Seria telewizorów firmy Philips 8007 na rok 2012 r. wielkości 40" , 46" i 55".

accu

New member
Bez reklam
Witam,
@szybal . Sprawdź czy całkowicie wyłączyłeś wyłącznik czasowy , jeżeli używasz dekoder cyfrowy.

(wcześniej już o tym pisałem #304)
Aby wyłączyć naciśnij przycisk Menu Głównego, wybierz Konfiguracja , następnie Ustawienia telewizora>Ustawienia Ogólne>Wyłącznik czasowy i wybierz opcję:Wyłącz.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Witam,
@szybal . Sprawdź czy całkowicie wyłączyłeś wyłącznik czasowy , jeżeli używasz dekoder cyfrowy.

(wcześniej już o tym pisałem #304)
Aby wyłączyć naciśnij przycisk Menu Głównego, wybierz Konfiguracja , następnie Ustawienia telewizora>Ustawienia Ogólne>Wyłącznik czasowy i wybierz opcję:Wyłącz.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
To naprawdę nie ma znaczenia on wyłącza się ciągle i różnie więc to nie to.
 

szybal

Banned
Model 8007 porównywałem dziś z 7007 oraz sprawdzałem kilka godzin 8007.
Model nie wyłączył się ani razu. Ale żeby sprawdzić jutro będzie sprawdzanie non stop 8 godzin.
Soft 128.
Matryca ta sama.
Ocena ogólna . Jakość obrazu bardziej mi się podobała na 8007 z uwagi na lepsze "klatkownie" obrazu i na bardziej nasycone kolory. Pilot jest z pointerem ale na razie nie działa.

Ale więcej szczegółów jutro. Dziś przeleciałem całość ale ogólnie.
Najbardziej zależy na tym czy się wiesza i czy się wyłącza.
Oczywiście ważne aby właściwie ustawić auto wyłączanie i auto timer.

szybal
- co jaki czas wyłącza Ci telewizor ?
Czy wyłącza się codziennie podczas oglądania ?
Po jakim czasie oglądania się wyłącza ? ( godz?, dwie? )
Włącza się regularnie, czy nie regularnie ?
Auto wyłącznie i auto timer masz na zero ?
Tak też mam softa 128 serwis twierdzi że jest on jeszcze niekompletny co to kolwiek znaczy,spróbuj wyłączyć tv i pochwili włączyć i wtedy zobaczysz czy się nie zwiesi,tak samo wejdź parę razy na smart i Skype,co do wyłączania jest różnie nie ma reguły czasami 10min aczasem parę godzin wszystkie tajmery mam na zero więc to nie ma znaczenia. Jak w Niemczech może być sofy 132 jak dla nas jest jeszcze nie gotowy 128 tego nie rozumiem.
 

accu

New member
Bez reklam
Danke accu właśnie zainstalowałem tego softa 132 zobaczymy co teraz .:):-D

Witam,
Powodzenia , ale ja niestety myślę , że tym nowym softem firma Philips nie rozwiąże wszystkich błędów
w oprogramowaniu tej serii ich telewizorów , które pojawiły się podczas użytkowania tychże telewizorów
przez ich użytkowników. Dopiero następne wersje aktualizacji przyniosą poprawę tego stanu rzeczy.
Generalnie rzecz ujmując , seria telewizorów 8007 nie powinna wyjść z fabryki , aż do momentu jej
finalnego dopracowania i sprawdzenia.Coś w tym trybie zawiodło.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

szybal

Banned
Witam,
Powodzenia , ale ja niestety myślę , że tym nowym softem firma Philips nie rozwiąże wszystkich błędów
w oprogramowaniu tej serii ich telewizorów , które pojawiły się podczas użytkowania tychże telewizorów
przez ich użytkowników. Dopiero następne wersje aktualizacji przyniosą poprawę tego stanu rzeczy.
Generalnie rzecz ujmując , seria telewizorów 8007 nie powinna wyjść z fabryki , aż do momentu jej
finalnego dopracowania i sprawdzenia.Coś w tym trybie zawiodło.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
Wszystko się zgadza tylko czemu ja i wielu innych mamy za to cierpieć :(
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To wczoraj grał od 15.00 do 18.00 i nie wyłączył się ani razu.
Ani razu się nie zawiesił.
Ale nie bawiłem się włączaniem i wyłączaniem - sprawdzę dokładnie dziś.
=======================================================

Poniżej link do nowego softu do TV z serii 6007, 7007, 8007. Link mówi o 32PFL6007 ale ten sam soft jest dedykowany dla wszystkich TV z serii 6007, 7007,8007

1. Nowy soft jest dostępny tylko przez stronę: p4c.philips.com (nie jest na razie dostępny przez stronę www.philips.pl)
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=32PFL6007K/12&slg=pl&scy=PL
a. Numer nowego sw to [FONT=&quot] 000.132.005.001[/FONT]
b. Po wgraniu Softu przez USB należy wykonać twardy reset TV.
2. Finalny soft (R3) ma się ukazać we wrześniu i będzie on wprowadzał funkcjonalność WiFi Smart Screen.
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
To wczoraj grał od 15.00 do 18.00 i nie wyłączył się ani razu.
Ani razu się nie zawiesił.
Ale nie bawiłem się włączaniem i wyłączaniem - sprawdzę dokładnie dziś.
=======================================================

Poniżej link do nowego softu do TV z serii 6007, 7007, 8007. Link mówi o 32PFL6007 ale ten sam soft jest dedykowany dla wszystkich TV z serii 6007, 7007,8007

1. Nowy soft jest dostępny tylko przez stronę: p4c.philips.com (nie jest na razie dostępny przez stronę www.philips.pl)
32PFL6007K/12 Philips 6000 series Telewizor LED Smart 32PFL6007K 81 cm (32") Easy 3D DVB T/C/S2 z technologią Ambilight Spectra 2 i Pixel Precise HD - Philips Support
a. Numer nowego sw to [FONT=&quot] 000.132.005.001[/FONT]
b. Po wgraniu Softu przez USB należy wykonać twardy reset TV.
2. Finalny soft (R3) ma się ukazać we wrześniu i będzie on wprowadzał funkcjonalność WiFi Smart Screen.
Już wgrałem soft z niemieckiej strony ja mam 132.5.1 ,jak na razie działa u nas zawsze był i jest folklor i mamy wszystko ostatni.
 

kubekpl

New member
Pytanie do Kikiego, czy masz do dyspozycji sonde ? Fajnie jak bys w testach podal gammut, delta E no i realny Kontrast ANSI przy odpowiednich ustawieniach.
 

szybal

Banned
Kiki sprawdź Skype i smarttv ,przy tym są najlepsze cuda .Mi się dziś wyłączył dwa razy jak tak dalej będzie to zawalcze o zwrot kasy na co są pewnie nikłe szanse jak się uda to zapomnę o istnieniu Philipsa szkoda nerwów czasu i pieniędzy sami strzelili sobie gola ja osobiście mam już dosyć .
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To jeszcze moze napisz dokaldnie co oznacza nie na temat bo jak tak patrzac to wiele postow trzeba by bylo wycinac bo nie do konca sie maja jak do tematu - miedzy innymi i twoje kiedy temat jest o 8007 a piszesz ze na tescie tv 7007 wszystko jest ok -. To tez nie jest na temat... A druga sprawa jesli napisales i to jest w temacie ze po sofcie kolega Szybal bedzie sie cieszyl w 100% swoim tv. To ja sie pytam jesli wyszedl kolejny soft i kolejny okazal sie nie koncowym to co kolega ma zrobic i co odpowiesz kiedy bedzie kolejny soft ? I czy pewien jest ze po tym sofcie bedzie juz ok bo tak zapewniales jego i nas wszystkich ze bedzie ok ...a kolejny soft ktory juz jest w Niemczech a nie ma go jeszcze w Polsce dalej nie naprawia wszystkich problemow... to rozumiem ze jeszcze jeden bedzie soft czyli Polska jest tak jaby jeden soft w plecy ktory jak i tak bedzie to nic nie daje bo dalej tv wariuje.... I jakbys mial obiekcje to jest to post na temat mowi o sofcie do tv 8007 ktory to jest w temacie.
Lolek
 
Ostatnia edycja:

kriswas

Member
Bez reklam
Lolek, mam wrażenie, że zatraciłeś się i w czasie i przestrzeni. Zadaj se kolego jedno ważne, ale to bardzo ważne pytanie:
"Czy kiki jest lekiem na każde zło?", cytując słowa piosenki. Żyję już wiele lat na tym świecie, mam już z górki, ale to co Ty kolego odstawiasz, to Himalaje wydają się małymi pagórkami. Nie mam zamiaru występować w roli adwokata kikiego, ani mi on brat, ani swat, ale szanuję go za to, co robi tu na forum. Trochę mniej go szanuję, gdy usuwa wpisy, nawet moje, ale zaczynam go rozumieć.
@szabal
Skoro Twój TV zachowuje się, jak się zachowuje, TO ODDAJ GO CZŁOWIEKU DO SERWISU! Albo, gdy masz jeszcze taką możliwość, to zmień egzemplarz na kolejny lub ŻĄDAJ zwrotu gotówki, ze względu na niezgodność itd. Byłeś chyba pierwszym posiadaczem tego TV w RP i sam wiesz, że nie zawsze to się opłaca, tym bardziej, że egzemplarz kikiego działa i to dobrze. Mam nadzieję, że tym razem cenzura nie zadziała, bo piszę tylko i wyłącznie na temat Philipsa 8007 :bober:
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Kiki sprawdziłeś już działanie Skype i smarttv ,wyłączyłeś i spróbowałeś włączyć po krótkiej chwili,czekam na wieści.:-/
 

szybal

Banned
Lolek, mam wrażenie, że zatraciłeś się i w czasie i przestrzeni. Zadaj se kolego jedno ważne, ale to bardzo ważne pytanie:
"Czy kiki jest lekiem na każde zło?", cytując słowa piosenki. Żyję już wiele lat na tym świecie, mam już z górki, ale to co Ty kolego odstawiasz, to Himalaje wydają się małymi pagórkami. Nie mam zamiaru występować w roli adwokata kikiego, ani mi on brat, ani swat, ale szanuję go za to, co robi tu na forum. Trochę mniej go szanuję, gdy usuwa wpisy, nawet moje, ale zaczynam go rozumieć.
@szabal
Skoro Twój TV zachowuje się, jak się zachowuje, TO ODDAJ GO CZŁOWIEKU DO SERWISU! Albo, gdy masz jeszcze taką możliwość, to zmień egzemplarz na kolejny lub ŻĄDAJ zwrotu gotówki, ze względu na niezgodność itd. Byłeś chyba pierwszym posiadaczem tego TV w RP i sam wiesz, że nie zawsze to się opłaca, tym bardziej, że egzemplarz kikiego działa i to dobrze. Mam nadzieję, że tym razem cenzura nie zadziała, bo piszę tylko i wyłącznie na temat Philipsa 8007 :bober:
Dzwoniłem dzisiaj do Philipsa czekam na odpowiedź myślisz że ja bym nie chciał sprawnego tv albo zwrotu gotówki ,zobaczymy co zaproponują,oddaj do serwisu tylko po co skoro dzwoniłem i powiedzieli ze właściwy sofy będzie we wrześniu ,to co mam zostać znowu bez tv na dwa miesiące?
 

kriswas

Member
Bez reklam
Dzwoniłem dzisiaj do Philipsa czekam na odpowiedź myślisz że ja bym nie chciał sprawnego tv albo zwrotu gotówki ,zobaczymy co zaproponują,oddaj do serwisu tylko po co skoro dzwoniłem i powiedzieli ze właściwy sofy będzie we wrześniu ,to co mam zostać znowu bez tv na dwa miesiące?

Mam nadzieję, że się mylę, ale gdyby była to wina softu, to egzemplarz kikiego też by się wyłączał, a tak nie jest. Dlatego starałbym się go wymienić.
 

kubekpl

New member
Ja teraz to sie zastanawiam czy ne poczekac na 9707 wyglda na to ze tv serie 7000 i 8000 beda sprawne dopiero we wrzesnie, a kiedy beda dostepne tego nikt nie wie. We Francji ludzie zamowli 8007 4 miechy temu i nadal TV nie maja . Przezentacja z tego co wyczytalem serie 9000 bedzie na IFA w berlinie i w pazdzierniku maja byc dostepne a do tej pore troche grosza mozna zaoszczedzic. Jak nararazie te wszyskie opinie zagraniczne + szybala nie nastawili mnie optymistycznie, a no i ciekawe jaka cena nowej serie 9000
 

szybal

Banned
Mam nadzieję, że się mylę, ale gdyby była to wina softu, to egzemplarz kikiego też by się wyłączał, a tak nie jest. Dlatego starałbym się go wymienić.
Kiki jeszcze nie sprawdził albo nie napisał o tym o co go pytałem czyli Skype i smartv mi się wydaje że wadliwe działanie tych aplikacji jest przyczyną zawieszania i wyłączania.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

Trafiają się jednakże w serii 8007 egzemplarze zupełnie sprawne. Jeden z niemieckich użytkowników
o nicku * Serdar007* przetestował swój telewizor firmy Philips 55PFL8007 i stwierdził , że odbiornik
ten jest sprawny i jest z niego zadowolony. Jest jednakże bardzo dużo wpisów negatywnych.
Widocznie wszystko zależy od danej wyprodukowanej partii, lub na rynek została wypuszczona partia próbna z wieloma błędami oprogramowania , taki nasuwa mi się wniosek.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Do góry