Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Pavlardo

New member
Witam,

Mam takie pytanko bo wczoraj zamówiłem w euro TV samsung UE65KS7000.
Dzisiaj prawdopodobnie do nich dojedzie i będę go testował w sklepie.
Znalazłem taki poradnik na tym forum: "[tutorial] Jak sprawdzić TV w sklepie....."

Czy jak będę się kierował tymi wskazówkami co w poradniku to wszystko będzie ok?
Czy materiał zgrany na pendrive USB 2.0 wystarczy do prawidłowego przetestowania?
Czy też musi być wykorzystany szybszy pendrive 3.0?

Nie testowałem nigdy TV dlatego jestem w temacie trochę zielony.

PS. Czy wejście w menu serwisowe w celu sprawdzenia godzin pracy na matrycy jest równoznaczne ze stratą gwarancji? Czy w sklepie mogą mi do tego menu wejść? Zawracać sobie tym głowę czy raczej się tym nie przejmować?
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam zobacz tylko czy nie ma problemów z pikselami i czy ramka jest ok.Menu serwisowe zostaw,nie ma sensu i tak prawdopodobnie nie pozwolą tym się bawić...
 

Pavlardo

New member
Ok
To w takim razie priorytet piksele + ramka.
Jak tutaj wszystko będzie ok to jeszcze spróbuję sprawdzić ten banding i clouding :)

Dzięki za odpowiedź.
 

fausto1

New member
Bez reklam
Wchodząc w menu serwisowe nic Ci nie da sprawdzenie ile swiecil. Gdy mnie zmieniali matrycę i był pan z serwisu i wchodził w menu serwisowe to pytam ile czasu swiecil tv a on że 80 godzin - czyli by się zgadzało ale dodał żeby się tym nie sugerować bo jak chce to może mi to skasować na zero godzin

Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
 

Metrolog

New member
Jeśli mnie pamięć nie myli to istnieje jeszcze licznik kasowań który ma nas uchronić przed nieuczciwymi "kasowaczami" i tego licznika u klienta w domu to raczej Pan serwisant nie ugryzie.
 

xgrzesx2

Member
Problem jest znany. Miałem też taki przypadek z dwa razy. Dopiero odłączenie od zasilania pomogło.
Musimy chyba czekać na jakiś update FW. Może coś tam poprawią.

EDIT : Pisząc tego posta stwierdziłem że sprawdzę czy czasem nie ma nowego FW.
Okazuje się, że jest :) FW : 1165.1 z dnia 25.02.2017
Trzeba przetestować.


Mam obecnie 1160 i sprawdzając z poziomu TV nie ma nowszej wersji oprogramowania. U Was można zaktualizować do 1165 ?
 

krzysb

New member
No właśnie chciałem się Was spytać jak to jest z tymi aktualizacjami? Będąc posiadaczem serii F kilka razy aktualizowałem TV ze strony producenta i czasami działy się dziwne rzeczy po aktualizacji- coś ginęło, coś się nie chciało uruchomić, coś działało wolno. Pewnego razu gdy na gwarancji serwis wymieniał w domu pękającą samoistnie ramkę zeszliśmy na temat aktualizacji i niestety ale sugerował, że jeśli TV chodzi to lepiej nie aktualizować, bo może się pogorszyć. Trochę to dziwne, bo przecież aktualizacje czemuś mają służyć. Niemniej trochę racji w tym było....

Czy więc robicie na KS aktualizacje i czy faktycznie coś one wnoszą nowego? Martwych pikseli nie uzdrowią, ale może poprawią płynność, działanie smarta (choć ten akurat u mnie chodzi bardzo dobrze).?
 

kosa666

Member
Dobra, przyszedł KS8000 w wersji 65"

Potem napiszę głębszą opinię (szczególnie o kalibracji) ale na poczatek pytanie: gdzie w YouTube mogę zmienić jakośc filmu - materiał dostępny w 4K a u mnie jest tylko znaczek HD :(
 

pietas

New member
Dobra, przyszedł KS8000 w wersji 65"

Potem napiszę głębszą opinię (szczególnie o kalibracji) ale na poczatek pytanie: gdzie w YouTube mogę zmienić jakośc filmu - materiał dostępny w 4K a u mnie jest tylko znaczek HD :(

wejdź na yt przez przeglądarkę w tv tam masz do wyboru jakość
 

Pavlardo

New member
Witam,

Mam takie pytanko bo wczoraj zamówiłem w euro TV samsung UE65KS7000.
Dzisiaj prawdopodobnie do nich dojedzie i będę go testował w sklepie.
Znalazłem taki poradnik na tym forum: "[tutorial] Jak sprawdzić TV w sklepie....."

Czy jak będę się kierował tymi wskazówkami co w poradniku to wszystko będzie ok?
Czy materiał zgrany na pendrive USB 2.0 wystarczy do prawidłowego przetestowania?
Czy też musi być wykorzystany szybszy pendrive 3.0?

Nie testowałem nigdy TV dlatego jestem w temacie trochę zielony.

PS. Czy wejście w menu serwisowe w celu sprawdzenia godzin pracy na matrycy jest równoznaczne ze stratą gwarancji? Czy w sklepie mogą mi do tego menu wejść? Zawracać sobie tym głowę czy raczej się tym nie przejmować?


Witam,
Wczoraj byłem oglądać TV, który miałem kupić w Euro.
Zauważyłem, że ramka odstaje w dwóch miejscach minimalnie. Mówię no ok nie jest jakoś tragicznie więc odpalamy TV i robimy test z pendriva w celu sprawdzenia pikseli. Po kilku próbach odczytu pena w końcu załapało ale był kolejny problem - nie mogłem wejść w pendriva. Żaden przycisk na pilocie nie reagował więc testu nie mogłem dalej przeprowadzić. Czyżby jakiś felerny pilot? Podziękowałem i nie zabrałem TV.
Sprzedawca powiedział, że faktycznie coś jest nie tak i powiedział, że zamówią drugi.

Dzisiaj byłem oglądać drugi egzemplarz - od razu było widać, że TV z jakiegoś zwrotu (folia zabezpieczająca TV rozdarta). Wyłożyliśmy go i od razu zauważyłem, że obudowa odchodzi i to tak fest w porównaniu z pierwszym TV. Oglądam dalej a tu aluminiowa obudowa wgnieciona (ramka) - tak jakby komuś coś spadło. Po prostu było uderzone.

Zrezygnowałem z zakupu i doszedłem do wniosku, że na magazynach chyba zostały same lipne sztuki, które są w promocji :)
Jeżeli zostały jakieś dobre to w bardzo małej ilości.

Także jak dla mnie poszukiwanie TV w ciąż trwa jednak z mojej listy został właśnie wykreślony KS7000.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Pavlardo - wchodzą już nowe modele Sony. Do jakiej kwoty masz zakup ?
Jaki masz teraz telewizor ?
 

pietas

New member
:(

Witam,
Wczoraj byłem oglądać TV, który miałem kupić w Euro.
Zauważyłem, że ramka odstaje w dwóch miejscach minimalnie. Mówię no ok nie jest jakoś tragicznie więc odpalamy TV i robimy test z pendriva w celu sprawdzenia pikseli. Po kilku próbach odczytu pena w końcu załapało ale był kolejny problem - nie mogłem wejść w pendriva. Żaden przycisk na pilocie nie reagował więc testu nie mogłem dalej przeprowadzić. Czyżby jakiś felerny pilot? Podziękowałem i nie zabrałem TV.
Sprzedawca powiedział, że faktycznie coś jest nie tak i powiedział, że zamówią drugi.

Dzisiaj byłem oglądać drugi egzemplarz - od razu było widać, że TV z jakiegoś zwrotu (folia zabezpieczająca TV rozdarta). Wyłożyliśmy go i od razu zauważyłem, że obudowa odchodzi i to tak fest w porównaniu z pierwszym TV. Oglądam dalej a tu aluminiowa obudowa wgnieciona (ramka) - tak jakby komuś coś spadło. Po prostu było uderzone.

Zrezygnowałem z zakupu i doszedłem do wniosku, że na magazynach chyba zostały same lipne sztuki, które są w promocji :)
Jeżeli zostały jakieś dobre to w bardzo małej ilości.

Także jak dla mnie poszukiwanie TV w ciąż trwa jednak z mojej listy został właśnie wykreślony KS7000.

HM jeśli w pierwszym nie działał pilot to ok był nowy , bo cza podpiąć one connect i sparować pilota z tv po blt...
Możliwe że zostały same zwroty , bo raczej już tych tv nie produkują , nowe modele będą wchodzić ale to ceny na początku z kosmosu ... ja bym poprosił żeby ściągnęli z magazynu ze 3 sztuki i wybieraj ...
 

Pavlardo

New member
Pilot niby działał ale w jakimś ograniczonym stopniu.
np. szło włączyć TV i jakieś pod menu wyskakiwało - problem był w zatwierdzaniu.
Przycisk do zatwierdzania tak jakby nie działał (domyślam się, że to ten okrągły na środku) - ja jestem zielony w tym temacie bo to mój pierwszy smart TV. Jeszcze nie szło wybierać w lewo w prawo przyciskami.
hmm może faktycznie trzeba było to jakoś skonfigurować żeby śmigało :p. Co nie zmienia faktu, że sprzedawca powinien to raczej wiedzieć, a nie ja.

Co do ściągania kolejnych sztuk z magazynu to odpuszczam - mnie nie kręci takie codzienne jeżdżenie i tracenie czasu na wybieranie TV. Tak czy tak traci się około godziny z dojazdem do sklepu lub więcej więc szkoda życia na takie zabawy :D.

PS. Kiki planuję zakup tak do 7000-7500 (65"). Obecnie jakiś Samsung 32" - zwykły TV LCD. Ogólnie oglądam mało TV - najwięcej wieczorami i bardziej mnie kręcą jakieś seanse filmowe. Bardziej tu się nastawiłem na jakość obrazu w tym Samsungu oraz tego Netflixa
 
Ostatnia edycja:

kosa666

Member
Zrezygnowałem z zakupu i doszedłem do wniosku, że na magazynach chyba zostały same lipne sztuki, które są w promocji :)
Jeżeli zostały jakieś dobre to w bardzo małej ilości.

Wczoraj przyjechał do mnie z EURO 65KS8000, nówka sztuka nie otwierana, jak zamawiałem to gość mówił, ze weszło na magazyn główny dzień wcześniej 6 sztuk (po moim zakupie zostały 4).

Pytanie: czy ma ktoś zdjęcia tych odchodzących ramek, bo oglądam i oglądam u mnie i nic nie widzę - a może po prostu nie wiem gdzie/jak patrzeć? (jest tu na forum zdjęcia jednego kolegi, ale w KS8000 nie ma srebrnej listwy u spodu ekranu jak u niego)
 

Pavlardo

New member
Jak masz tą srebrną obudowę wkoło TV to z tyłu wchodzi w nią czarna obudowa. Na tym właśnie łączeniu srebrny/czarny odchodzą obudowy.
Nie wiem czy w KS8000 to występuje bo ostatnio dwie sztuki KS7000 oglądałem i tam tak było.
 
Do góry