Samsung seria LE(xx) C650 - wszystkie wielkości (32C650 40C650...), wszystko o serii.

Frauka

New member
Bez reklam
squibosh to kto ma Ci aktualizować soft, goście ze sklepu? Nie mów, że każą Ci się wozić z kartonem wielkości okna :razz: No chyba, że oni sami jeżdżą to wtedy szacun za dbałośc o klienta ;)

Gwarancja nie jest ze sklepu tylko od firmy samsung. A firma po to właśnie wypuszcza firmware żeby sobie ludzie aktualizowali. W instrukcji jest nawet opis jak to sięrobi. Kiedyś miałam samsunga i jak padł to sklep się wypiął i kazał dzwonić do producenta. Pokręcone to wszystko.
 
Ostatnia edycja:

darken

New member
gwarancja na tv samsunga jest realizowana przez serwisy samsunga i po sprzedazy sklep nie mam nic do gadania odesle nas do serwisu samsunga to po 1
po 2 update softu jest legalny i dozwolony informacja potwierdzona w serwisie samsunga i nawet jak w czasie updatu sie wywali i tv nie wstanie to ci na gwarancji to zrobia (wyciagaja kosc i programuja na nowo)
No właśnie u mnie jest inaczej, następuje utrata gwarancji po samodzielnym aktualizowaniu softu.
- dlaczego u ciebie ma byc inaczej jak masz tv z polskiej dystrybucji czyli polska gwarancja samsunga to jest tak jak u wszystkich, nawet jak masz tv z zagranicy to tez mozesz zrobic update softu i nie mam problemu jedynie serwisy polskie samsunga moga nie chciec przyjac tv na darmowy serwis (wymagany tv z polskiej dystrybucji - chociaz w obecnych czasacj gdzie polska nalezy do uni to nie wiem czy nie wystarczy gwarancja europejska) i nawet jak twoj sklep mowi inzczej to olac ich masz dowod zakupu i udajesz sie do serwisu samsunga odrazu jak cos
 

Jericho24

Member
Bez reklam
Czy ktoś z Was kupował Samsunga C650 w Neo24?

Zamierzam kupić w tym sklepie i odebrać w punkcie odbioru osobistego? Pytanie, czy w takim punkcie można sprawdzić matrycę i w przypadku "wylosowania" matrycy CN zwrócić TV odrazu bez podania przyczyny?

I jeszcze jedno - czy w przypadku gdy w domu okaże się że coś jest nie tak (np. telewizor "buczy") czy oddaje się go do tego punktu odbioru czy trzeba go samemu wysłać do sklepu?
W euro agd rtv przy zamowieniu internetowym z odbiorem w sklepie jest mozliwosc sprawdzenia przed zaplaceniem.
 

squibosh

New member
Ja kupiłem tv w Redcoon. To sklep "europejski", ponoć te TV sciągają z magazynu w Niemczech. I w ogóle dziwna sprawa - po zakupie napisali mi, że w przypadku roszczeń gwarancyjnych nie będę potrzebował karty gwarancyjnej (której mi nie wysłali, a ja im na to zwróciłem uwagę), a że wystarczy mi faktura zakupu (ta była niepodstemplowana i niepodpisana - ponoć nie musiała być). Już na początku zobaczyłem (subiektywnie rzecz biorąc) usterki w TV, więc przedzwoniłem do sklepu, a oni mi podali telefon do najbliższego mi punktu serwisowego (obsługuje ich platforma Quadranet, ta sama od Saturnów i MM). W punkcie serwisowym wytłumaczyłem jaki mam problem z TV itd. a na koniec dodali, żebym przygotował kartę gwarancyjną, no to ja im, że ponoć niepotrzebna i że nie mam. Oni wyrazili zdziwienie, mówiąc, że bez karty nie da rady naprawić tv. Więc poinformowałem sklep i nagle bez problemu mi kartę gwarancyjną Samsung Polska wysłali, przepraszając, że od razu tego nie zrobili... hmm. Dziwne.

Druga sprawa to właśnie ta z aktualizacją. Specjalnie wielokrotnie pisałem na chat Redcoon, aby trafić na innych konsultantów, każdy, aż do dzisiejszego dnia, jak mantrę powtarzał, że samodzielnie nie mogę aktualizować oprogramowania, że może to zrobić tylko autoryzowany punkt serwisowy. I dziś ponownie o to spytałem, Pani już nie była taka pewna i kazała mi dzwonić na infolinię Samsunga, gdzie koleś powiedział, że po to właśnie udostępniają oprogramowanie, aby klienci mogli sobie sami je aktualizować. Wolałbym jednak się chyba jeszcze ze serwisem skontaktować...
 

Frauka

New member
Bez reklam
Gdyby samodzielna aktualizacja firmwaru była zabroniona to samsung nie udostępniałby plików na swojej stronie, miałyby je tylko autoryzowane serwisy. W instrukcji mamy opis jak aktualizować oprogramowanie i skąd je brać. Więc albo robią Cię w tym europejskim sklepie w jajo albo ja jestem królewna Śnieżka :p

Ja też nie dostałam karty gwarancyjnej od razu, dopiero jak się upomniałam. Ale u nas w neonecie to są tacy roztrzepańcy :razz: To nie był mój pierwszy samsung więc wiedziałam że ma być niebieska i mam ją mieć bo potem serwis po nią pierwszą wyciąga łapkę :)
 
Ostatnia edycja:

posejdon82

New member
Zapytam jeszcze raz o matryce poniewaz jestem laikiem i che dopiero kupic tv za okolo 2 tygodnie, jaka matryca jest w takim razie najlepsza i jaka mam wybrac??bede kupowal w euro rtv agd majha do paczatku pazdziernika promocje zwrot kasy (500pln)czyli cena przyblizona jakw sklepie internetowym. prosze o porade z ta matryca bo nawet nie mialem pojecia ze cos takiego jest i pewnie by mi wcisneli wszystko.....uffff ale bylbym zly ze kupilem cos z innej klasy sprzetowej za ta sama kase
 

Jericho24

Member
Bez reklam
A czy ktoś ostatnio zamówił C650 w NEO.24 i miał "dobrą" matrycę (SQ lub AA)?

Zastanawiam się czy w NEO24 nie ma samych CN-ek :)
Poinformuj o efektach zamowienia ;)

Przeszukalem net i widze, ze tylko w euro rtv i w neo24 jest mozliwosc sprawdzenia towaru w punktach odbioru zanim za niego zaplacimy. W pozostalych przypadkach mozna sprawdzic przy kurierze tylko po zaplaceniu.

Zapytam jeszcze raz o matryce poniewaz jestem laikiem i che dopiero kupic tv za okolo 2 tygodnie, jaka matryca jest w takim razie najlepsza i jaka mam wybrac??bede kupowal w euro rtv agd majha do paczatku pazdziernika promocje zwrot kasy (500pln)czyli cena przyblizona jakw sklepie internetowym. prosze o porade z ta matryca bo nawet nie mialem pojecia ze cos takiego jest i pewnie by mi wcisneli wszystko.....uffff ale bylbym zly ze kupilem cos z innej klasy sprzetowej za ta sama kase
Skad ty wziales te 500zl. Ja widze 150zl.
Samsung LE40C650 - Telewizor LCD Samsung w RTV EURO AGD
 
Ostatnia edycja:

evolution4

New member
Czy od wersji softu 1007.5 coś znaczącego się zmieniło?

Powinno być opisane w jednym poście co wnoszą wszystkie dotychczasowe softy...
 
Ostatnia edycja:

WiKiH

New member
Witam,
może mi ktoś powiedzieć, dlaczego kupiony dzisiaj mój tv 40C650 v soft 1016 nie chce odtwarzać napisów dla filmów z usb? Gdy wkładam pendrive i klikam wideo, wybieram film, do którego mam napisy srt oraz txt (mDVD) - nazwa dokładnie taka sama jak filmu, to nic nie pokazuje (napisów), a film normalnie leci. Nawet gdy nacisnę przycisk Tools to mam tam tylko wybranie opcji obrazu, dźwięku itp, ale o napisach żadnej mowy nie ma. Mógłby mi ktoś pomóc?
W głównych opcjach tv też nie moge nic znaleźć o napisach (funkcji).
 

squibosh

New member
Fakt - bywa tak nieraz. Trudno powiedzieć nawet z jakiego powodu. Po prostu znajdź inne napisy. Mogą być nawet niedopasowane, a samemu trochę pogłówkujesz (subtitle workshop + synchronizacja wbudowana w tv) i pójdą.
 

WiKiH

New member
Fakt - bywa tak nieraz. Trudno powiedzieć nawet z jakiego powodu. Po prostu znajdź inne napisy. Mogą być nawet niedopasowane, a samemu trochę pogłówkujesz (subtitle workshop + synchronizacja wbudowana w tv) i pójdą.

No dobra, a konfiguracja napisów jest w ogóle w tym telewizorze? (kodowanie, rodzaj i kolor itp?)
 
Do góry