Samsung F6770/F6650

Bonkol

New member
Witam, mam TV UE40F6770 i mam pewien problem. Mianowicie sieć bezprzewodowa notorycznie się rozłącza. Czasami wręcz nie można z ustawień sieci kablowych przejść na bezprzewodowe, bo po prostu ich nie wyczytuje. Miesiąc temu ten problem też był, ale zdarzało się uruchomić i wtedy sieć działała bez problemu i wszystkie aplikacje działały.

Teraz po włączeniu TV sieć bezprzewodowa od razu się łączy(sygnał znakomity), ale nawet nie zdążę odpalić porządnie Smart Huba, a już się rozłącza. Czasami udawało się wszystko odpalić i wszystkie aplikacje działały bez żadnych nawet najmniejszych przycięć, a czasami jest tak jak teraz czyli problem z rozłączeniem sieci który czasami trwa nawet kilka dni. Dodam, że na netbooku i na fonie sieć świetnie łączy się za pomocą routera i tylko TV ma z tym problemy co jest niesamowicie uciążliwe.

Dodam też, że jakiś czas temu częściej się wszystko włączało niż teraz, a ani ja ani admin sieci nie zmieniał żadnych ustawień. Za każdą rade i pomoc będę wdzięczny choć coraz bardziej mi się wydaje, że to wada fabryczna TV(karty sieciowej)...

Pozdrawiam.
 

tdx

New member
Bez reklam
najpierw wyeliminuj szyfrowanie czyli ustaw radio bez hasła.
Sprawdź czy inne sieci się nie nakładają na tym samym kanale.

Jeśli po zmianie góry połączenie jest stabilne zmień rodzaj szyfrowania lub samo hasło (np same liczby)

jeśli nadal rozłącza test po kablu jak działa pełen reset TV jak nadal nie działa serwis :D
 

toto83

New member
Ja dziś zgłosiłem w sklepie na niezgodność. Wpienia mnie ze nowy tv a tu subpixel ale zgłosiłem inną wadę mianowicie na czarnym tle przebija podświetlenie w jednym miejscu kilkanaście punktów wzdłuż lini ok 7cm.

Pozdrawiam
 

tdx

New member
Bez reklam
i dobrze zrobiłeś!
tyle że mogłeś to rozegrać szybciej chyba że chcesz całkiem nowy TV albo inny model...
 

toto83

New member
Wpisałem kase i dlatego poszło z ustawy.
I jak wszystko pójdzie ok to stanę przed wyborem nowego tv i chyba wrócę do plazmy tylko co w podobnej cenie dostanę

Może jakieś sugestie??
 

toto83

New member
No i mnie upewniłeś w wyborze TX-P50ST60E teraz czekać na załatwienie sprawy.

Pytanko jeszcze jedno czy jak serwis mi zabierze tv to mogę od nich żądać zastępczego.
 

tdx

New member
Bez reklam
No i mnie upewniłeś w wyborze TX-P50ST60E teraz czekać na załatwienie sprawy.

Pytanko jeszcze jedno czy jak serwis mi zabierze tv to mogę od nich żądać zastępczego.

Nie sądzę ale możesz zawsze zadzwonić i zapytać.
Generalnie w gwarancji nic takiego nie ma...
Ale do odważnych świat należy!
 

toto83

New member
Znajomy reklamował chyba LG i właśnie zapytał serwisanta tak z głupia on poszedł do samochodu i dał mu tv na czas naprawy. Zawsze można spróbować.

Dzięki za wszelką pomoc teraz już zostaje mi tylko czekać.
Będę informował jak się sprawa potoczy.
 

Lenio FullHD

New member
czekam na parę papierków i składam zamówienie na 6770. ale tak śledzę ten wątek i się zastanawiam ( znowu ), czy tylko ta seria ma tyle problemów (6770)? jak nie zacinające YT, to chmury, albo problemy z WIFI czy DLNA. Chyba w poprzednich modelach ( 65....) nie doczytałem się tylu problemów...
 

Samsung6770

New member
Witam, mam pytanie czy istnieje możliwość odblokowania lub zainstalowania aplikacji do sterowania gestami ?? Oczywiście chodzi o F6770
 

Lenio FullHD

New member
V ostatnia litera oznacza vertical egde led

cała seria 6 ma takie podświetlenie? czyli pionowo ułożone ledy ( zdecydowanie mniej w porównaniu do edge led - ledy dookoła ) Bo chyba ostatnia litera V, będzie gorszą opcją... z metodą podświetlenia też loteria...?:evil:

i jeszcze jedno, ile powinien mieć czasu pracy nowy tv? Bo na pewno będę zamawiał przez sieć z opcją zwrotu (10 dni), sprawdzę matrycę i inne rzeczy. A nie chcę tv, który już ktoś wcześniej zwrócił ( dlatego pytam o czas pracy tv)
 
Do góry