Tak z innej beczki.
Bzyczenie zrobiło się ostatnio bardziej nieznośne (może oglądałem za cicho film
). Zgłosiłem to do serwisu, umówili mnie z serwisantem. Obieg informacji jest słaby, bo najpierw podałem objawy na infolinii samsunga :kom
tej z gwarancji). Potem i tak musiałem wszystko powtórzyć pani która zadzwoniła do mnie z serwisu :kom: - notabene bardzo miła pani, naprawę same pozytywne odczucia. Ustaliła godzinę przyjazdu serwisantów tak jak mi pasowało, czyli na trzy dni później. Jednak w umówionym dniu zadzwonił do mnie serwisant :kom:, zlecenie na serwis dostał dopiero w tym umówionym dniu (lub dopiero je wtedy przeczytał) i powiedział, że wie co jest przyczyną. Podobno to znana wada tego modelu - ujął to inaczej tak to zrozumiałem. Powiedział, że nie ma sensu żebym na niego czekał, bo musi zamówić część (inwerter chyba) która pewnie przyjdzie za 3 dni robocze. Zobaczymy czy wymiana tego modułu pomoże. Z tego co powiedział serwisant - moduł wymienia się w max 15 min. Mam nadzieję, że będzie to nowa wersja tego moduł a nie taki sam moduł tylko nowy - jeśli wiecie co mam na myśli. we will see jak mawiają szkoci