Skóra, fura i komóra :) Czyli luzne rozmowy o motoryzacji.

eedviking

Banned
Osiądźmy na ziemi... Mój post jest 666 !!! :mrgreen::twisted:
Mnie to kręci, nie jakieś tam Lambo. :p
[youtube]LuDN2bCIyus[/youtube]
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja widzę Krzyśka post 666, ale to nie dziwi, bo to stary szatan furumowy :twisted:

Co do Ken'a, to jest to.

[youtube]qSg1uVZNEK4[/youtube]
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
Ja aż tak opon nie drę :), to on nie miał wersji 4x4 - bo z taką wersją plus z tymi wszystkimi systemami to dosyć trudne jest piszczenie oponami :)[/QUOTE
Widziałem takiego co Vitarą piszczal, tyle tylko że auto roku nie wytrzymało.

W C63 nie chodzi o piszczenie, takim samochodem trudno "normalnie" jeździć ;) , skrzynia, zawieszenie są tak zestrojone, że aż chce się ciut mocniej przycisnąć, a wchodząc w zakręt zweryfikować prawa fizyki. Jeżdżąc w miarę normalnie takim autem i tak znacznie szybciej zużywa się opony niż w SUVie. Większość SUVów nie dałoby by rady wejść w zakręt z taką prędkością i taki styl jazdy przekłada się na zużycie gum. Dokładając do tego jazdę na torze od czasu do czasu. ...
Co do systemów, to jest tzw. guzik szczęścia, którym można je wyłączyć. Ja jechałem tylko raz na torze i wolałem jak wszystko było włączone, a wrażenia i tak bezcenne.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja aż tak opon nie drę :), to on nie miał wersji 4x4 - bo z taką wersją plus z tymi wszystkimi systemami to dosyć trudne jest piszczenie oponami :)[/QUOTE
Widziałem takiego co Vitarą piszczal, tyle tylko że auto roku nie wytrzymało.

W C63 nie chodzi o piszczenie, takim samochodem trudno "normalnie" jeździć ;) , skrzynia, zawieszenie są tak zestrojone, że aż chce się ciut mocniej przycisnąć, a wchodząc w zakręt zweryfikować prawa fizyki. Jeżdżąc w miarę normalnie takim autem i tak znacznie szybciej zużywa się opony niż w SUVie. Większość SUVów nie dałoby by rady wejść w zakręt z taką prędkością i taki styl jazdy przekłada się na zużycie gum. Dokładając do tego jazdę na torze od czasu do czasu. ...
Co do systemów, to jest tzw. guzik szczęścia, którym można je wyłączyć. Ja jechałem tylko raz na torze i wolałem jak wszystko było włączone, a wrażenia i tak bezcenne.

Wiesz pewnie że tak jest moc jest jazda ale jak się robi to na zwykłych ulicach to wczesniej czy później coś nie wyjdzie.. A propo samego piszczenia to ja na swojej gwieździe ze wszystkimi włączonymi systemami i z 4x4 nie daje rady za piszczeć bo to co się wydobywa to raczej ciężko nazwać piszczeniem :) A Suv jest to zupełnie inny samochód i do czego innego służy i na pewno nie da się w jechać w zakręt z taką prędkością jak samochodem osobowym, za to ma kilka innych udogodnień w stosunku do osobówek - ale tez trzeba lubieć tego typu auta, gdzie ale jakby dawali mi wypasionego cls i wypasionego ML - miałbym problem co wybrać... jeden i drugi mi się podoba..
Wszystkie AMG mają napęd na cztery koła, przynajmniej te w miarę nowe, no może oprócz SLS'a.

Właśnie dlatego się zapytałem KOlegi czy miał tamten samochodzik napęd 4x4 bo widziałem już kiedys gwiazdę klasę C AMG i nie miala napisu 4 MATIC z tyłu, a wszystkie 4x4 maja taki napis przynajmniej z ostatnich dwóch , trzech lat jak zauważyłem... ale nie wiem jak to jest na 100% więc się nie mądrze tylko wyjaśniam dlaczego padło takie moje pytanie..
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nic bardziej mylnego

Jest jeszcze jedna możliwość że mając przeróbkę AMG nie koniecznie musi być samochód 4x4 - wystarczy taki samochód dać samemu to firmy w Niemczech gdzie zajmują się własnie przeróbkami gwiazd i dany egz oni przerobią ale już napędu w danym modelu jeśli to nie jest od razu samochód 4x4 nie zrobią, a napis będzie widniał AMG jesli sobie klient zażyczy.. Podobno cześć ludzi tak robi..

Co do piszczenia przy 4x4 i oczywiście przy włączonych wszystkich układach i skrzyni automat, bez względu czy skrzynia jest typowo w automacie czy przełączy się ja na tryb ręczny nie ma szans na to żeby zapiszczał taki samochód sprawdzałem u siebie dzisiaj kilkakrotnie tak żeby być uczciwym w stosunku do tego co wcześniej napisałem, kiedys na początku jak kopiłem to próbowałem ale dla pewności dzisiaj czterokrotnie zrobiłem taki myk i nici z tego. Do kolegi jeszcze zadzwoniłem który kupił 3 letnia gwiazdę tydzień temu z automatem i 4x4 i to samo mówi że tez nie może zapiszczeć..
Ale pamiętam że Kugą 4x4 kilka razy jak dobrze dałem gazu to coś zapiszczała :) ( ale sktzynia manual) nie tak jak zwykły samochód z napędem na jedną oś ale było ciutek słychać, ale w automacie i w Mercu nie da rady, może jakby się miało ze 400 KM :)
 

werf

Active member
Bez reklam
Przeróbki nic do tego nie mają AMG zamawia się u dealera w konfiguracji jednej osi lub dwóch napędzanych

Z drugie strony co to za AMG które jest 4X4 cały fan idzie w piz.............
Dobrze że choć M5 zostało konserwatywne
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Przeróbki nic do tego nie mają AMG zamawia się u dealera w konfiguracji jednej osi lub dwóch napędzanych

Z drugie strony co to za AMG które jest 4X4 cały fan idzie w piz.............
Dobrze że choć M5 zostało konserwatywne

Ja myślę że to kwestia co kto lubi- ja bardzo lubię 4x4 i do czasu kiedy będzie mnie stać to myślę że takowe samochody właśnie będę kupował... Pamiętać tez należy że to w skrajnych przypadkach się włącza napęd 4x4 wtedy kiedy grozi to utratą np przyczepności co dla mnie akurat jest super sprawa bo nie jestem kierowca rajdowym... a już nie mówię w warunkach zimowych kiedy leży śnieg na drodze.. A osobiście do ściągania się na torze to chyba lepiej kupić inne samochody jakieś np używany Lancer Evo :)
 

Henry

Active member
Bez reklam
Przeróbki nic do tego nie mają AMG zamawia się u dealera w konfiguracji jednej osi lub dwóch napędzanych

Z drugie strony co to za AMG które jest 4X4 cały fan idzie w piz.............
Dobrze że choć M5 zostało konserwatywne

Na szczęście nie wszystkie AMG są 4x4, choć autami na obie osie, też fajnie można się bawić
Co do M5, to skowronki śpiewają, że też będzie wersja XDrive ;)
A poza tym, BMW na torze i nie tylko, to zacne auto, byleby nie zostało poddane jakimś dziwnym tunningom spod znaku "village tuning" co niestety u nas często się zdarza
 
Ostatnia edycja:

eedviking

Banned
Henry, nie mów że Ci się to nie podoba. Jestem fanem takiego tuningu. Na imprezie jest gdzie położyć browca i zagrychę i szacun na dzielni lepszy.

bmw-tuning-rouge-av.jpg

BMW-E34-A4.jpg

122927516711111.jpg
 

jurass

Banned
AMG zamawia się u dealera w konfiguracji jednej osi lub dwóch napędzanych

Konfiguratory tego nie odzwierciedlają, ale pewnie wiesz jak mówisz. To pochwal się przy okazji ile już tych AMG zamówiłeś.

Z drugie strony co to za AMG które jest 4X4 cały fan idzie w piz.............

Jeśli fun to palenie gumy, a nie skuteczne wykorzystanie mocy, to tak. Nie mam auta z takim stosunkiem mocy do masy jakie oferują modele AMG, ale chociażby na mokrej nawierzchni trudno szybko ruszyć bez kręcenia kołami w miejscu, a co dopiero na śniegu czy lodzie. Auto ogólnego przeznaczenia (nie jedynie na tor), do użytku przez cały rok i z odpowiednią mocą - tylko 4x4.
 

werf

Active member
Bez reklam
Konfiguratory tego nie odzwierciedlają, ale pewnie wiesz jak mówisz. To pochwal się przy okazji ile już tych AMG zamówiłeś.



Jeśli fun to palenie gumy, a nie skuteczne wykorzystanie mocy, to tak. Nie mam auta z takim stosunkiem mocy do masy jakie oferują modele AMG, ale chociażby na mokrej nawierzchni trudno szybko ruszyć bez kręcenia kołami w miejscu, a co dopiero na śniegu czy lodzie. Auto ogólnego przeznaczenia (nie jedynie na tor), do użytku przez cały rok i z odpowiednią mocą - tylko 4x4.

Dla ścisłości żadnego
Jeździłeś kiedyś M5 skoro wspominasz o ogólnym przeznaczeniu ?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Konfiguratory tego nie odzwierciedlają, ale pewnie wiesz jak mówisz. To pochwal się przy okazji ile już tych AMG zamówiłeś.



Jeśli fun to palenie gumy, a nie skuteczne wykorzystanie mocy, to tak. Nie mam auta z takim stosunkiem mocy do masy jakie oferują modele AMG, ale chociażby na mokrej nawierzchni trudno szybko ruszyć bez kręcenia kołami w miejscu, a co dopiero na śniegu czy lodzie. Auto ogólnego przeznaczenia (nie jedynie na tor), do użytku przez cały rok i z odpowiednią mocą - tylko 4x4.

Ja tez jestem tego zdania że całoroczne auto na nasze drogi to jak kogoś stać lub jak kupi używane takie auto to najlepszym rozwiązaniem jest 4x4 ale każdy ma swoje zdanie na ten temat.. Oby zdanie wypowiadane w materii 4x4 było uczciwe i zgodne ze swoim sumieniem.. Bo wiadomo że takie samochody kosztują znacznie więcej... I co więcej żeby takim samochodem troszkę pojeździć a nie mówić że jemu się wydaje albo że jest lepiej z napędem na jedna oś jak w życiu człowiek nie jeździł samochodem 4x4..

Co do konfiguracji auta mercedesa i "pakietu" AMG to w Polsce przynajmniej tak jak ja to rozumiem, że na pewno można coś indywidualnie sobie zamówić, a szczególnie przy drogich samochodach.. ale generalnie w większości modeli oferowanych w salonach Mercedesa w Polsce jest tak że jest dany model z kilkoma wersjami silnikowymi i jednym z nich jest wlasnie samochód w wersji AMG i on z automatu jest 4x4, tak samo było w przypadku modelu który ja kupiłem..
Choć tak jak pisałem raz się spotkałem że gwiazda miała napis AMG ale nie miała 4x4...

A i oczywiście AMG to z silnikami benzynowymi.
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
A i oczywiście AMG to z silnikami benzynowymi.

Niestety świat zwariował, ten motoryzacyjny też. Sam się zastanawiam po jaką ch...rę w sportowych odmianach montują diesle, kiedyś AMG i niestety mają do tego wrócić, BMW M czy w Audi... Sam użytkuję diesle, ale w autach tej klasy uważam, że to profanacja...
 
Do góry