Samsung UE48H6640 - no to jedziemy

robertdrozdz

New member
Witam , ja jestem no wlasnie szczesliwym czy nieszczesliwym posiadaczem 55h6500. Jako ze wczesniej mialem Panasonica tx l47et5e z pasywnymi okularami zabralem sie za testowanie samsunga w trybie 3d. Wczesniej naczytalem sie ze aktywne okulary sa duzo lepsze niz pasywne to sobie mysle , no zobaczymy. Efekt cross talk na dole ekranu gdzies tak 1/6 1/5 dolnej czesci ekranu to duzy cross - talk . wlasciwie to nie ma roznicy czy mam okulary czy nie . Ta dolna czesc ekranu to jest lipa. Zaznaczam ze srodek ekranu i gorna czesc to ladne 3d - natomiast dolna czesc = rozmazany ekran. Ten sam film - Pacific Rim odpalilem na moim poprzednim tv - wspomnianym Panasonicu 47 et5e z pasywnymi okularami - i tam wszystko jest ok. Jakies sugestie?
 

robertdrozdz

New member
Hmm, tak zachwalalem tego mojego h6500 w 2d (bo sprawe 3d opisalem 2 posty wczesniej) dopoki nie zauważylem w czasie ogladania meczy ciemnego pasa na dole ekranu. Generalnie jest to widoczne na jednolitych tlach. Czy to jest wlasnie ten banding? czy samsung mi wymieni taki tv czy uzna ze to nie nadaje sie do reklamacji bo to typowe dla lcd z podswietlaniem krawedziowym. Napisze jeszcze ze na czarnym tle wszystko jest ok - defekt daje znac na jasnych jednolitych tlach. zalaczam foto, zebyscie zobaczyli ten defekt
 

Attachments

  • h6500.jpg
    h6500.jpg
    339,6 KB · Wyś: 357

qbek78

New member
Bez reklam
O ile zdjęcia tego nadto nie wyolbrzymiło to tv ewidentnie uwalony. Jak świeży zakup to może wymienią od ręki, czego zresztą życzę.
 
FW 1109.3 znika, pojawia się 1108.1

Ze strony Samsunga znika firmware 1109.3 pojawia się 1108.1 z datą 02.06.2014.

UE48H6640SL - POBIERANIE | WSPARCIE | SAMSUNG

Ciekawe czy można na wyższą wersję wgrać starszą?

Jednak było wadliwe oprogramowanie, lecz z pan LiveChat nie chciał nawet przyjąć zgłoszenia o niesynchronizowanym dźwięku, twierdzi że mam awaryjny egzemplarz i kazał zgłosić gwarancję.

Poniżej przestawiam kopię rozmowy na LiveChat:

Witamy w Centrum Pomocy

Maciej Kotaski
Konsultant
Dobry
Maciej Kotaski
Witaj Krzysztof. W czym mogę Ci pomóc ?

Krzysztof
Posiadam UE48H6640, po aktualizacji firmwaru do wersji 1109.3

i skorzystaniu z TVNPlayer

podczas ogladania DVB-T i włącza się po jakimś czasie wygaszacz ekranu z TVNPlayer

Maciej Kotaski
Rozumiem, proszę Pana, posiada Pan UE48H6640. Podczas poniedziałkowej rozmowy zasugerowałem zgłoszenie TV do serwisu w celu sprawdzenia.

Krzysztof
postanowiłem poczekac ze zgloszeniem gwarancyjnym do momenty wyjścia nowego firmwaru, sądze że pan zgłosił moje uwagi i zostaną uwzględnione w nowej wersji, również tą dzisiejszą

Maciej Kotaski
Proszę Pana, obecna aktualizacja nie zawiera błędu.
Zaproponowałem Panu zgłoszenie TV w celu sprawdzenia.
Na chwilę obecną nie otrzymaliśmy informacji kiedy dostępna będzie nowa aktualizacja.

Krzysztof
uważam że to wina firmwaru, ponieważ po wgraniu tej wersji wszystko zaczeło się psuc]

Maciej Kotaski
Tak jak wcześniej wspomniałem aktualizacja jest sprawna. Nasze TV pracują prawidłowo.

Krzysztof
aktualizacja nie zawiera błedu, a TV po aktualizacji nie działa tak jak w w poprzedniej wersji firmwaru

Maciej Kotaski
Konieczne jest sprawdzenie Pana TV w serwisie dlatego proszę wykonać zgłoszenie.

Dlatego TV może zostać sprawdzony.

Krzysztof
dziekuje za informacje, zastanowie się nad pana opcja

ile trwa sprawdzenie takiego tv w serwisie?

Maciej Kotaski
Zgodnie z warunkami gwarancji serwis powinien usunąć usterkę sprzętu w czasie nie przekraczającym 30 dni.
Wszystko zależy od tego ile zgłoszeń posiada dany punkt, zazwyczaj trwa to około 7-14 dni.

Krzysztof
rozumiem

rozumiem ze moje zgleszania jak blad w firmwarze pan nie odnotuje?

11:15 am
Maciej Kotaski
Proszę Pana, sprawdziliśmy TV, który posiadamy i pracuje prawidłowo co wyklucza błąd oprogramownaia.

Krzysztof
ok

dziekuje dowidzenia

Maciej Kotaski pisze.

Powered by LiveChat
 

sussel

New member
Nie próbujesz wgrać wersji co się pojawiła? Może rozwiąże problem?

Oczywiscie, ze probowalem. Ale wywala mi napis, ze nie ma dla ciebie akyualizacji. Pytalem, to podobno niemozliwy jest downgrade, tylko wymiana plyty glownej. Poza tym, soft nie zawiera bledow przeciez!!:p.
Ale to moze ja jestem glupi....:)
 
Oczywiscie, ze probowalem. Ale wywala mi napis, ze nie ma dla ciebie akyualizacji. Pytalem, to podobno niemozliwy jest downgrade, tylko wymiana plyty glownej. Poza tym, soft nie zawiera bledow przeciez!!:p.
Ale to moze ja jestem glupi....:)

Radziłbym ci się może wstrzymać do faktycznej nowej aktualizacji, mnie się udało wymienić w ostatni dzień przysługujący w MediaMarkt. Jeśli MediaMarkt nie stwierdziłby, że to awaria to miałem zamiar czekać do następnej aktualizacji, bo w moim serwisie lokalnym samsunga nie mają materiałów na temat napraw serii H (przynajmniej nic jeszcze nie próbowali naprawiać), więc nie chciałem żeby mój TV był królikiem doświadczalnym.
Chyba że samsung ukrywa jakąś wadę fabryczną i po cichu robi kampanię naprawczą, niby wypuszcza "sprawny" firmware, aby kierować TV do serwisu i po cichu naprawia usterki?
Mimo, że mam nowy egzemplarz TV to i tak czasami na dzień dobry piloty nie reagują, a po instalacji prawie wszystkich polskich aplikacji, telewizor ma czasami opóźnienie po poruszaniu się po smartTV - w UE40F6500 mam identyczne aplikacje zainstalowane i smart działa płynnie i piloty nie zwieszają się.

Czyżby wniosek marketingowy:
2 rdzenie UE40F6500 działają sprawniej niż 4 rdzenie w UE48H6640?
 

sussel

New member
Moze i masz racje. Ale mocno mnie irytuje, gdy probója ze mnie robic durnia. Wystarczylaby odpowiedz, tak mamy maly klopot z softem, prosze czekac na aktualizacje i tyle. Te wszystkie infolinie to kpina.
Dam znac co mi w serwisie powiedza
Pozdrawiam
 

radier

Member
Bez reklam
Hi koledzy,

Poniżej moja rozmowa z Supportem. Ciężka przeprawa. Ogólnie problem wydaje mi się dotyczy ścieżek PCM (MPEG-2). Na Dolby Digital czy DTS jest ok. Trzeba ich podręczyć dla zasady.


Witamy w Centrum Pomocy

Maciej Kotaski
Witaj Rafał. W czym mogę Ci pomóc ?

Rafał Dzień dobry,

Maciej Kotaski
W czym mogę pomóc?

Rafał
Posiadam TV 48H6400
po aktualizacji do firmware 1109.3 pojawił się problem synchronizacją dźwięku
teraz widzę, ze ów firmware został wycofany
znany jest panu powód?

Maciej Kotaski
Rozumiem, proszę Pana, aktualizacja nie została wycofana, na naszej stronie obecnie widoczna jest wersja 1108.
Czy resetował Pan TV?

Rafał
Obecnie może jest widoczna, ale wcześniej była 1109.3
Więc proszę mi nie wmawiać, że wspomniana aktualizacja nie istniała
tak TV był resetowany

Maciej Kotask
iProszę Pana, proszę się uspokoić, nic Panu nie wmawiam, nie napisałem Panu, że taka wersja nie istnieje.
Na stronie najprawdopodobniej wkradł się błąd, przekażę sprawę do naszego specjalisty produktowego.

Jeśli chodzi o zgłaszany przez Pana problem to nie otrzymaliśmy informacji aby aktualizacja zawierała błąd.

Dlatego jeśli mimo resetu TV nie działa prawidłowo to konieczna będzie ingerencja techników z autoryzowanego serwisu ponieważ z pozycji użytkownika w warunkach domowych nie mam możliwości zasugerowania innych czynności.

Rafał dodam, że problem z synchronizacją występuje na wbudowanych głośnikach i na głośnikach zewnętrznych podłączonych via HDMI (ARC)

Maciej Kotaski
Wobec powyższego, zgodnie z warunkami gwarancji w celu zgłoszenia naprawy zapraszam do kontaktu naszą infolinią pod numerem : 801172678 lub 22 6079333 wewnętrzny 2 - dział RTV.
W trakcie rejestrowania naprawy gwarancyjnej Konsultant poprosi o podanie niezbędnych informacji takich jak:

-kod modelu (model code) urządzania;
–numer fabryczny (S/N - 15 znaków) znajdujących się z na tabliczce znamionowej urządzenia, która umieszczona jest z tyłu produktu;
-data zakupu, która znajduje się na fakturze lub paragonie zakupu;
-potwierdzenie posiadania podbitej i opieczętowanej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej (możliwe jest też posiadanie naklejki jako substytutu pieczątki).

Rafał
Proszę Pana

Maciej Kotaski
Przed rozmową poproszę o ich przygotowanie, co usprawni rejestrację zgłoszenia oraz potwierdzi uprawnienia gwarancyjne.

Rafał
To nie jest problem TV tylko softu
to nie jest pierwszy przypadek
czytam branżowe fora dyskusyjne
Był firmware przez może tydzień albo więcej o nr 1109.3 i teraz został wycofany
Pan twierdzi, że o nim nie słyszał

Maciej Kotaski
Nie komentujemy wpisów na forach. TV może zostać sprawdzony przez autoryzowany serwis.
Tak jak wcześniej wspomnieliśmy nie otrzymaliśmy informacji aby aktualizacja zawierała błąd.

Centrala nie poinformowała nas o błędzie oprogramowania, dlatego TV może zostać sprawdzony.

Rafał
Skoro wg. Pana nie otrzymaliście zgłoszeń o błędzie to dlaczego ów firmware zniknął ze strony i został zastąpiony starszym?

Maciej Kotaski
Tak jak wcześniej wspomniałem sprawę przekażę do specjalisty produktowego, być może fakt, że widoczna jest starsza wersja spowodowany jest tym, że strona jest cały czas aktualizowana i mógł się wkraść błąd.

Rafał
Bzdura

Maciej Kotaski
Proszę Pana, nie rozumiem do czego Pan zmierza? Przekazałem Panu powyżej, że zgłoszę fakt, iż widoczna jest starsza wersja.

Rafał Za 10 dni zaczynają się MS a Pan mi proponuje wysłanie na miesiąc TV do serwisu, który jak znam życie guzik stwierdzi

Maciej Kotaski
Jeśli występuje problem z TV to zgodnie z warunkami gwarancji może zostać sprawdzony przez serwis.

Rafał
Zmierzam do tego, że powinien Pan znać powód dla, którego firmware o nr 1109.3, którego pobrałem z waszej strony i zaktualizowałem mój TV via USB nagle znika ze strony i zostaje zastąpiony starszą wersją 1108.1

A Pan twierdzi, że to jakiś błąd

A ja twierdze, że błąd jest ale w firmware i dlatego został usunięty

Maciej Kotaski
Proszę Pana, powyżej przekazałem Panu, że zgłoszę sprawę do specjalisty produktowego w celu wyjaśnienia.
Najprawdopodobniej jest to błąd na stronie.

Wobec powyższego, na chwilę obecną, nie mam możliwości sprecyzowania dlaczego widoczna jest inna wersja na stronie.

Jeśli chodzi o błąd TV to odbiornik może zostać sprawdzony przez autoryzowany serwis.

Rafał W takim razie chciałbym jeszcze dziś drogą mailową uzyskać odpowiedź czy to jest błąd tylko na stronie, a jeśli nie to jaki był powód usunięcia firmware 1109.3

mój mail: XXXXXX

Maciej Kotaski
Oczywiście, w momencie uzyskania wiadomości zwrotnej poinformuję Pana dlaczego widoczna jest inna wersja oprogramowania.

Czy na chwilę obecną mogę jeszcze w czymś pomóc?

Rafał
Jestem zmuszony poinformować o szczegółach ten rozmowy na polskim, branżowym forum o tematyce HDTV

Jestem rozczarowany sposobem rozmowy

Pan wkleja regułki o serwisie

A nie skupia się na sednie sprawy

Maciej Kotaski
Proszę Pana, jeśli zgłasza Pan problem TV to odbiornik może zostać sprawdzony przez serwis - zgodnie z warunkami gwarancji.

Rafał
Zamiast złapać za telefon i zadzwonić do jakiegoś speca od softu

Maciej Kotaski
Proszę Pana, poinformowałem Pana, że przekażę sprawę.

Rafał
Trzymam za słowo

Maciej Kotaski
W momencie uzyskania wiadomości zwrotnej przekażę ją Panu.

Rafał
Proszę zaznaczyć, że sygnałem jest DVB-T

Maciej Kotaski
Rozumiem czego dotyczy zgłaszany przez Pana problem.
Na chwilę obecną nie otrzymaliśmy informacji z naszej centrali o błędzie, dlatego zaraz po zakończeniu rozmowy przekażę sprawę do specjalisty produktowego.
Ponadto, TV może zostać sprawdzony przez nasz autoryzowany serwis.

Czy na chwilę obecną mogę jeszcze w czymś pomóc?

Rafał
Na ta chwilę nie.

Maciej Kotaski
Z uwagi na brak dalszych pytań dziękuję za rozmowę.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
 
Moze i masz racje. Ale mocno mnie irytuje, gdy probója ze mnie robic durnia. Wystarczylaby odpowiedz, tak mamy maly klopot z softem, prosze czekac na aktualizacje i tyle. Te wszystkie infolinie to kpina.
Dam znac co mi w serwisie powiedza
Pozdrawiam

Mnie tez brak konkretów denerwuję.
Konsultanci (sami potrafią zwierzyć się dla czasopism, gazet) są to ludzie tuż po studiach albo nawet w czasie studiów, chcący dorobić. Niestety muszą się godzić na "poniżenie psychiczne", przeszkoleni są ze socjotechnik i podstawowej informacji technicznej sprzętu - niestety, większość ludzi zadowala podejście wciśnięcia "bajki", na którą są podatni.

Ale są też tacy jak my i przez to się denerwujemy, że tak do nas podchodzą :)

Nawiąże jeszcze do przykładu, w piątek był problem z Plusa APN i niektórzy nie mieli internetu. Niestety konsultanci nie umieli w punktach pomóc, a wystarczyło sprawdzić ustawienia APN i potwierdzić, że są OK. Nie wiem czemu wystarczyło potwierdzić ustawienia, ale pomogło. :)
 
"...Jeśli chodzi o zgłaszany przez Pana problem to nie otrzymaliśmy informacji aby aktualizacja zawierała błąd..."

Zgłaszałem panu Kotańskiemu (o ile to rzeczywiste nazwisko) i tym problemie wcześniej.
Po prostu gościu ma nas za idiotów z tym, że nie otrzymał od nas informacji.
 

sussel

New member
Mysle, ze to nie tak. Pewnie maja zakazane przez szefostwo przyznawanie sie do bledow po wlasnej stronie. Jak dla mnie jest to bledne zalozenie, ze w ten sposob zbuduja dobry image firmy.Jestesmy nieomylni, idealni i de best:D.W podtekscie mowi sie uzytkownikom, iz sa idotami i nie potrafia wykonac tak banalnej czynnosci jaka jest aktualizacja via usb i pewnie cos spieprzyli. A to blad. Po zastanowieniu poczekam na aktualizacje. Mysle, ze nasze tel i czat, zostaly odnotowane i bedzie poprawka. Za szybko wersja 1109 zniknela:). Obstawiam tydzien czasu :p
 

_slawek_

Member
1109 zniknęła nie tylko u nas, na holenderskiej stronie tak samo, spokojnie poczekajmy na aktualizację softu. a następnym razem nie wgrywać wszystkiego co się pokaże :)
 

Koqs77

New member
W jakim celu aktualizowaliście oprogramowanie?
Osobiście korzystam z automatycznych aktualizacji i wszystko działa jak należy.
@pro_gramek mam też opóźnienie z działaniem pilota , chwilę po włączeniu tv , ale tylko z "żyroskopowym" pilotem . Myślę , że spowodowane to jest tym ,że pilot nie działa na podczerwień tylko po bluetooth czy jakoś tak , więc potrzeba trochę czasu na aktywację portu.

@tdx pisał o tym kilka razy , aktualizację robić jak coś ewidentnie nie działa , myślę że na stronie oprogramowanie jest w wersji beta w innym przypadku wrzucili by to na serwer żeby tv aktualizował się automatycznie.
 
W jakim celu aktualizowaliście oprogramowanie?
Osobiście korzystam z automatycznych aktualizacji i wszystko działa jak należy.
@pro_gramek mam też opóźnienie z działaniem pilota , chwilę po włączeniu tv , ale tylko z "żyroskopowym" pilotem . Myślę , że spowodowane to jest tym ,że pilot nie działa na podczerwień tylko po bluetooth czy jakoś tak , więc potrzeba trochę czasu na aktywację portu.

@tdx pisał o tym kilka razy , aktualizację robić jak coś ewidentnie nie działa , myślę że na stronie oprogramowanie jest w wersji beta w innym przypadku wrzucili by to na serwer żeby tv aktualizował się automatycznie.

Aktualizowałem po to aby zlikwidować opóźnienia, tak mi radził LiveChat, żeby do najnowszej. Problem wtedy nie zniknął, to pan twierdził, że na serwis bo mam niesynchronizowany dźwięk.

A wystarczyło wyjaśnić, pilot działa tak bo ..., firmware 1109.3 mam problem bo..., a nie idiotów z ludzi robić, i to do tej pory, że nie było takiej wersji i nikt nie zgłaszał problemu z dźwiękiem.
 
Do góry