Wybacz ale trudno mieć dobrą opinię o marce, która traktuje polskiego klienta tak jak Sharp Polska. Sprzedawanie na rynku polskim wadliwych (buczących) telewizorów i to w dodatku z premedytacją licząc, że część klientów tego nie zauważy i niehonorowanie eurogwarancji napewno nie przysparza tej firmie splendoru.
Sądzę, że błędnie zakładasz sprzedaż i usterkowość Sharpów i Sony. Sprzedaż Sharpów może być tylko o kilkadziesiąt (30-40?) procent wyższa niż Sony ze względu na wyższą jakość i cenę produktów Sony. Za to usterkowość Sharpów, szczególnie nowych modeli - jak widać na tym forum - jest kilkunastokrotnie wyższa.
Nie przeczę, że wśród produktów Sharpa mogą się znaleźć także pełnowartosciowe egzemplarze.
Sam mam lodówkę i na razie jest OK.
Sądzę, że błędnie zakładasz sprzedaż i usterkowość Sharpów i Sony. Sprzedaż Sharpów może być tylko o kilkadziesiąt (30-40?) procent wyższa niż Sony ze względu na wyższą jakość i cenę produktów Sony. Za to usterkowość Sharpów, szczególnie nowych modeli - jak widać na tym forum - jest kilkunastokrotnie wyższa.
Nie przeczę, że wśród produktów Sharpa mogą się znaleźć także pełnowartosciowe egzemplarze.
Sam mam lodówkę i na razie jest OK.