Samsung PS50B850 - TEST OTWARTY (prawie najcieńsza obecnie plazma na świecie)

Dżon Bondżoe

New member
Ja to bym nie wytrzymal i od razu z k....mi poleciał :), jakby mnie tak w ch..a serwis robił
dzisaj mi nerwy puściły - jak mnie oleja to im wizytę w serwisie złożę



co do testu Kikiego... - no cóż - chyba trzeba było być ślepym, ze to z translatora google skopiowane - najciekawsze jest to, że nie wiele osób się skapnęło... a wiekszośc nawet chwaliło :) - ja włączyłem się do dyskusji za późno żeby sie wypowiadać w tej kwestii - ale nie o to chodzi - tak tylko komentuję "test" Kikiego.

Co do wymiany na "NOWĄ" technologię LED samsunga - bożesz - co ja mam napisane w stopce :)

Szukajac jakis testow znalazlem cos na niemieckiej stronie i wynik ogolny mial o 0.2 pkt. lepszy niz B850 w skali 10.

mimo iż moja sympatia leży po stronie LG (daja ostro pracę we Wrocławiu) - to jednak nie ma co porównywać plazm LG do Samsunga!!!
to inna skala porównania :)
Napisz jaka wg Ciebie jest czerń, bo to "pięta Achillesowa" telewizorów LG.
ja Ci napisze - bo porównywałem telewizory LG i Samsunga i Panasonika.

w 850 czerń jest czarna - obraz bezapleacyjnie lepszy od każdego LG
 

11mpp

New member
janek10 napisał:
rtvagd, nie miał nalepek

Jeśli to rtveuroagd, to też słyszałem u nich 50'' z października. Co prawda w sklepie (generalnie szum dość duży), ale było rano, sklep zupełnie bez ruchu. Brz. słyszałem tylko po przyłożeniu ucha z przodu do ekranu na odległość 30cm. I z tyłu z podobnej odległości. Może to przypadek, może wrażenia w sklepie, a może październikowa seria ma przynajmniej gumki..
Dziś znów się wybiorę i być może kupię z możliwością zwrotu - cena w s. internetowym identyczna z tą w sklepie. Choć nie wiem czy praktykuje się zwroty przy zakupie w s. intern. z odsłuchaniem w sklepie :)
 

janek10

New member
11mpp napisał:
Jeśli to rtveuroagd, to też słyszałem u nich 50'' z października. Co prawda w sklepie (generalnie szum dość duży), ale było rano, sklep zupełnie bez ruchu. Brz. słyszałem tylko po przyłożeniu ucha z przodu do ekranu na odległość 30cm. I z tyłu z podobnej odległości. Może to przypadek, może wrażenia w sklepie, a może październikowa seria ma przynajmniej gumki..
Dziś znów się wybiorę i być może kupię z możliwością zwrotu - cena w s. internetowym identyczna z tą w sklepie. Choć nie wiem czy praktykuje się zwroty przy zakupie w s. intern. z odsłuchaniem w sklepie :)

Kupisz obojętnie wjakim sklepie rtveuroagd, a oni ci dowiozą magazynu, za 30 zeta masz z wniesieniem, otworzą przy tobie opakowanie, sprawdzisz czy nie jest uszkodzony, ja tak zrobilem...samemu transport tego ogromnego pudła to szok...:)
 

Dżon Bondżoe

New member
nie no w serwisie chyba szykują się na święta - bo kolejna miła pani poinformowała mnie, ze KIEROWCA mi dzisaj przywiezie mój tele!!!
Chyba się upiję z tego powodu.... melisą...
Jak tu przyjedzie to gonie wypuszcze dopuki wszystko będzie ok
Nic mnie to nie obchodzi - straciłem chyba z 50PLN na tele ..
mam tylko nadzieje, ze to nie będzie ten sam cymbał co go zabierał!

wczoraj ogladałem milion lat przed nasza era to się odmóżdżyłem z leksza i nabuzowałem
jak myślicie - będzie wszystko zorbione?? moze dostałem nwą lepszą płytę z np. 10 procesorami cell :) albo ps3 gratis :)

serwis amsunga zasługuje na nagrode kłamcy i bajeranta.

Jesli coś będzie nei tak z tym tele to pisze pismo do nich - i zwracam się do UOKiK o okłamanie - a jeśli wada nei zostanie usunięta - to będzie wojna

obwiniam serwis wrocławski o robienie mnie w balona a warszawską infolinię o mydlenie oczu i piękne gadanie
 

robox

New member
Witam wszystkich :)
Od dłuższego czasu czytam ten wątek i ostatnio byłem w MM Marki, stał (pewnie stoi jeszcze) ten Samsung 850, szum w sklepie spory ale zacząłem przytykać ucho z przodu i z tyłu tego tv, zero buczenia, robiłem to kilkakrotnie i nic.Nie wiem z jakiego miesiąca był ten tele.Swoją drogą 3mam kciuki za tych co mają kłopoty z tym tele.Nie mam presji na kupno już teraz tego Samsunga ale przyznam że jest moim nr.1.Miałem też okazję oglądać przez kilka godzin na Panasie V10 50" programy od sd do hd - wrażenia pozytywne choć w przypadku sd żadnych rewelacji, wniosek na pewno jeden nie było buczenia.
 

BOBY70

New member
nie bzyczy

Witajcie
Jestem o krok przed zakupem tego cuda i śledzę wątki o 850 od dawna. Dziś moi drodzy moja koleżanka z pracy (za moją dyskretną namową) stała sie posiadaczką 58b850 - przyjechał i od razu postanowiłem sprawdzić owo bzyczenie.... . I co? - ano NIE BRZECZY - cicho jak w grobie :). owszem po przyłożeniu ucha do tylnej obudowy słychać pracę elektroniki no ale to bardzo leciuteńki dźwięk. Co do mnie - klamka zapadła i zamawiam 58b850 i najprawdopodobniej kupię go właśnie u Kikiego...a co tam, raz się żyje.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w wojnie z dziadami z servisu.
Robert z Warszawy.
 

kazim11

New member
Telewizor wrócił z serwisu... Ale tak jak wrócił to po podłączeniu od razu kazałem go spakować i zabrać. Niestety mimo zapewnień serwisu, iż usterka została usunięta - g.. prawda!!!
Tak wiec jeżeli ktoś Wam powie w serwisie, że wyciszenie obudowy załatwia sprawę to wali zwyczajnie kit.

Powiem więcej, mam wrażenie, że po "naprawie" buczał nawet intensywniej.
Na chwilę obecną pozostaje mi niestety kontaktować się z serwisem czy mają jakieś rozsądne rozwiązanie - raczej nie pozwolę, żeby mi mydlili oczy i nie będę się kierował zasadą do 3 razy sztuka.
 

daruddg

New member
Ludzie święci, no jak możecie wierzyć mając ten telewizor że to obudowa drga??, no przecierz ci z serwisu mają was za idiotów!!!, jak by mi tak gościu powiedzial, to bym mu odpowiedzial, zeby uwazal bo mi zaraz reka zadrży a on straci zęby !!!. Ewidętnie bzyczy coś z elektroniki, i rozmowa powinna wygladać tak, albo wyciszycie elektronike solidnie albo ją wymienicie, albo wymiana na nowy model nie bzyczący. Nie podpisywać odbioru TV dopóki nie będziecie pewni że usuneli usterke, bo jak podpiszecie to oni maja znowu 31 dni na robienie was w ...., a tak jak im zostanie tydzien, to im sie dupa zapali i naprawią. Wogóle czy jest jakiś serwis samsunga w Polsce, czy sami kowalscy jako partnerzy??, bo aż nie moge uwieżycz że renomowana marka może wymyślić gąbki, czy podchwycic taki pomysl, elektronika do dupy, to wymiana na inna czyt. lepszą.
U mnie juz tak bzyczy że w nocy nie da sie oglądać cicho TV, jedyne co to zagluszanie X-boxem, czy laptopem, albo zwiększyć głośnosć, ale i tak bardzo ciezko mi wezwac serwis, bo nie chce wracać do mojego CTR 21", nie wyobrazam sobie tego poprostu, ale pewnie wkoncu wezwe, moze nawet na przyszły tydzien.

Dzon ty lepiej kup sobie beczke 60 litrową tej melisy bo bedzie ci potrzebna w najbliższych dniach!!. Ale nie poddawaj sie, jak juz zacząłeś wyścig to sie nie wycofuj.
 

Dżon Bondżoe

New member
Telewizor wrócił z serwisu... Ale tak jak wrócił to po podłączeniu od razu kazałem go spakować i zabrać. Niestety mimo zapewnień serwisu, iż usterka została usunięta - g.. prawda!!!

hahahaha - Ty jestes moim bliźniakiem ??? :) ( bo ja też powniniem tak napisac)

przyjechał do mnie sam Pan Technik (zabrzmiało ala postać z Pana Kleksa)

nie bedę mówił, ze nic się nie zmienło - prawda :) to jest jakby oczywistoś oczywista - dostałem ten sam tele - ale pono z nową płyta główna - ale co mnie toobchodzi - mógłby być tam nawet wspomniany przez mnie cell :)

najpierw Pan Technik marudzil, potem że plazmy tak maja, potem jak się wkur**łem i wtedy Pan Technik wymiękł...

Okazało ise, że nawet nie walczyli z brzeczeniem bo Pan kierowca nawet im tej wady nie przekzał :) :) :):):):)

Pan Technik obiecał, że to naprawi (choc wcześniej mówił, ze nic nie słyszy :)

ludzie - tak się wkur. że mnie łeb zaczał tak boleć ze masakra :)

zaczałem się na niego wydzierac bo ilez można

W koncu doszliśmy do porozumienia - naprawi mi to bzyczenie na miejscu - powiedizał, ze to ie jest problem ( itak mu nie wierze :)

kupił nawet ode mnie router - tak sie zżyliśmy - normalnie chyba zostanie moim kumplem

czyli 2 tyg bez tele - i gówno załatwione - ludzie walczcie z kretyństwem w Samsungu - ja pisze skargę - chyba że Pan TECHNIK mi naprawi jak człowiek a nie podwładny samsunga.

szanuje kazdą pracę ale nie pozwole by moich pieniedzy nikt nie szanował!!!


Słuchajcie - nie iwem jak sprawdzic, czy rzeczywiście mi ten obraz migocze - wg mnie migocze - żona mówi ze nie - PAN TECHNIK tez że nie...

sam już nie iwem

poradźcie jak to sprawdzić

Ale bzyczenia nie odpuszczam

a skarge do Samsunga i tak napiszę - na infolinie, ze kłamali

kazim11 walcz z chamstwem!!!!
 

Kowal2k

New member
Naprawi na miejscu - u Ciebie w domu czy u siebie w zakladzie??.
Z tego co widze chlopaki na przykladzie Was dwoch to Serwis jakos sobie nieradzi z tym albo udaje ze problemu nie ma :x

Mam prosbe do wszystkich ktorym ten TV nie buczy aby napisali z jakiego miesiac (wczesniej tez ktos pisal takie prosby ale widzialem ze do tematu dolaczylo sie kilku nowych "szczesliwych" uzytkownikow) i gdzie byl produkowany.
 

skruf

New member
Mój jest z końca października, produkcja Węgry i jakoś mi całe to bzyczenie przestało już przeszkadzać. Owszem bzyczy ale muszę się dosłuchwiać i na siłę szukać żeby to usłyszeć. Nie ma aż takiej tragedii, ale jak patrze po niektórych wypowiedziach ludzi to jest to dla nich tak drażniące, że włosy sobie z głowy porywają niedługo więc może ma to jakieś znaczenie.

Nikt w moim domu nigdy nie powiedział, że TV w ogóle bzyczy, a każdy ogląda głównie wieczorami i nikomu to nie przeszkadza. Słysze tylko ja, ale dla mnie to chyba siła sugestii. Jak dla mnie jest OK.
 

kazim11

New member
skruf napisał:
Mój jest z końca października, produkcja Węgry i jakoś mi całe to bzyczenie przestało już przeszkadzać. Owszem bzyczy ale muszę się dosłuchwiać i na siłę szukać żeby to usłyszeć. Nie ma aż takiej tragedii, ale jak patrze po niektórych wypowiedziach ludzi to jest to dla nich tak drażniące, że włosy sobie z głowy porywają niedługo więc może ma to jakieś znaczenie.

Nikt w moim domu nigdy nie powiedział, że TV w ogóle bzyczy, a każdy ogląda głównie wieczorami i nikomu to nie przeszkadza. Słysze tylko ja, ale dla mnie to chyba siła sugestii. Jak dla mnie jest OK.
To masz szczęście zwyczajnie ;). W moim przypadku dźwięk dochodzący z telewizora przypomina coś na kształt przepalającej się jarzeniówki. Po pół godzinie oglądania można dostać apopleksji.

Jednocześnie chciałbym zaznaczyć, że osobiście nie mam pierdolca na punkcie ciszy – mam cyfrę PVR i PS3 w starej obudowie, które do cichych nie należą i nie przeszkadza mi to w normalnym użytkowaniu.
 

Marko34

New member
Witam wszystich
Jestem tutaj nowy, ale od dłuższego czasu śledzę tą sprawę dotyczącą głośnej pracy B850. Zanim trafiłem tutaj już wiele poczytałem na avforums.com informacji odnośnie tego modelu i faktycznie wszystko wskazuje na to że to dobra jakość do ceny. Wsród "testerów" pojawiła się informacja o głośnej pracy tego mopdelu, ale spodziewano się że to wersja testowa więc nieprzykładano do tego zbytniej wagi.....i nagle trafiam tutaj a tu taki "zong". Jest wielu użytkowników którzy potwierdzają głośną pracę tego modelu .
Dla sprawdzenia tej iformacji a raczej upewnienia się, napisałem do samsung polska meila z zapytaniem czy jeżeli zdecyduję się na kupno tego modelu a taka usterka mi sie pojawi to czy zostanie to uzunięte skutecznie na gwarancji? ..... odpowiedź jaką uzyskalem "Uprzejmie informuję, iż w przypadku reklamowania głośnej pracy urządzenia brana jest pod uwagę norma głośności pracy telewizora. Wynosi ona 30db. Jeżeli hałas związany z pracą przekracza normę, wówczas serwis dokonuje czynności naprawczych, jeżeli natomiast norma nie jest przekroczona nie jest to traktowane jako usterka."
....i du.. widzę że samsung wylewa się na to... a tak chciałem kupić ten model 58B850, juz byłem zdecydowany. Nie wiem czy czekać na wyniki co z tym zrobią czy szukać coś innego. Oglądałem oststanio LG60PS8000 i nawet ładnie świeci, mnóstwo ustawień, TXH itd. jednak nigdzie nie ma żadnych testów poza avforums.com, tłumacz nie daje rady z sensownym składem :((
 

Marko34

New member
Witam wszystich
Jestem tutaj nowy, ale od dłuższego czasu śledzę tą sprawę dotyczącą głośnej pracy B850. Zanim trafiłem tutaj już wiele poczytałem na avforums.com informacji odnośnie tego modelu i faktycznie wszystko wskazuje na to że to dobra jakość do ceny. Wsród "testerów" pojawiła się informacja o głośnej pracy tego mopdelu, ale spodziewano się że to wersja testowa więc nieprzykładano do tego zbytniej wagi.....i nagle trafiam tutaj a tu taki "zong". Jest wielu użytkowników którzy potwierdzają głośną pracę tego modelu .
Dla sprawdzenia tej iformacji a raczej upewnienia się, napisałem do samsung polska meila z zapytaniem czy jeżeli zdecyduję się na kupno tego modelu a taka usterka mi sie pojawi to czy zostanie to uzunięte skutecznie na gwarancji? ..... odpowiedź jaką uzyskalem "Uprzejmie informuję, iż w przypadku reklamowania głośnej pracy urządzenia brana jest pod uwagę norma głośności pracy telewizora. Wynosi ona 30db. Jeżeli hałas związany z pracą przekracza normę, wówczas serwis dokonuje czynności naprawczych, jeżeli natomiast norma nie jest przekroczona nie jest to traktowane jako usterka."
....i du.. widzę że samsung wylewa się na to... a tak chciałem kupić ten model 58B850, juz byłem zdecydowany. Nie wiem czy czekać na wyniki co z tym zrobią czy szukać coś innego. Oglądałem oststanio LG60PS8000 i nawet ładnie świeci, mnóstwo ustawień, TXH itd. jednak nigdzie nie ma żadnych testów poza avforums.com, tłumacz nie daje rady z sensownym składem :((
 

Jorik69

New member
Apel o aktywność na innych forach

Niezależnie od tego, że być może przyjdzie nam się potykać z szajsungiem w sprawie naszych odbiorników (a wtedy warto pomyśleć o połączeniu sił w sądzie), to już dziś możemy i powinniśmy wywrzeć presję przez maksymalne nagłośnienie problemu bzyczenia 850-tek na rozmaitych forach, zwłaszcza tych mniej fachowych, ale za to opiniotwórczych.

Wpisałem już swoje ostrzeżenia na Ceneo, myślę że właśnie porównywarki cen są najbardziej czułym miejscem, bo tam trafiają osoby bezpośrednio zainteresowane zakupem.

Apeluję więc do pozostałych pechowców o podobne wpisy na Ceneo i innych tego rodzaju forach lub przynajmniej krótkie poparcie tam mojego wpisu:
www ceneo pl/;0152460276-10.htm (spacje przed i za "ceneo" trzeba zamienić na kropki!)
 

kid123

New member
Od 3 dni jestem posiadaczem PS50B850 , zakupiony w rtveuroagd w szczecinie, produkcja hungary - october 2009 Cicho sza nic niebzyczy slychac delikatnie prace elektroniki ale tylko z tylu obudowy jak sie przylozy ucho na odleglosc 15 cm
 

daruddg

New member
Menu serwisowe

Wejscie do menu serwisowego:
przy wylaczonym TV wcisnac po kolei Mute->1->8->2->Power on

z tym ze u mnie lipa, nie da rady tak wejsc do menu serwisowego :(, TV wlacza sie normwlnie na 1 kanał :(,, jest jakis inny sposob aby wejsc do MS ??

Dzon, teks serwisanta że kierowca nie przekazal im info o bzyczeniu jest rewelacyjny, szkoda tylko ze dales sie tak latwo zbyc :(, jakby mi chcial sprzedac taki kit to bym mu chyba zaj..al, od kiedy kierowcy przekazuja serwisowi co jest nie tak z TV??, nie spisywales zadnego protokułu informacyjnego o usterce??, z tego co wiem to powinienes wypelnic jakies papierki ze TV zabrany a w nich opis usterki??.
 

Kowal2k

New member
Byłem dzisiaj w sklepie na rozmowach w sprawie mojego brzeczacego cacka i ............. jutro mam nowy. Rozmawiałem z kierownikiem i po przedstawieniu mu całej sprawy doszliśmy do poruzomienia.
Wiec tak jak pisałem wcześniej Moj Tv jest z sierpnia a dostanę z października. Obsluchalem ten sprzęt z każdej strony i powiem ze z przodu słyszałem lekkie bzyczenie ale góra na odległość 15 cm. Nstomiast z tylu kompletna cisza. Niestety było głośno w sklepie. Jak jutro go dostanę to napisze co i jak z nim. Oby ten dźwięk pozostał przy obudowie tak jaka ma miejsce w przypadku wszystkich innych plazm!!!!!
 
Do góry