Ja aż tak opon nie drę, to on nie miał wersji 4x4 - bo z taką wersją plus z tymi wszystkimi systemami to dosyć trudne jest piszczenie oponami
[/QUOTE
Widziałem takiego co Vitarą piszczal, tyle tylko że auto roku nie wytrzymało.
W C63 nie chodzi o piszczenie, takim samochodem trudno "normalnie" jeździć, skrzynia, zawieszenie są tak zestrojone, że aż chce się ciut mocniej przycisnąć, a wchodząc w zakręt zweryfikować prawa fizyki. Jeżdżąc w miarę normalnie takim autem i tak znacznie szybciej zużywa się opony niż w SUVie. Większość SUVów nie dałoby by rady wejść w zakręt z taką prędkością i taki styl jazdy przekłada się na zużycie gum. Dokładając do tego jazdę na torze od czasu do czasu. ...
Co do systemów, to jest tzw. guzik szczęścia, którym można je wyłączyć. Ja jechałem tylko raz na torze i wolałem jak wszystko było włączone, a wrażenia i tak bezcenne.
to on nie miał wersji 4x4
Ja aż tak opon nie drę, to on nie miał wersji 4x4 - bo z taką wersją plus z tymi wszystkimi systemami to dosyć trudne jest piszczenie oponami
[/QUOTE
Widziałem takiego co Vitarą piszczal, tyle tylko że auto roku nie wytrzymało.
W C63 nie chodzi o piszczenie, takim samochodem trudno "normalnie" jeździć, skrzynia, zawieszenie są tak zestrojone, że aż chce się ciut mocniej przycisnąć, a wchodząc w zakręt zweryfikować prawa fizyki. Jeżdżąc w miarę normalnie takim autem i tak znacznie szybciej zużywa się opony niż w SUVie. Większość SUVów nie dałoby by rady wejść w zakręt z taką prędkością i taki styl jazdy przekłada się na zużycie gum. Dokładając do tego jazdę na torze od czasu do czasu. ...
Co do systemów, to jest tzw. guzik szczęścia, którym można je wyłączyć. Ja jechałem tylko raz na torze i wolałem jak wszystko było włączone, a wrażenia i tak bezcenne.
Wiesz pewnie że tak jest moc jest jazda ale jak się robi to na zwykłych ulicach to wczesniej czy później coś nie wyjdzie.. A propo samego piszczenia to ja na swojej gwieździe ze wszystkimi włączonymi systemami i z 4x4 nie daje rady za piszczeć bo to co się wydobywa to raczej ciężko nazwać piszczeniemA Suv jest to zupełnie inny samochód i do czego innego służy i na pewno nie da się w jechać w zakręt z taką prędkością jak samochodem osobowym, za to ma kilka innych udogodnień w stosunku do osobówek - ale tez trzeba lubieć tego typu auta, gdzie ale jakby dawali mi wypasionego cls i wypasionego ML - miałbym problem co wybrać... jeden i drugi mi się podoba..
Wszystkie AMG mają napęd na cztery koła, przynajmniej te w miarę nowe, no może oprócz SLS'a.
Właśnie dlatego się zapytałem KOlegi czy miał tamten samochodzik napęd 4x4 bo widziałem już kiedys gwiazdę klasę C AMG i nie miala napisu 4 MATIC z tyłu, a wszystkie 4x4 maja taki napis przynajmniej z ostatnich dwóch , trzech lat jak zauważyłem... ale nie wiem jak to jest na 100% więc się nie mądrze tylko wyjaśniam dlaczego padło takie moje pytanie..
Wszystkie AMG mają napęd na cztery koła, przynajmniej te w miarę nowe, no może oprócz SLS'a.
Nic bardziej mylnego
Przeróbki nic do tego nie mają AMG zamawia się u dealera w konfiguracji jednej osi lub dwóch napędzanych
Z drugie strony co to za AMG które jest 4X4 cały fan idzie w piz.............
Dobrze że choć M5 zostało konserwatywne
Przeróbki nic do tego nie mają AMG zamawia się u dealera w konfiguracji jednej osi lub dwóch napędzanych
Z drugie strony co to za AMG które jest 4X4 cały fan idzie w piz.............
Dobrze że choć M5 zostało konserwatywne
AMG zamawia się u dealera w konfiguracji jednej osi lub dwóch napędzanych
Z drugie strony co to za AMG które jest 4X4 cały fan idzie w piz.............
Konfiguratory tego nie odzwierciedlają, ale pewnie wiesz jak mówisz. To pochwal się przy okazji ile już tych AMG zamówiłeś.
Jeśli fun to palenie gumy, a nie skuteczne wykorzystanie mocy, to tak. Nie mam auta z takim stosunkiem mocy do masy jakie oferują modele AMG, ale chociażby na mokrej nawierzchni trudno szybko ruszyć bez kręcenia kołami w miejscu, a co dopiero na śniegu czy lodzie. Auto ogólnego przeznaczenia (nie jedynie na tor), do użytku przez cały rok i z odpowiednią mocą - tylko 4x4.
Jeździłeś kiedyś M5 skoro wspominasz o ogólnym przeznaczeniu ?
To jest The Best, z dedykacją dla wszystkich fanów wiejskiego tuninguFajne te bryki, ale lubię tak na dziko...
![]()
Konfiguratory tego nie odzwierciedlają, ale pewnie wiesz jak mówisz. To pochwal się przy okazji ile już tych AMG zamówiłeś.
Jeśli fun to palenie gumy, a nie skuteczne wykorzystanie mocy, to tak. Nie mam auta z takim stosunkiem mocy do masy jakie oferują modele AMG, ale chociażby na mokrej nawierzchni trudno szybko ruszyć bez kręcenia kołami w miejscu, a co dopiero na śniegu czy lodzie. Auto ogólnego przeznaczenia (nie jedynie na tor), do użytku przez cały rok i z odpowiednią mocą - tylko 4x4.
A i oczywiście AMG to z silnikami benzynowymi.