Samsung seria LE(xx) C650 - wszystkie wielkości (32C650 40C650...), wszystko o serii.

Wigash

New member
Po sukcesie Rodzinki.pl już pod koniec pierwszej serii wypadł ten serial z widgetu TVP VOD :( Szkoda, że dla TVP tylko kasa się liczy. Co do Iplex, jak dla mnie może być nawet z 10 reklam, byle za te filmy nic nie płacić :)
jak to tylko kasa się liczy? Płatne są chyba tylko najnowsze odcinki to chyba nie jest tak źle? Ja tam jestem bardzo zadowolony z tego widgetu. Pojawił się serial Wiadomości z drugiej ręki, którego nie miałem okazji zobaczyć w TV. Pomyślałem tylko, że przydałby się w tym widgecie i proszę - pozytywne myślenie :bober:
 

mafia35

New member
Bez reklam
Takie szybkie pytanie: które oprogramowanie uważacie za najlepsze (np. pod względem jakości SD i działanie Motion Plus)? W tej chwili mam 3009.2, wcześniej miałem 3010 ale jakość obrazu na nim była dużo gorsza (chyba ogólnie było skopane, bo znikło bardzo szybko ze strony Samsunga).
Niektórzy się wypowiadają, że najlepsze softy są z serii 2xxx.
Jakie jest wasze zdanie?
 

peterka

New member
Witam.
Jestem posiadaczem 46C650 stwierdzam że ok tv. Nie mogę jednak znaleźć gdzie w menu serwisowym jest info o przelatanych godzinach.Funkcji szukaj użyłem lecz bez efektu. Już ktoś pytał kiedyś dawno temu ale niestety nie padła odpowiedź . Pozdrawiam.
 

Wigash

New member
Takie szybkie pytanie: które oprogramowanie uważacie za najlepsze (np. pod względem jakości SD i działanie Motion Plus)? W tej chwili mam 3009.2, wcześniej miałem 3010 ale jakość obrazu na nim była dużo gorsza (chyba ogólnie było skopane, bo znikło bardzo szybko ze strony Samsunga).
Niektórzy się wypowiadają, że najlepsze softy są z serii 2xxx.
Jakie jest wasze zdanie?

ja mam oryginalny soft z kwietnia 2010 i ani razu nie robiłem update, bo nie słyszałem, żeby pojawiło się w nowszym sofcie coś wartego zainstalowania. Wszystko śmiga i nie miałem ani razu samoczynnego restartu TV albo freezowania obrazu jak ktoś pisał. Moim zdaniem nie ma co się tym softem przejmować, jeżeli wszystko działa.

Tak z innej beczki.
Bzyczenie zrobiło się ostatnio bardziej nieznośne (może oglądałem za cicho film :D ). Zgłosiłem to do serwisu, umówili mnie z serwisantem. Obieg informacji jest słaby, bo najpierw podałem objawy na infolinii samsunga :kom:(tej z gwarancji). Potem i tak musiałem wszystko powtórzyć pani która zadzwoniła do mnie z serwisu :kom: - notabene bardzo miła pani, naprawę same pozytywne odczucia. Ustaliła godzinę przyjazdu serwisantów tak jak mi pasowało, czyli na trzy dni później. Jednak w umówionym dniu zadzwonił do mnie serwisant :kom:, zlecenie na serwis dostał dopiero w tym umówionym dniu (lub dopiero je wtedy przeczytał) i powiedział, że wie co jest przyczyną. Podobno to znana wada tego modelu - ujął to inaczej tak to zrozumiałem. Powiedział, że nie ma sensu żebym na niego czekał, bo musi zamówić część (inwerter chyba) która pewnie przyjdzie za 3 dni robocze. Zobaczymy czy wymiana tego modułu pomoże. Z tego co powiedział serwisant - moduł wymienia się w max 15 min. Mam nadzieję, że będzie to nowa wersja tego moduł a nie taki sam moduł tylko nowy - jeśli wiecie co mam na myśli. we will see jak mawiają szkoci :?
 

slavko80

New member
Tak z innej beczki.
Bzyczenie zrobiło się ostatnio bardziej nieznośne (może oglądałem za cicho film :D ). Zgłosiłem to do serwisu, umówili mnie z serwisantem. Obieg informacji jest słaby, bo najpierw podałem objawy na infolinii samsunga :kom:(tej z gwarancji). Potem i tak musiałem wszystko powtórzyć pani która zadzwoniła do mnie z serwisu :kom: - notabene bardzo miła pani, naprawę same pozytywne odczucia. Ustaliła godzinę przyjazdu serwisantów tak jak mi pasowało, czyli na trzy dni później. Jednak w umówionym dniu zadzwonił do mnie serwisant :kom:, zlecenie na serwis dostał dopiero w tym umówionym dniu (lub dopiero je wtedy przeczytał) i powiedział, że wie co jest przyczyną. Podobno to znana wada tego modelu - ujął to inaczej tak to zrozumiałem. Powiedział, że nie ma sensu żebym na niego czekał, bo musi zamówić część (inwerter chyba) która pewnie przyjdzie za 3 dni robocze. Zobaczymy czy wymiana tego modułu pomoże. Z tego co powiedział serwisant - moduł wymienia się w max 15 min. Mam nadzieję, że będzie to nowa wersja tego moduł a nie taki sam moduł tylko nowy - jeśli wiecie co mam na myśli. we will see jak mawiają szkoci :?
Jak wygląda w ogóle taka „procedura serwisowa”? Czy po kontakcie z infolinią umawiam się z serwisantem czy jak? W karcie gwarancyjnej coś pisze o dostarczeniu sprzętu do punktu gwarancyjnego czyli musiałbym zdejmować telewizor z wieszaka, wygrzebać pudełko i zawieźć tv do takiego punktu?

Pytam, bo jakiś czas temu „padły” mi porty USB. Obecnie żaden pendrive/dysk nie jest rozpoznawany przez 40C650. Żadne normalne akcje nie działają i wydaje się że jest to problem sprzętowy.

A i jeszcze dodatkowe pytanie. Kiedyś „bawiłem” się menu serwisowym. Wiem, że podobno serwis będzie wiedział że wchodziłem do menu i że mogą odmówić naprawy telewizora. Czy w takim przypadku mogę być obciążony kosztami „diagnozy”? Jaki to może być koszt? Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji?
 

maciejwl

New member
...Potem i tak musiałem wszystko powtórzyć pani która zadzwoniła do mnie z serwisu :kom: - notabene bardzo miła pani, naprawę same pozytywne odczucia. Ustaliła godzinę przyjazdu serwisantów tak jak mi pasowało, czyli na trzy dni później. Jednak w umówionym dniu zadzwonił do mnie serwisant :kom:, zlecenie na serwis dostał dopiero w tym umówionym dniu (lub dopiero je wtedy przeczytał) i powiedział, że wie co jest przyczyną.

Przyłączam się do pytanie :) To można serwisanta ściągnąć do domu i nie trzeba telewizora zawozić do sklepu? To wszystko w ramach reklamacji?
 

mafia35

New member
Bez reklam
ja mam oryginalny soft z kwietnia 2010 i ani razu nie robiłem update, bo nie słyszałem, żeby pojawiło się w nowszym sofcie coś wartego zainstalowania. Wszystko śmiga i nie miałem ani razu samoczynnego restartu TV albo freezowania obrazu jak ktoś pisał. Moim zdaniem nie ma co się tym softem przejmować, jeżeli wszystko działa.

Wczoraj TV zapytał się czy może przeprowadzić aktualizację do ver. 3011. W changelog'u Samsung podaje, iż restarty gdy tv jest podłączony do internetu zostały wyeliminowane.
 

maciejwl

New member
Czy po update firmware TV będzie pamiętał ustawienia obrazu, czy wszystko trzeba ustawiać od początku?
U mnie ustawienia zostały bez zmian.
Swoją drogą w szoku byłem, że przez neta chciała się zainstalować owa aktualizacja. Bo gdy ręcznie próbowałem kiedyś tam zaktualizować telewizor przez internet a nie przez USB to nigdy to nie chciało działać a tu proszę.
 
Ostatnia edycja:

mafia35

New member
Bez reklam
Ustawienia zostają.
Też się zdziwiłem, że sam się chciał aktualizować. Nigdy wcześniej tego nie było. Co najciekawsze to na stronie samsunga dalej widnieje 3009.2...
 

Singularity

New member
jak to nie było?

w tym roku raz była taka sytuacja, że jakiś update chciał się instalować i pytał ponownie na 2 dzień, ja włączyłem update i odrazu anulowałem, dzięki czemu mam spokój tzn żadnych monitów na ekranie...
 

mafia35

New member
Bez reklam
Ja wcześniej żadnych monitów o aktualizacji nie otrzymywałem na ekran. Sam z ciekawości instalowałem za pomocą pendrive'a.
 

Jericho24

Member
Bez reklam
Pytam, bo jakiś czas temu „padły” mi porty USB. Obecnie żaden pendrive/dysk nie jest rozpoznawany przez 40C650. Żadne normalne akcje nie działają i wydaje się że jest to problem sprzętowy.

A i jeszcze dodatkowe pytanie. Kiedyś „bawiłem” się menu serwisowym. Wiem, że podobno serwis będzie wiedział że wchodziłem do menu i że mogą odmówić naprawy telewizora. Czy w takim przypadku mogę być obciążony kosztami „diagnozy”? Jaki to może być koszt? Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji?
Mi jak nie chce czytac dysku, to odlaczam zasilanie na ok 1 min, probujac go wlaczyc bez pradu w celu calkowitego rozladowania lad. Po wlaczeniu TV podlaczam wtedy dysk. Dyska odlaczam na wylaczonym TV, wtedy nie wieszaja mi sie porty USB.

Z wejsciem w menu serwisowe i sprawdzanie tego przez serwis to jest jedna wielka bzdura. 1. Niby jak maja to sprawdzic? 2. Nie bylo jeszcze przypadku zeby serwis to sprawdzil i odmowil naprawy gwarancyjnej.
 

juzeg76

Member
Przyłączam się do pytanie :) To można serwisanta ściągnąć do domu i nie trzeba telewizora zawozić do sklepu? To wszystko w ramach reklamacji?

w ramach gwarancji przyjada i jak bedzie trzeba wezma tv , nie zaplacisz ani grosza ... jesli jestes z Trojmiasta nalegaj na serwis z Gdyni (przyjezdza technik diagnozuje na miejscu )bo Gdansk przysyla kierowce , ktory zabiera TV ze soba choc jak wiadomo spora czesc napraw mozna wykonac w warunkach domowych ....
 

pysiek-28

New member
widgety

czy ktoś mi może wytłąmaczyć dlaczego na nasz telewizorek nie możliwości odtwarzania widgetu tvn na nowszym modelu D5500 śmiga aż miło i dodatkowo jeszcze filmy na ipli po prostu skandal co niby mamy wymieniac co pół roku zmieniać telewizor żeby być na bierząco
 

Duris

New member
Dla mnie też jest niezrozumiała polityka Samsunga, ze na serie C nie udostepnil widgetu TVN Player. Nie kupie TV serii D skoro rok temu kupilem serii C. Jeden na stu kupi w przyszlym roku nowy TV na 2012 skoro np kupil TV w tym roku. Wiec nieporozumieniem jest ze TVN Playera nie ma. Choc wydaje mi sie, ze sie niebawem pojawi. Jak nie to plakac nie bede, ale niesmak do Samsung pozostanie.
 

endriu73

New member
drodzy forumowicze, a ja przed godzinką przeprowadziłem aktualizację do wersji 3011 i od tamtej chwili TV nie chce się włączyć, miał ktoś podobny przypadek ? Nawet nie świeciła się czerwona dioda sygnalizująca podpięcie do zasilania. Wyciągnąłem więc wtyczkę z sieci i po kilku min. włożyłem ponownie. Pomogło to na tyle że dioda zaczęła się palić po czym po paru min. znów zgasła.
Co jest grane?
 

deywies

New member
Bez reklam
Dla mnie też jest niezrozumiała polityka Samsunga, ze na serie C nie udostepnil widgetu TVN Player. Nie kupie TV serii D skoro rok temu kupilem serii C. Jeden na stu kupi w przyszlym roku nowy TV na 2012 skoro np kupil TV w tym roku. Wiec nieporozumieniem jest ze TVN Playera nie ma. Choc wydaje mi sie, ze sie niebawem pojawi. Jak nie to plakac nie bede, ale niesmak do Samsung pozostanie.

Pytanie kto jest za taki stan rzeczy odpowiedzialny, samsung czy tvn.

Ja napisalem zapytanie na tvnplayer@tvn.pl kiedy widget bedzie dostepny na serie C, zobczymy co odpowiedza. Proponuje zaspamowac im skrzynke takimi zapytaniami, moze cos zdziałamy. W kupie siła :p



drodzy forumowicze, a ja przed godzinką przeprowadziłem aktualizację do wersji 3011 i od tamtej chwili TV nie chce się włączyć, miał ktoś podobny przypadek ? Nawet nie świeciła się czerwona dioda sygnalizująca podpięcie do zasilania. Wyciągnąłem więc wtyczkę z sieci i po kilku min. włożyłem ponownie. Pomogło to na tyle że dioda zaczęła się palić po czym po paru min. znów zgasła.
Co jest grane?

No to niezle, a online aktualizowałeś? Jak dla mnie to tylko serwis
 
Do góry