozdrawiam.
lolek
 
Ostatnia edycja:

Alcatraz

New member
Myślę, że wszystkie firmy robią w tej chwili tak samo. Co do Sony Polska, to nie ma juz czegoś takiego. Jest tylko Sony Europe. Natomiast 5 letnia gwarancja jest teraz dodawana gratis do wszystkich telewizorów zakupionych w Salonach Sony. Mają to na stronie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Myślę, że wszystkie firmy robią w tej chwili tak samo. Co do Sony Polska, to nie ma juz czegoś takiego. Jest tylko Sony Europe. Natomiast 5 letnia gwarancja jest teraz dodawana gratis do wszystkich telewizorów zakupionych w Salonach Sony. Mają to na stronie.
Tak tylko zobacz na ceny w salonach Sony. Co do tego czy inne firmy tez nie maja części zamiennych nawet do nowych modeli, to nie teoretyzujmy tylko poszukajmy konkretnych przykładów. W dziale inne założyłem osobny wątek z prośbą o to, żeby osoby którym się posypał w miarę świerzy sprzęt i serwis nie miał części zamiennych, mogły tak konkretne przykłady z nazwą modelu podać. Na razie brak przykładów innych niż Sony.
 

Alcatraz

New member
Daj link do tego tematu. Dzwoniłem do kilku Salonów i wyjściowa cena była wyższa tylko o 600 zł od najniższej ceny internetowej (do której trzeba jeszcze dorzucić przesyłkę). Wiem też (od dwóch znajomych), że po negocjacjach w Salonach Sony w Warszawie zeszli z ceną do pozimu najniższej w necie.
 
Do góry