SzpiegU napisał:ktos z wewnatrz? prosze bardzo.nie jestem co prawda pracownikiem kredytowym, lecz doradca klienta. to wciskanie ubezpieczenia czy perzedluzonej gwarancji nie jest niestety naszym wymyslem.w wielu przedsiebiorstwach uslugowych sa jakies parametry do wyrobienia. kazdy z was robilby tak samo, wiedzac iz wyrabiajac konkretny parametr moze zyskac kilkaset złotych do pensji...
nie wyrabiajac tego parametru mozna co najwyzej zobaczyc najnizsza krajową.
![]()
ja pracuje w firmie telekomunikacyjnej i jakos nie wciskam ludziom na siłe tego czego nie chcą - zawsze dobieram oferte optymalnie, a jeżeli chodzi o wynagrodzenie to myśle, że powinno byc mierzone oczywiście od sprzedazy, ale tez nie od tego ile sie "wcisnęło" dodatków a raczej zadowolenia klientów - u nas jest naet specjalny dział, który to sprawdza i z praktyki wiem, że lepiej miec zadowolonego klienta niz kilka us,łg więcej, zwłaszcza, że takie "niedomówienia" generują reklamacje, czyli w sumie przynoszą strate :/