46 XD1E nadal buczy
kiki napisał:
Już dawno nie było żadnych skarg na buczenie. Sharp był świadom wady. I chyba się uporał.
Wg mnie nic nie tracisz.
Jestem nowym na forum, chciałbym wszystkim piszącym podziękować za spostrzeżenia i opinnie na temat serii XD1E, bo to ułatwiło mi podjęcie decyzji w zakresie zakupu 46 xd1e. Dlatego teraz jestem zobowiązany podzielić się z innymi własnymi spostrzeżeniami i doświadczeniami już po zakupie tego telewizora.
Znałem wcześniej problem "buczenia", jednak podjąłem ryzyko i dokonałem zakupu tego telewizora w piątek 28.07.2007r ( wersja 705...). Moja opinia na ten temat:
1. problem dotyczy podświetlenia matrycy przez lampy, i tak:
- buczenie występuje w zakresie podświetlenia od - 8 do 7,
- buczenie ustaje przy podświetleniu 8 ale pojawia się w momencie zmiany programów.
2. miałem 2 odbiorniki w domu, ponieważ sklep umożliwił mi wymianę lcd - w obu identyczne buczenie - patrz pkt1.
3. w dniu dzisiejszym 31.07.2007r - jestem po rozmowie z centralnym serwisem sharpa przy Puławskiej w Warszawie, i tak:
- problem buczenia w lcd w dalszym ciągu dokładnie znany serwisowi, wymaga drobnej naprawy w serwisie i podobno ma ustąpić,
- buczenie w trakcie zmiany programów wymaga wgrania aktualnej wersji oprogramowania i również ma ustąpić.
4. Firma sharp zna dokładnie problemy z tą serią od ładnych kilku miesięcy, i tak:
- sama nie dokonała napraw w telewizorach, które jeszcze nie trafiły do sprzedaży - może wychodzi z założenia że klient nie zauważy wady i się "uda",
- problem pozostawia kupującemu - niech się martwi, zastanawiam się również jak można wiedzieć że sprzedaje się wadliwy produkt jako nowy i pełnowartościowy,
- pragnę zauważyć, że za ten telewizor zapłaciłem niemało - prawie 7 tyś. zł ( inni płacili jeszcze więcej ) i wymagam by towar był bez wad ale z postępowania sharpa wynika jednoznacznie, że lekceważy polskiego nabywcę a może innych w europie też tak traktuje. Szanująca się firma gdy zauważy wadę w swoim produkcie
sama stara się dotrzeć do kupującego by dokonać wymiany towaru lub go naprawić czym mogłaby chociaż w części odbudować zaufanie swoich nabywców. Uważam, że trzeba o takich sytuacjach pisać by ostrzegać innych a z drugiej strony zmieniać istniejący - chory stan rzeczy.
pozdrawiam wszystkich i piszcie jak najwięcej.