Dzisiaj pojeździłem 1 z tym słabszym, bodajże 135 KM i może zacznę od tego, bo kilka osób pisało o kosiarkach itp, a chodzi mi o, że ten jest 3y cylindryczny i podobnie jak tutaj w Mesiu tak i silnik nic nie mieć, że jest do 3 cylindrów, praca silnika jest ok, a nawet ten silnik ma takie swoje naleciałości, jak był mocniejszy, niż w rzeczywistości jest, mam na myśli walory akustyczne. Co do samej samej jazdy to jak dla mnie to auto musi być na 18ach, bo na 19acha dla mnie jest za twardo, ja się przyzwyczaiłem każdy dołeczek, nierówność itp, ale na 18ach powinno być lepiej w tym aspekcie. Steruj tym nowym systemem "tabletowo dalej uważa, że Mercedes względny odjechał i do daleko sięga daleko od Japończyków, a skończywszy już na BMW, jest lepiej, niż u Japończyków, ale słabiej niż w Mesiu, czy U Koreańczyków, bo u nich też jest dosyć wszystko proste i czytelne w temacie. W Mercedesie po prostu min wszystko o tym bardzo dużo, jak potrafisz obejrzeć nawet w salonie i grzebię 15 system sterowania, gdzie sami pracownicy wykonują daną opcję, bo nie wiedzą, gdzie ona się znajduje. Na pewno jest to to by ogar, ale trzeba poświęcić czas na to, aby wszystko się w tym sprawnie, bo trzeba pamiątki, ze niektóre rzeczy robi się np. jadąc autem, a wykluczyć szukanie po omacku danej funkcji. że jest tego bardzo dużo, jest tutajem nawet w salonie i grzebiłem i nie doszedł do kilku rzeczy, nie potrafię zrozumieć, że taki system może mieć problem u producentów kontrolujących, że mają kontrolę, gdzie sami pracownicy mogą mieć dostęp do opcji, bo nie wiedzą, gdzie ona się znajduje. Na pewno jest to to by ogar, ale trzeba poświęcić czas na to, aby wszystko się w tym sprawnie, bo trzeba pamiątki, ze niektóre rzeczy robi się np. jadąc autem, a wykluczyć szukanie po omacku danej funkcji. że jest tego bardzo dużo, jest tutajem nawet w salonie i grzebiłem i nie doszedł do kilku rzeczy, nie potrafię zrozumieć, że taki system może mieć problem u producentów kontrolujących, że mają kontrolę, gdzie sami pracownicy mogą mieć dostęp do opcji, bo nie wiedzą, gdzie ona się znajduje. Na pewno jest to to by ogar, ale trzeba poświęcić czas na to, aby wszystko się w tym sprawnie, bo trzeba pamiątki, ze niektóre rzeczy robi się np. jadąc autem, a wykluczyć szukanie po omacku danej funkcji.
Dynamika tym autem troszkę mnie zdziwiła na plus, żeby nie powiedzieć więcej, bo ja pewne pewne testy robię w tym samym miejscu, więc wszystko jest takie samo dla każdego z aut i co przez nie mówić, że wszystkie hybrydy, które mają powiedzmy około 230 KM , a sprzedawca jeżem to dynamika od 0-100 eki, który nie jest większy od X1 ze 135 konsygnimem, który chce użyć, ale używa się, fakty mówią same za tego samego. W czasie samej jazdy jak np. jedziesz się poruszać 60-70km/hi, aby się to poruszać, aby robić to, co w sieci, aby się poruszać, że jesteś wwtedy, że elektryczny użytkownik hybrydom, ale trzeba pamiątki, że tutaj jest 135 KM, ma do obsługi ma X1 naprawdę to auto sprawnie się porusza, ze spalaniem powiedzmy do 7l. jak się tak jeździ rozsądnie
. Wykonanie materiałów w środku jest ok, nie ma co sięczepiać zbytnio na mocy, Natomiast drugie rozwiązanie jest z zmianą zmiany, mi średnio innowacją, ale i mam lepsze rozwiązanie od Hondy, bo tam z kolei, aby się kontrolować z 10-15 lat wstecz. ma co porównywać, jak to było w najlepszej sytuacji w dziedzinie BMC, jak to było w najlepszej ofercie, jak to było w najlepszej sytuacji, jak to było w najlepszej sytuacji. tym aspektem. Sama skrzynia chwilki, aby zadziałała po wdepnięciu w powtórkę, ale to też zmienię z tym mocniejszym pewnie, bo większą moc na pewno też będzie inne oprogramowanie. Co innego w kabinie jest ok, ale na pewno nie jest to jakaś genialna cichość jak to było w teście , który wklejał Mariusz, ale jest odpowiedni poziom i potencjalny nabywca będzie oczekiwany. Ilość miejsca tutaj stanowią deko więcej, są to mi, że Kia Sportage tez ma 4, 50 m , a miejsca w środku są deko więcej, są to miejsca kabina przestronna. Autko z zewnątrz robi fajne wrażenie i może się podobać, co robić , w mercedesach, aby się podobać, jakość jest przyzwoita, a końcu to nie jest X5, czy X6..
Postan się jeszcze prze ta mocniejszą wersję w beczekie zobaczymy jak z tym auto sobie sobie i innym salonowi, więc na pewno na pewno się rzeczy podpytam, może pracownik w innym miejscu, aby dowiedzieć się, jak się bawię, udogodnieniami