Moim zdaniem warto dopłacić,po drugie to jest jego kasa....Tysiąc między ks7000 a 8000. Moim zdaniem niema on nic takiego żeby było to warte dopłaty. Trzeba było się pokusić o ks9000
Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
Moim zdaniem warto dopłacić,po drugie to jest jego kasa....Tysiąc między ks7000 a 8000. Moim zdaniem niema on nic takiego żeby było to warte dopłaty. Trzeba było się pokusić o ks9000
Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
Witam serdecznie!od 3 dni jestem posiadaczem tego samsunga.Obraz świetny,niestety już został zgłoszony do serwisu ponieważ w prawym dolnym rogu ekranu odchodzi ramka.O ile ta kwestia nie jest problemem dla serwisu(z tego co wiem) ,to nurtuje mnie jeszcze kwestia małej szarej plamki w rogu ekranu ,jakby coś było odbite.Widać to tylko na wyłączonym tv ..Z natury nie lubię się wykłucać ale zgłoszę to również serwisantowi ponieważ jestem wzrokowcem to raz, dwa to kwestia tego że nowy tv powinien być bez żadnej skazy..Jeśli ktoś jest w stanie powiedziec co to może być za "plamka", będę wdzięczny.Próbowałem zrobić temu zdjęcie ,niestety nie da rady tego uchwycić.Wygląda jakby coś było odbite ,doczyscic się tego nie da.Pozdrawiam forumowiczów!
Hej od dziś w euro rtv ks 65 7000 jest w cenie 7490 byłem kupiłem czekam na dostawę. To będzie bardzo długi weekend dostawa dopiero w poniedziałek. ....
Zapomniałem dodać iż jeszcze do 28 02 dają rabat 300 zł za zakup powyżej 6tys zł czyli kosztował mnie 7190zl
Panowie dziś pilot w KS8000 przestał działac tylko w aplikacji netflix, nie można jej usunąć całkowicie bo jest informacja, że aplikacje które są główne nie można usunąć. Dałem na ponowne instalowanie ale nic to nie dało. Ktoś się spotkał z takim problemem?
Po za apkę wszysto działa jak trzeba we wszystkich aplikacjach.
Nie chce całkowicie przywracać telewizora do ustawień fabrycznych przez jedną apkę..
Edit:
W ostatniej chwili rozwiazałem problem, odlaczylem kabel zasilający na 5 minut, wyłączyłem router i dało efekt, działa jak powinno