Witam,
Mam takie pytanko bo wczoraj zamówiłem w euro TV samsung UE65KS7000.
Dzisiaj prawdopodobnie do nich dojedzie i będę go testował w sklepie.
Znalazłem taki poradnik na tym forum: "[tutorial] Jak sprawdzić TV w sklepie....."
Czy jak będę się kierował tymi wskazówkami co w poradniku to wszystko będzie ok?
Czy materiał zgrany na pendrive USB 2.0 wystarczy do prawidłowego przetestowania?
Czy też musi być wykorzystany szybszy pendrive 3.0?
Nie testowałem nigdy TV dlatego jestem w temacie trochę zielony.
PS. Czy wejście w menu serwisowe w celu sprawdzenia godzin pracy na matrycy jest równoznaczne ze stratą gwarancji? Czy w sklepie mogą mi do tego menu wejść? Zawracać sobie tym głowę czy raczej się tym nie przejmować?
Mam takie pytanko bo wczoraj zamówiłem w euro TV samsung UE65KS7000.
Dzisiaj prawdopodobnie do nich dojedzie i będę go testował w sklepie.
Znalazłem taki poradnik na tym forum: "[tutorial] Jak sprawdzić TV w sklepie....."
Czy jak będę się kierował tymi wskazówkami co w poradniku to wszystko będzie ok?
Czy materiał zgrany na pendrive USB 2.0 wystarczy do prawidłowego przetestowania?
Czy też musi być wykorzystany szybszy pendrive 3.0?
Nie testowałem nigdy TV dlatego jestem w temacie trochę zielony.
PS. Czy wejście w menu serwisowe w celu sprawdzenia godzin pracy na matrycy jest równoznaczne ze stratą gwarancji? Czy w sklepie mogą mi do tego menu wejść? Zawracać sobie tym głowę czy raczej się tym nie przejmować?