Pryk99 napisał:Witam, pilot [power off] - [INFO] - [MENU] - [MUTE] - [power on] to jest wejście do meni serwisowego. Potem, CONTROL / SOUND / Speaker Delay Normal jest ustawione na 100 przestawić na 0 i jest OK
Muszę cię zmartwić, ale twoja gwarancja poszła się $%#%#$ (jak to napisałeś). Dzwoniłem na infolinię samsunga w tej sprawie i poinformowano mnie, że wejście w menu serwisowe jest równoznaczne z utratą gwarancji. Jeżeli chcę to mogę wezwać serwis aby mi to przestawił, ale to jest zapewne usługa płatna.Yaro_KR napisał:Działa na 100% wielkie dzięki, mam nadzieję, że gwarancja nie poszła się $%#%#$
webpiotr napisał:chcialem potwierdzić, że WI-FI USB: TP-LINK TL-WN827N działa z naszymi Samsungami - wykrywa sieć bezprzewodowa
Nie mam takich problemów i jedyne co mogę podpowiedzieć to test, który zaproponował kolega kilka postów wyżej (eliminacja routera) . Może podpowiesz mi za to jak przewija się po DLNA? Mi się jak dotąd nie udała ta sztuczka z żadnym filmem (najnowszy soft i PC Share Manager 2.3).marklask napisał:Wgrałem nowe oprogramowanie 2005, ale problem nadal występuje. Czy u was też tak się dzieje?
Nikt mi nie odpowiedział na ten temat tzn, że nikt nie ma takiego problemu?
ps. myślicie, że może być to powodem routera? (ja mam router Ovislink AirLive WL-1500R).
sam650 napisał:W ostatnich dniach obserwuję znaczne spowolnienie działania widgetów internetowych. Pomiar prędkości wychodzi np. ok. 700kbps a czasem nawet mniej. Czy Wy też tak macie ?
Do pomiaru prędkości system widgetów ściąga z internetu plik:
http://infolink.pavv.co.kr/contents/checkSpeedSample3MB.a01
Próbowałem zgrać go na innym internecie (na kompie) i szedł z prędkością ok. 46KB/s, podczas gdy z innego źródła szedł ponad 200KB/s.
Czy ktoś może mi potwierdzić, że problem leży po stronie serwisu InfoLink w Samsungu? Chciałbym uniknąć prucia kabli w domu
vibor napisał:dokładnie o tym samym pisałem parę dni wcześniej ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, a skoro Ty też tak masz to podejrzewam serwis Samsunga ( Ja mam łącze stałe 64Mb a pomiar pokazuje ok 600 KB/s a były dni co i 50 pokazywał) YouTube też ma problemy z rzekomym zakłóceniem łączy ,zaczyna mnie to lekko wkurzać a Samung oczywiści ściemnia że to pewnie router lub operator co dziwne bo do tej pory hulało ok a od czasu weekendowego konserwowania ich łącz zaczeły się problemy
jarhen napisał:witam - mam do Ciebie pytanie aby się upewnić przed zakupem (mam już jedną zbędną kartę wifi ) - jaki masz soft w TV?
tribon napisał:Nie mam takich problemów i jedyne co mogę podpowiedzieć to test, który zaproponował kolega kilka postów wyżej (eliminacja routera) . Może podpowiesz mi za to jak przewija się po DLNA? Mi się jak dotąd nie udała ta sztuczka z żadnym filmem (najnowszy soft i PC Share Manager 2.3).
Cytat:
Napisał sam650
W ostatnich dniach obserwuję znaczne spowolnienie działania widgetów internetowych. Pomiar prędkości wychodzi np. ok. 700kbps a czasem nawet mniej. Czy Wy też tak macie ?
Do pomiaru prędkości system widgetów ściąga z internetu plik:
Próbowałem zgrać go na innym internecie (na kompie) i szedł z prędkością ok. 46KB/s, podczas gdy z innego źródła szedł ponad 200KB/s.
Czy ktoś może mi potwierdzić, że problem leży po stronie serwisu InfoLink w Samsungu? Chciałbym uniknąć prucia kabli w domu
Mam dokładnie to samo odkąd Samsung coś namieszał.Napisał vibor
dokładnie o tym samym pisałem parę dni wcześniej ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, a skoro Ty też tak masz to podejrzewam serwis Samsunga ( Ja mam łącze stałe 64Mb a pomiar pokazuje ok 600 KB/s a były dni co i 50 pokazywał) YouTube też ma problemy z rzekomym zakłóceniem łączy ,zaczyna mnie to lekko wkurzać a Samung oczywiści ściemnia że to pewnie router lub operator co dziwne bo do tej pory hulało ok a od czasu weekendowego konserwowania ich łącz zaczeły się problemy
Miałem dokładnie to samo przy połączeniu via wifi z routerem Linksys WRT54. Problem rozwiązałem przez zmianę kanału na routerze z 6 na 4. Okazało się że po przeskanowaniu sieci większość sieci bezprzewodowych na osiedlu gdzie mieszkam siało w eter właśnie na kanale 6 często ustawianym standardowo przez producenta i nie zmienianym przez użytkowników na inny. Wybrałem kanał 4 bo było na nim najmniej sieci, a te które były, odbierałem z bardzo niskim poziomem sygnału więc praktycznie mało zakłócają mój kanał.Napisał marklask
Witam,
Mam podłączony TV kablem sieciowym do routera, a laptop łączy się z tym routerem po wifi. Oglądam film na TV z laptopa korzystając z Samsung PC Share Manager.
Otóż problem z wyświetlaniem filmu. Średnio co 10 minut film mi się wyłącza i przełącza mi się na kolejny film. Jak wrócę do oglądania swojego filmu, przewinę do miejsca gdzie ostatnio oglądałem i znów po ok. 10 minutach przerzuca mi się na kolejny film. Jak mam tak oglądać film to nie ma sensu nawet zaczynać. Miał ktoś taki problem i czy ktoś z was go rozwiązał?
hdmaniac napisał:Mam dokładnie to samo odkąd Samsung coś namieszał.
Pryk99 napisał:ja natomiast takich zmian nie zauważyłem przy łączu stałym 3 Mb/s pomiar na TV był w granicy 1 Mb/s i teraz jest podobnie.
Pryk99 napisał:Witam, kilka postów wcześniej temat poruszany. A co się spodziewałeś mieli Ci powiedzieć, że użytkownik może zmieniać sobie co sam chce w meni serwisowym, tak jak w meniu TV. Sama nazwa mówi do czego jest to meni. np.jaką masz gwarancję, że przykładowo sprzedawcy w sklepie się nie bawili twoim TV ?, może głupi przykład ale pomysłów jest wiele.
Napisz jaki to tuner Sat (jakie ma wyjścia audio?)bzyku760715 napisał:Witam Was wszystkich....Mam TV Samsunga 40B650 jutro przysyłają mi amplituner Denon AVR 1610 + Jamo S606 , potrzebuje pomocy jak najlepiej podłączyć go do tego TV tak żebym mógł się cieszyć z kina domowego, oglądając film z dysku zewnętrznego lub satelity.
Jaki kabel kupić HDMI czy optyczny .?????
z góry dziękuje za pomoc, prosze nie odsyłać mnie do przeczytania 357 stron wątków...