Samsung ue55mu7002

deusexe

Member
Jeżeli kupowałeś w necie i nie minęło jeszcze 14 dni to możesz oddać bez podania przyczyny...
Ja niestety w neonecie stacjonarnym i już 3 miesiące mam.
 

mario.79

New member
Dlaczego na wi-fi na kompie pokazuje mi prędkość netu 12-14 mb/s a Netflix na tv pokazuje mi max 8 mb/s ? Coś nie tak ustawiam ? Net mam w tv po kablu (ethernet)
 

adam80

Member
A nie jest to przypadkiem prędkość jaką Netflix potrzebuje do ściągania filmu - a to by znaczyło że masz jeszcze 4 - 6 mb/s zapasu
 

eraelpeha

New member
A ja zauważyłem że nie wykrywa mi tv internetu jak podłącze po kablu :/ a przez wifi wykrywa ... a tak wogole dziala wam player.pl ??
 

mario.79

New member
zawsze macie wyłączony contrast enhancer ? Czernie są fajne wtedy ale nie jest za ciemno ? No chyba że dać wysokie podświetlanie
 

Pakolo

Well-known member
Bez reklam
Panowie czy ktoś próbował puścić do ampli dźwięk Dolby Digital+ z Netflixa?
Mój ampli Harman Kardon AVR 170 obsługuje DD+, a przy włączeniu tej funkcji tylko trzask w głośnikach. Poprzez odwtarzacz multimedialny HiMedia Q10Pro normalnie odtwarza DD+.
 

deusexe

Member
Jak wrócę do domu to sprawdzę i dam Ci znać.

Gdzie zamawiałeś kabel? Czy kupiłeś, czy zgłosiłeś reklamację na TV i wymiana jest darmowa? Jeżeli szary kabel jest wadliwy to chyba powinni wymienić bez gadania?
I kolejny problem TV traci połączenie z siecią zarówno WiFi jak i Lan, WiFi codziennie, dlatego podłączyłem po kablu i niby lepiej, ale średnio raz na tydzień wyskakuje powiadomienie, że odłączono kabel i za chwilę podłączono. Podczas gdy na innych urządzeniach nie odnotowałem rozłączenia czy resetu switcha itp.
Już nie wiem co począć TV za 4 tyś. a taka padaka. Reklamować podając wszystkie wady i żądać wymiany na nowy? Ale kto zagwarantuje, że "nowy" nie będzie tak samo wadliwy? Czy zapytać tylko o wymianę kabla do oneconnect?
 

ebola1972

Member
Player działa. Wgraj nowy soft, jest od dzisiaj do pobrania. Może zresetuj tv do ustawień fabrycznych. Internet mam na kablu i nic nie rozłącza.
 

Lebaj

New member
55

Pobierz, wypakuj na pena. Jak wejdziesz w aktualizuj oprogramowanie w tv to się zapyta czy aktualizować z pena. To soft dla matrycy 55" jak masz inną poszukaj odpowiedni model.[/QUOTE

Jeszcze nigdy tego nie robiłem. Będę wdzięczny jak napiszesz mi krok po kroku jak to się robi. Z góry dziękuję.
 

ebola1972

Member
1.Wchodzisz przez wwww na stronę samsunga.
2.Wybierasz swój model tv.
3. Pobierasz soft na pendrive.
4. Uruchamiasz plik, on sam się rozpakuje i powstanie jeden folder z softem.
5. Podpinasz pendrive do modułu connect w tv
6. Wybierasz aktualizację oprogramowania. Tv się zapyta czy chcesz aktualizować z pendriva. Potwierdzasz. Instalacja trwa około minuty.

Zresztą masz instrukcję "upgrade guide" pod plikiem z softem
 

Lebaj

New member
Wie ktoś jakie poprawki wnosi soft 1201 ? Jak się ma wgrywanie takiego softu z pendriva jeżeli tv nie wykrywa z poziomu menu że jest nowy soft ? Chodzi mi o gwarancję tv. Na Polskiej stronie Samsunga jest soft 1151 a na zagranicznej stronie Samsunga 1201. Nie anulują mi gwarancji gdyby np podczas wgrywania softu z pendriva poszło coś nie tak ?
 
Do góry