FW 1109.3 znika, pojawia się 1108.1
Ze strony Samsunga znika firmware 1109.3 pojawia się 1108.1 z datą 02.06.2014.
UE48H6640SL - POBIERANIE | WSPARCIE | SAMSUNG
Ciekawe czy można na wyższą wersję wgrać starszą?
Jednak było wadliwe oprogramowanie, lecz z pan LiveChat nie chciał nawet przyjąć zgłoszenia o niesynchronizowanym dźwięku, twierdzi że mam awaryjny egzemplarz i kazał zgłosić gwarancję.
Poniżej przestawiam kopię rozmowy na LiveChat:
Witamy w Centrum Pomocy
Maciej Kotaski
Konsultant
Dobry
Maciej Kotaski
Witaj Krzysztof. W czym mogę Ci pomóc ?
Krzysztof
Posiadam UE48H6640, po aktualizacji firmwaru do wersji 1109.3
i skorzystaniu z TVNPlayer
podczas ogladania DVB-T i włącza się po jakimś czasie wygaszacz ekranu z TVNPlayer
Maciej Kotaski
Rozumiem, proszę Pana, posiada Pan UE48H6640. Podczas poniedziałkowej rozmowy zasugerowałem zgłoszenie TV do serwisu w celu sprawdzenia.
Krzysztof
postanowiłem poczekac ze zgloszeniem gwarancyjnym do momenty wyjścia nowego firmwaru, sądze że pan zgłosił moje uwagi i zostaną uwzględnione w nowej wersji, również tą dzisiejszą
Maciej Kotaski
Proszę Pana, obecna aktualizacja nie zawiera błędu.
Zaproponowałem Panu zgłoszenie TV w celu sprawdzenia.
Na chwilę obecną nie otrzymaliśmy informacji kiedy dostępna będzie nowa aktualizacja.
Krzysztof
uważam że to wina firmwaru, ponieważ po wgraniu tej wersji wszystko zaczeło się psuc]
Maciej Kotaski
Tak jak wcześniej wspomniałem aktualizacja jest sprawna. Nasze TV pracują prawidłowo.
Krzysztof
aktualizacja nie zawiera błedu, a TV po aktualizacji nie działa tak jak w w poprzedniej wersji firmwaru
Maciej Kotaski
Konieczne jest sprawdzenie Pana TV w serwisie dlatego proszę wykonać zgłoszenie.
Dlatego TV może zostać sprawdzony.
Krzysztof
dziekuje za informacje, zastanowie się nad pana opcja
ile trwa sprawdzenie takiego tv w serwisie?
Maciej Kotaski
Zgodnie z warunkami gwarancji serwis powinien usunąć usterkę sprzętu w czasie nie przekraczającym 30 dni.
Wszystko zależy od tego ile zgłoszeń posiada dany punkt, zazwyczaj trwa to około 7-14 dni.
Krzysztof
rozumiem
rozumiem ze moje zgleszania jak blad w firmwarze pan nie odnotuje?
11:15 am
Maciej Kotaski
Proszę Pana, sprawdziliśmy TV, który posiadamy i pracuje prawidłowo co wyklucza błąd oprogramownaia.
Krzysztof
ok
dziekuje dowidzenia
Maciej Kotaski pisze.
Powered by LiveChat