SzpiegU napisał:ktos z wewnatrz? prosze bardzo. nie jestem co prawda pracownikiem kredytowym, lecz doradca klienta. to wciskanie ubezpieczenia czy perzedluzonej gwarancji nie jest niestety naszym wymyslem.w wielu przedsiebiorstwach uslugowych sa jakies parametry do wyrobienia. kazdy z was robilby tak samo, wiedzac iz wyrabiajac konkretny parametr moze zyskac kilkaset złotych do pensji... nie wyrabiajac tego parametru mozna co najwyzej zobaczyc najnizsza krajową.
ja pracuje w firmie telekomunikacyjnej i jakos nie wciskam ludziom na siłe tego czego nie chcą - zawsze dobieram oferte optymalnie, a jeżeli chodzi o wynagrodzenie to myśle, że powinno byc mierzone oczywiście od sprzedazy, ale tez nie od tego ile sie "wcisnęło" dodatków a raczej zadowolenia klientów - u nas jest naet specjalny dział, który to sprawdza i z praktyki wiem, że lepiej miec zadowolonego klienta niz kilka us,łg więcej, zwłaszcza, że takie "niedomówienia" generują reklamacje, czyli w sumie przynoszą strate :/