Samsung seria B650 (32b650, 37b650, 40b650, 46b650) test, opinie, wszystko o serii...

Yaro_KR

New member
Pryk99 napisał:
Witam, pilot [power off] - [INFO] - [MENU] - [MUTE] - [power on] to jest wejście do meni serwisowego. Potem, CONTROL / SOUND / Speaker Delay Normal jest ustawione na 100 przestawić na 0 i jest OK;)

Działa na 100% wielkie dzięki, mam nadzieję, że gwarancja nie poszła się $%#%#$ :)
 

MiChalSzy

New member
Yaro_KR napisał:
Działa na 100% wielkie dzięki, mam nadzieję, że gwarancja nie poszła się $%#%#$ :)
Muszę cię zmartwić, ale twoja gwarancja poszła się $%#%#$ (jak to napisałeś). Dzwoniłem na infolinię samsunga w tej sprawie i poinformowano mnie, że wejście w menu serwisowe jest równoznaczne z utratą gwarancji. Jeżeli chcę to mogę wezwać serwis aby mi to przestawił, ale to jest zapewne usługa płatna.
 

Pryk99

New member
Witam, kilka postów wcześniej temat poruszany. A co się spodziewałeś mieli Ci powiedzieć, że użytkownik może zmieniać sobie co sam chce w meni serwisowym, tak jak w meniu TV. Sama nazwa mówi do czego jest to meni. np.jaką masz gwarancję, że przykładowo sprzedawcy w sklepie się nie bawili twoim TV ?, może głupi przykład ale pomysłów jest wiele.;)
 
Ostatnia edycja:

sam650

New member
powolne widgety?

W ostatnich dniach obserwuję znaczne spowolnienie działania widgetów internetowych. Pomiar prędkości wychodzi np. ok. 700kbps a czasem nawet mniej. Czy Wy też tak macie ?

Do pomiaru prędkości system widgetów ściąga z internetu plik:
http://infolink.pavv.co.kr/contents/checkSpeedSample3MB.a01

Próbowałem zgrać go na innym internecie (na kompie) i szedł z prędkością ok. 46KB/s, podczas gdy z innego źródła szedł ponad 200KB/s.

Czy ktoś może mi potwierdzić, że problem leży po stronie serwisu InfoLink w Samsungu? Chciałbym uniknąć prucia kabli w domu ;)
 

jarhen

New member
Tp-link Tl-wn827n

webpiotr napisał:
chcialem potwierdzić, że WI-FI USB: TP-LINK TL-WN827N działa z naszymi Samsungami :) - wykrywa sieć bezprzewodowa :)

witam - mam do Ciebie pytanie aby się upewnić przed zakupem (mam już jedną zbędną kartę wifi ;)) - jaki masz soft w TV?
 

tribon

New member
marklask napisał:
Wgrałem nowe oprogramowanie 2005, ale problem nadal występuje. Czy u was też tak się dzieje?
Nikt mi nie odpowiedział na ten temat tzn, że nikt nie ma takiego problemu?
ps. myślicie, że może być to powodem routera? (ja mam router Ovislink AirLive WL-1500R).
Nie mam takich problemów i jedyne co mogę podpowiedzieć to test, który zaproponował kolega kilka postów wyżej (eliminacja routera) . Może podpowiesz mi za to jak przewija się po DLNA? Mi się jak dotąd nie udała ta sztuczka z żadnym filmem (najnowszy soft i PC Share Manager 2.3).
 

vibor

New member
sam650 napisał:
W ostatnich dniach obserwuję znaczne spowolnienie działania widgetów internetowych. Pomiar prędkości wychodzi np. ok. 700kbps a czasem nawet mniej. Czy Wy też tak macie ?

Do pomiaru prędkości system widgetów ściąga z internetu plik:
http://infolink.pavv.co.kr/contents/checkSpeedSample3MB.a01

Próbowałem zgrać go na innym internecie (na kompie) i szedł z prędkością ok. 46KB/s, podczas gdy z innego źródła szedł ponad 200KB/s.

Czy ktoś może mi potwierdzić, że problem leży po stronie serwisu InfoLink w Samsungu? Chciałbym uniknąć prucia kabli w domu ;)

dokładnie o tym samym pisałem parę dni wcześniej ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, a skoro Ty też tak masz to podejrzewam serwis Samsunga ( Ja mam łącze stałe 64Mb a pomiar pokazuje ok 600 KB/s a były dni co i 50 pokazywał) YouTube też ma problemy z rzekomym zakłóceniem łączy :( ,zaczyna mnie to lekko wkurzać a Samung oczywiści ściemnia że to pewnie router lub operator co dziwne bo do tej pory hulało ok a od czasu weekendowego konserwowania ich łącz zaczeły się problemy
 
Ostatnia edycja:

sam650

New member
vibor napisał:
dokładnie o tym samym pisałem parę dni wcześniej ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, a skoro Ty też tak masz to podejrzewam serwis Samsunga ( Ja mam łącze stałe 64Mb a pomiar pokazuje ok 600 KB/s a były dni co i 50 pokazywał) YouTube też ma problemy z rzekomym zakłóceniem łączy :( ,zaczyna mnie to lekko wkurzać a Samung oczywiści ściemnia że to pewnie router lub operator co dziwne bo do tej pory hulało ok a od czasu weekendowego konserwowania ich łącz zaczeły się problemy

Owszem, czytałem. Ale wtedy jeszcze myślałem, że u mnie coś jest źle z dostawcą internetu. Wpadłem na pomysł, aby ten plik testowy do pomiaru prędkości wgrać na jakiś inny serwer w sieci i przekierować badanie na tenże inny serwer. Tym samym sprawdzę, czy faktycznie wina leży po stronie Samsunga czy nie. Jak ktoś chce się w to pobawić i ma uruchomiony telnet w TV, to link do pliku testowego znajduje się w pliku /mtd_down/widgets/manager/400009002/Setting/UISetting.js.

Tak przy okazji: jestem na tropie utworzenia własnego rozwiązania na klawisz Internet@TV. Okazuje się, że TV ma wbudowane mechanizmy interpretacji i wyświetlania plików HTML. Cały menedżer widgetów jest napisany w HTML+CSS+JavaScript i można go wyedytować lub zrobić własny. Mam tylko problem z rozszyfrowaniem jak obsługuje się wciśnięcia klawiszy. Po zajrzeniu w kod menedżera zrozumiałem, dlaczego internet@tv tak wolno startuje w naszym TV. Tam jest dużo dużo i jeszcze raz dużo, a w dodatku kod nie jest skompilowany a interpretowany. Jak by się ktoś uparł, to dużo można tam zoptymalizować.
 

Pryk99

New member
(W ostatnich dniach obserwuję znaczne spowolnienie działania widgetów internetowych. Pomiar prędkości wychodzi np. ok. 700kbps a czasem nawet mniej. Czy Wy też tak macie ?)



Witam, ja natomiast takich zmian nie zauważyłem przy łączu stałym 3 Mb/s pomiar na TV był w granicy 1 Mb/s i teraz jest podobnie.
 

marklask

New member
tribon napisał:
Nie mam takich problemów i jedyne co mogę podpowiedzieć to test, który zaproponował kolega kilka postów wyżej (eliminacja routera) . Może podpowiesz mi za to jak przewija się po DLNA? Mi się jak dotąd nie udała ta sztuczka z żadnym filmem (najnowszy soft i PC Share Manager 2.3).

Witam, mi przewija. Tylko nie każdy format (napewno nie przewija mkv). Wystarczy nacisnąć strzałkę w prawo przy klawiszu enter. Bardzo dobrze działa u mnie na plikach *.avi. Posiadam taki sam soft i PCSM.
 

hdmaniac

New member
Cytat:
Napisał sam650
W ostatnich dniach obserwuję znaczne spowolnienie działania widgetów internetowych. Pomiar prędkości wychodzi np. ok. 700kbps a czasem nawet mniej. Czy Wy też tak macie ?

Do pomiaru prędkości system widgetów ściąga z internetu plik:


Próbowałem zgrać go na innym internecie (na kompie) i szedł z prędkością ok. 46KB/s, podczas gdy z innego źródła szedł ponad 200KB/s.

Czy ktoś może mi potwierdzić, że problem leży po stronie serwisu InfoLink w Samsungu? Chciałbym uniknąć prucia kabli w domu :wink:

Napisał vibor
dokładnie o tym samym pisałem parę dni wcześniej ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, a skoro Ty też tak masz to podejrzewam serwis Samsunga ( Ja mam łącze stałe 64Mb a pomiar pokazuje ok 600 KB/s a były dni co i 50 pokazywał) YouTube też ma problemy z rzekomym zakłóceniem łączy :( ,zaczyna mnie to lekko wkurzać a Samung oczywiści ściemnia że to pewnie router lub operator co dziwne bo do tej pory hulało ok a od czasu weekendowego konserwowania ich łącz zaczeły się problemy
Mam dokładnie to samo odkąd Samsung coś namieszał.

Napisał marklask
Witam,
Mam podłączony TV kablem sieciowym do routera, a laptop łączy się z tym routerem po wifi. Oglądam film na TV z laptopa korzystając z Samsung PC Share Manager.
Otóż problem z wyświetlaniem filmu. Średnio co 10 minut film mi się wyłącza i przełącza mi się na kolejny film. Jak wrócę do oglądania swojego filmu, przewinę do miejsca gdzie ostatnio oglądałem i znów po ok. 10 minutach przerzuca mi się na kolejny film. Jak mam tak oglądać film to nie ma sensu nawet zaczynać. Miał ktoś taki problem i czy ktoś z was go rozwiązał?
Miałem dokładnie to samo przy połączeniu via wifi z routerem Linksys WRT54. Problem rozwiązałem przez zmianę kanału na routerze z 6 na 4. Okazało się że po przeskanowaniu sieci większość sieci bezprzewodowych na osiedlu gdzie mieszkam siało w eter właśnie na kanale 6 często ustawianym standardowo przez producenta i nie zmienianym przez użytkowników na inny. Wybrałem kanał 4 bo było na nim najmniej sieci, a te które były, odbierałem z bardzo niskim poziomem sygnału więc praktycznie mało zakłócają mój kanał.
 

sam650

New member
hdmaniac napisał:
Mam dokładnie to samo odkąd Samsung coś namieszał.

Oj tak, namieszał. Właśnie przed chwilą zrobiłem zapowiadany test przekierowania pliku pomiaru prędkości. Plik umieściłem na serwerze Wirtualnej Polski. I co? ... Oczywiście! Pomiar idealny! Tak więc problem z działaniem internetu na TV jest spowodowany ewidentnie przez kiepskie parametry połączenia z serwerem InfoLink. Do Korei jest daleko ;-)
(choć wcześniej było dobrze)
Nie będę pruć kabli.


Pryk99 napisał:
ja natomiast takich zmian nie zauważyłem przy łączu stałym 3 Mb/s pomiar na TV był w granicy 1 Mb/s i teraz jest podobnie.

Na łączu 2Mbps miałem 1.3-1.8Mbps, więc wynik 1Mbps na łączu 3Mbps też nie jest wzorowy. Może mieć znaczenie jakie łącze posiada Twój dostawca. Winnym obecnego stanu może okazać się niekoniecznie Samsung, ale np. operator na trasie routingu.
 
Ostatnia edycja:

Yaro_KR

New member
Pryk99 napisał:
Witam, kilka postów wcześniej temat poruszany. A co się spodziewałeś mieli Ci powiedzieć, że użytkownik może zmieniać sobie co sam chce w meni serwisowym, tak jak w meniu TV. Sama nazwa mówi do czego jest to meni. np.jaką masz gwarancję, że przykładowo sprzedawcy w sklepie się nie bawili twoim TV ?, może głupi przykład ale pomysłów jest wiele.;)

Troszkę mnie uspokoiłeś, bo TV ma niecałe 2 miesiące, a Twój przykład z zabawą w sklepie nie jest zły - mam nadzieję, że poskutkuje przy ewentualnej reklamacji urządzenia. Rzeczywiście jest jakiś licznik wejścia w tryb serwisowy ??

pozdr
 

donkroko

New member
Karta WiFi TP-Link

Piszę tak jak obiecałem.
Po zakupie karty WiFI TP-LINK TL-WN827N za 85zł na Allegro ipodłączeniu jej do TV wszystko hula !!!
TV odrazu zobaczył sprzęt i ustawił podłączenie do sieci (Router Linksys) w trybie automatycznym.
Teraz przystępuję do tesów z Share Mamagerem.
 

jufers

New member
bzyku760715 napisał:
Witam Was wszystkich....Mam TV Samsunga 40B650 jutro przysyłają mi amplituner Denon AVR 1610 + Jamo S606 , potrzebuje pomocy jak najlepiej podłączyć go do tego TV tak żebym mógł się cieszyć z kina domowego, oglądając film z dysku zewnętrznego lub satelity.
Jaki kabel kupić HDMI czy optyczny
.?????
z góry dziękuje za pomoc, prosze nie odsyłać mnie do przeczytania 357 stron wątków...
Napisz jaki to tuner Sat (jakie ma wyjścia audio?)
 

adi1976

New member
32b650

Witam
Mam pytanie odnośnie w/w modelu. Mam kłopot z obrazem. Po podłączeniu dowolnego urządzenia zewnętrznego obraz miga (pojawia się i znika).
W trybie diagnostycznym ta sam historia. Nie ma problemu z dźwiękiem.
Może ktoś spotkał się z takim problemem, proszę o pomoc (gdyż nie wiem czy odsyłać tv do sklepu czy jest jakieś rozwiązanie):confused:

Pozdrawiam
 

webpiotr

New member
Hej!

Od dłuższego czasu mam problem z moim TV. Telewizor troszkę "buczy". Nie jest to specjalne słyszalne w ciągu dnia - pewnie ze względu na szumy otoczenia i zmęczenie ucha - ale wieczorem, kiedy jest względna cisza i rankiem - kiedy "uszy są nieoswojone" słychać to dosyć mocno. Kwestia leży w zasilaniu TV - jeżeli włączony jest obraz dynamiczny - podświetlenie na 10 - oraz wyłączone jest całkowicie oszczędzanie energii jest zupełna cisza - każda jednak zmiana wprowadza już mniejsze lub większe "buczenie". Zgłosiłem to do Samsunga - przyjechał serwis,zabrał TV-wymienili zasilacz - wszystko było ok ale tylko przez pierwsze 2 tygodnie, potem znowu TV stał się słyszalny. Czy ktoś z Was miał podobny problem i czy da się to jakoś rozwiązać? Podejrzewam że wymienili mi zasilacz na taki sam - a one maja taką przypadłość.
 
Do góry