Samsung BD-C5500

maciejwl

New member
Aktualizacja :( proszę o poradę jak usunąć np facebooka z widgetów? Chcę mieć więcej miejsca na dysku bo jak wiadomo dysk wbudowany i tak jest biedny na tym blurayu! Wchodzę w ustawienia, usuwam tam aplikacje zbędne dla mnie i kiedy znowu odpalam internet@tv to wyskakuje okienko aktualizacja internet@tv i ponownie się wgrywa np facebook i twiter a ja tego nie chcę :(

Pomogło tylko przywrócenie internet@tv do stanu początkowego - wyzerowanie. Problem rozwiązany.
 

bigdarek

New member
BD C-5500 a napisy wtopione w mkv

Witam,
jak w temacie napisy wtopione są (na komputerze je widać) na BD i TV nie.
Jest na to jakaś rada.
Pozdrawiam
 

Max123

New member
dzisiaj pojawił się nowy soft, chyba nie wnosi nic nowego, za to BR próbuje wgrać "na siłę" nowe widżety i... zatrzymuje się (zawiesza) przy wgrywaniu jakiejś gry???
 

rafl81

New member
Witam.
Nowe oprogramowanie wnosi odczyt plików mkv w mkvmerge wyższe niż w wersji 3.3. Niestety nie ma możliwości przewijania filmów zakodowanych w mkvmerge w wersji wyższej niż 3.3.

Czy ktoś ma taki problem że BD nie zapamiętuje ustawień kodowania napisów, za każdym razem trzeba wybierać odpowiednie kodowanie?
 

fredus

New member
moze troszke z innej beczki czy ktos moze zna przyblizona date wprowadzenia iplex i tvn playera do bd-c5500 wszedzie pisza ze ma byc ale zadnych konkretow
pozdrawiam M
 

Karlsen

New member
Mam problem z aktualizacją internetTV. Po włączeniu usługi internet pokazała się informacja o potrzebie aktualizacji. Zatwierdziłem OK i od ponad 2 godzin wyświetla się w dolnym lewym roku napis instalacja. BR działa poprawnie, w między czasie testowałem łącze internetowe, jest wszystko ok, ale internet nie działa, instalacja i instalacja ...
Ktoś miał podobny problem?
 

fredus

New member
hmm dzieki za info w sprawie iplex ciekawe kiedy mikolaj za niedlugo i swieta tez moze bedzie ... a z drugiej strony jeszcze tvn player zostaje ciekawe czy wprowadza rownoczesnie czy w innych termichac choc w ostatnim tygodniu internet tv sie w moim bd c5500 aktualizowala chyba 2 razy
 

Karlsen

New member
Źle mnie zrozumiałeś. Ja nie mam spoblemu z softem ale z aktualizacją internet@tv. Soft zaktualizował mi się automatycznie i wszystko działało OK. Przyznam jednak, że problem się sam rozwiązał, ponieważ od 30 min wszystko działa OK.
Mam jeszcze jedno pytanie. W ustawieniach uruchamiam test łącza internetowego i wszystko działa OK, natomiast jeżeli z poziomu internet@TV wejdę w ustawienia i chcę sprawdzić szybkość łącza wyskakuje mi komunikat "nie udało się sprawdzić z powodu zakłóceń sieci". Wszystkie aplikacje działają bez problemu, a net ma prędkość 12mb.
 

amor_priv

New member
Źle mnie zrozumiałeś. Ja nie mam spoblemu z softem ale z aktualizacją internet@tv. Soft zaktualizował mi się automatycznie i wszystko działało OK. Przyznam jednak, że problem się sam rozwiązał, ponieważ od 30 min wszystko działa OK.
Mam jeszcze jedno pytanie. W ustawieniach uruchamiam test łącza internetowego i wszystko działa OK, natomiast jeżeli z poziomu internet@TV wejdę w ustawienia i chcę sprawdzić szybkość łącza wyskakuje mi komunikat "nie udało się sprawdzić z powodu zakłóceń sieci". Wszystkie aplikacje działają bez problemu, a net ma prędkość 12mb.

Ups. Sorki. Rzeczywiście źle zrozumiałem. Mi też ostatnio długo się aktualizowało.
Co do testu sieci - może jakiś problem z serwerami Samsunga? Z podłączeniem się do nich? Może przyczyna jest ta sama, co w przypadku długiej aktualizacji?
 

misiek1974

New member
mam tak samo od 2-3 dni ciągle napis instalacja na bd5300 internet dziala normalnie wszystkie ustawienia wykrywa ipla dziala ale jak wejdę w samsung apps to instalacja wyswietla sie i nic sie nie dzieje macie jakies pomysły
 

Karlsen

New member
Włącz BR, wejdź w internet i poczekaj, pewnie serwery samsunga są obciążone stąd taki poślizg. U mnie działa już wszystko OK.
 

Zbylq

Member
Też tak miałem, w końcu znikły te proponowane aplikacje u góry i w ogóle wejść w internet się nie dało, mimo że połączenie z internetem pokazywał OK. Skończyło się na resecie ustawień, czyli przytrzymać na min. 5 sek. przycisk STOP w odtwarzaczu. Niestety trzeba od nowa ustawiać i instalować wszystkie aplikacje. Przy okazji, ile miejsca zajmuje Wam YouTube? Pozdrawiam.
 

misiek1974

New member
Też tak miałem, w końcu znikły te proponowane aplikacje u góry i w ogóle wejść w internet się nie dało, mimo że połączenie z internetem pokazywał OK. Skończyło się na resecie ustawień, czyli przytrzymać na min. 5 sek. przycisk STOP w odtwarzaczu. Niestety trzeba od nowa ustawiać i instalować wszystkie aplikacje. Przy okazji, ile miejsca zajmuje Wam YouTube? Pozdrawiam.

dzięki za pomoc twoja rada rozwiązała mój problem:popcorn:
 
Do góry