Rtv Euro Agd

CORTEZ

New member
Pytanie na cito Proszę Państwa!

Z Waszyc postów tak zrozumiałem, ale wolę się upewnić. Czy mogę dokonać zakupów przez sklep internetowy (Euro RTV AGD), odebrać w sklepie stacjonarnym (w cenie internetowej) i dopiero wówczas złożyć wniosek o raty 30x0%? Proszę o informację i pozdrawiam.
 

demografik

New member
Z Waszyc postów tak zrozumiałem, ale wolę się upewnić. Czy mogę dokonać zakupów przez sklep internetowy (Euro RTV AGD), odebrać w sklepie stacjonarnym (w cenie internetowej) i dopiero wówczas złożyć wniosek o raty 30x0%? Proszę o informację i pozdrawiam.


Oczywiście, nawet nie wiem czy masz inną możliwość ;)
 

tzbik

New member
Oczywiście, nawet nie wiem czy masz inną możliwość ;)

Jest taka możliwość aby zamówić przez internet i załatwić raty 30x0% w sklepie i dostarczą to do domu. Teraz pytanie czy będzie to zakup w internecie czy w sklepie? Dodam, że w internecie zapisałem od razu dostawa do domu i przyjedzie z magazynu do mnie. Ale w sklepie wystawili mi paragon i twierdzą, że kupiłem to u nich a nie w internecie więc nie podlegam prawom takim jak np. zwrot sprzętu do 10 dni bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Jest taka możliwość aby zamówić przez internet i załatwić raty 30x0% w sklepie i dostarczą to do domu. Teraz pytanie czy będzie to zakup w internecie czy w sklepie? Dodam, że w internecie zapisałem od razu dostawa do domu i przyjedzie z magazynu do mnie. Ale w sklepie wystawili mi paragon i twierdzą, że kupiłem to u nich a nie w internecie więc nie podlegam prawom takim jak np. zwrot sprzętu do 10 dni bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Zapis o zwrocie nieużywanego towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny (aczkolwiek koszty już są - transportu) był wprowadzony po to, by zmniejszyć dolegliwość podjęcia decyzji "pod wpływem emocji" bez wizyty w sklepie. Jeśli zamówiłeś i zapłaciłeś w necie, to możesz zwrócić towar - żeby było zabawniej, jeśli wyraźnie nie zostałeś poinformowany o prawie zwrotu, to termin ulega wydłużeniu. Natomiast, jeśli chcesz załatwiać raty w sklepie, to trudno to podciągnąć pod kupno poza placówką sklepu...
 

tzbik

New member
Zapis o zwrocie nieużywanego towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny (aczkolwiek koszty już są - transportu) był wprowadzony po to, by zmniejszyć dolegliwość podjęcia decyzji "pod wpływem emocji" bez wizyty w sklepie. Jeśli zamówiłeś i zapłaciłeś w necie, to możesz zwrócić towar - żeby było zabawniej, jeśli wyraźnie nie zostałeś poinformowany o prawie zwrotu, to termin ulega wydłużeniu. Natomiast, jeśli chcesz załatwiać raty w sklepie, to trudno to podciągnąć pod kupno poza placówką sklepu...
W moim przypadku jest tak, że cena za zamawiany sprzęt była promocyjna w przypadku zamawiania przez internet. Więc zamówiłem sprzęt. Zaznaczyłem opcję dostarczenia do domu oraz podpisania umowy o raty w sklepie wskazanym przez automat w internecie. W 4 punkcie regulaminu była mowa o możliwości zwrotu sprzętu w ciągu 10 dni. Przyszedłem podpisać umowę o raty, pani mi ją wypisała, podała jakąś fakturę z którą miałem podejść do kasy gdzie pan mi wystawił paragon z potwierdzeniem zapłaty całej sumy za telewizor. I twierdzą, że kupiłem go w sklepie, ale w sklepie jest inna cena tego telewizora i nie mogłem jej zbić bo oni sprzedają go drożej a tylko kupując przez internet mogłem go za podaną cenę w internecie. Czyli gdzie ja go kupiłem ? Ja się upieram, że dokonałem zakupu przez internet bo sprzętu nie mieli w sklepie a ja go nie miałem jak wcześniej sprawdzić bo chyba po to zostało wymyślone prawo tego zwrotu w ciągu 10 dni od dostarczenia sprzętu?
 
Ostatnia edycja:

MIŚ YOOGI

New member
Euro

Na ich stronie masz telefon do infolinii tam postaraj sie rozwiązać problem.Jakbyś zapłacił kurierowi ze sklepu sprawa byłaby prosta-zakup internetowy ,gdybyś odbierał to zamówienie w sklepie miałbyś cenę internetową a tak wyszła kołomyja.Spróbuj po dobroci jakoś z centralą-infolinią się dogadać bo to oni dostarczyli Ci towar nie sklep gdzie załatwiałeś raty.Tylko nie bardzo wiemy czy chcesz oddać towar czy obniżyć cenę zakupu .Za zwrot towaru płaci klient.
 

tzbik

New member
Sprzętu jeszcze nie mam, ale cenę mam niższą (internetową). Chciałem to po prostu rozwiązać, bo jak mi przywiozą jakiś wadliwy egzemplarz lub z wystawy to ja takiego nie chcę i dlatego chciałem wiedzieć w jakiej pozycji się znajduję w stosunku do sklepu i czego mogę się domagać a za co będe musiał zapłacić.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Sprzętu jeszcze nie mam, ale cenę mam niższą (internetową). Chciałem to po prostu rozwiązać, bo jak mi przywiozą jakiś wadliwy egzemplarz lub z wystawy to ja takiego nie chcę i dlatego chciałem wiedzieć w jakiej pozycji się znajduję w stosunku do sklepu i czego mogę się domagać a za co będe musiał zapłacić.

Jeśli masz podpisaną umowę, to możesz sprzęt zwrócić, ale w przypadku wadliwego egzemplarza, lepiej powołać się na niezgodność towaru z umową - wtedy koszty transportu też muszą Ci pokryć (o ile tv nie był odbierany w sklepie) :D
 

CORTEZ

New member
Rzeczywiście s(cenka) opada

Pojechałem do Euro RTV AGD w tak zachwalanych powyżej Arkadach Wrocławskich, po wcześniejszym sprawdzeniu przez www że mają na stanie mikrowieżę Philipsa z odtwarzaczem DVD i USB. Jestem na sklepie, faktycznie sprzęt stoi na półce, ale nie podłączony. Więc żeby nie podłączać samemu coby się ktoś z obsługi nie oburzył, proszę do siebie żującego ostentacyjnie gumę kolesia i proszę żeby im zaprezentował sprzęt. Wiecie co usłyszałem? :D
- "Ale sprzęt jest niepodłączony"
pytam zatem "No to w czym problem, proszę włączyć wtyczkę do kontaktu"
- "Ale my tu proszę pana nie podłANczamy".
Nawet nie chciało mi się wykłócać, prosić kierownika czy coś w tym rodzaju. Z debilem po prostu nie da się dojść do porozumienia, wzruszyłem ramionami i udałem się do MM, gdzie bez problemu zaliczyłem prezentację z dość szczegółowym opisem i doradztwem.
 

tzbik

New member
Odnośnie obsługi w rtv euro agd to mam już swoje zdanie i niezbyt pochlebne. Powiem tylko, że albo są bardzo niekompetentni albo mają polecone wprowadzać w błąd klienta.

A może mi ktoś napisać, jak ustawa mówi, kiedy jest coś zakupione w internecie a kiedy w sklepie ? Co decyduje, forma zamówienia, czy dokonanej zapłaty ?
 

MIŚ YOOGI

New member
zakup

O to ze jest to TV z jakiegoś sklepu z wystawy to 'raczej"bym był spokojny.Sam próbowałem kupic przez telefon -infolinie i w trakcje spisywania danych ostatni egzemplarz został sprzedany on-line . Pracownik centrali przeprosił mnie i poinformował dokładnie w którym salonie w Łodzi dokładnie jakie są sztuki (ile na wystawie ile w kartonach)Tak więc wydaje mi sie że jak sklep przyjmie TV na stan magazynowy to sam sie z tym buja.A zakupy on line pochodzą z magazynu centralnego. Ustawy nie czytałem i raczej nie pomogę.
 

tzbik

New member
Telewizor nie był z wystawy ale partia z lutego 2009 więc słychać brzęczenie. Poprosiłem o wymianę w miejscowym sklepie euro, wymieniono na inny egzemplarz z tej samej partii więc ten także burczy.
Burczenie jest ale osoby postronne, które słuchały tego burczenia wyśmiały to, że to po prostu słychać działającą elektronikę więc nie ma o co kruszyć kopii.
 

ernet

Active member
Bez reklam
RtvEuroAgd - polecam bardzo

Kolejne zakupy,miła i kompetentna obsługa w sklepie przy ul. lubickiej w Toruniu. Dla mnie SUPER !
 

Gie

Member
Bez reklam
Czy sklepach w "realu" obowiązują u nich te same ceny co na ich stronie internetowej? Czy może są wyższe?
 

JackS.

New member
Bez reklam
Odnośnie obsługi w rtv euro agd to mam już swoje zdanie i niezbyt pochlebne. Powiem tylko, że albo są bardzo niekompetentni albo mają polecone wprowadzać w błąd klienta.

A może mi ktoś napisać, jak ustawa mówi, kiedy jest coś zakupione w internecie a kiedy w sklepie ? Co decyduje, forma zamówienia, czy dokonanej zapłaty ?

Procedura i twoje prawa są jasno określone w regulaminie ich sklepu internetowego. Jeśli dostałeś mailem potwierdzenie rejestracji zamówienia i mail z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru w sklepie, to na pewno dokonałeś zakupu przez internet. Ani forma płatności, ani miejsce odbioru nie ma znaczenia. Liczy się moment zawarcia umowy - ten, gdy kliknąłeś na przycisk "Zamawiam". Na dowodzie zakupu powinien być wydrukowany numer zamówienia internetowego - jeśli go nie ma warto poprosić aby dopisali, choćby ręcznie.
 

tzbik

New member
Procedura i twoje prawa są jasno określone w regulaminie ich sklepu internetowego. Jeśli dostałeś mailem potwierdzenie rejestracji zamówienia i mail z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru w sklepie, to na pewno dokonałeś zakupu przez internet. Ani forma płatności, ani miejsce odbioru nie ma znaczenia. Liczy się moment zawarcia umowy - ten, gdy kliknąłeś na przycisk "Zamawiam". Na dowodzie zakupu powinien być wydrukowany numer zamówienia internetowego - jeśli go nie ma warto poprosić aby dopisali, choćby ręcznie.

Miałem numer zamówienia internetowego bo tego potrzebowałem by załatwić sprawy kredytu na miejscu w sklepie. Telewizor nie był dostarczany do sklepu tylko w opcji dostawy do domu. Dlatego kłóciłem się z panią ze sklepu, że ja twierdzę iż dokonałem zakupu internetowego, a pani w sklepie, że nie. Faktycznie reklamację telefonicznie nie udało mi się zgłosić na burczenie, bo to jest usterka więc nie mogę oddać telewizora. Mogę tylko jeśli jest sprawny i nie nosi śladów użytkowania. Tłumaczenie, że taki przyjechał i nie nosi śladów użytkowania nie trafiało do pani i kazała iść do sklepu podbić gwarancję i wezwać serwis. Opadły mi ręce i dlatego poszedłem do sklepu i tu po rozmowie z kierownikiem umówiłem się na wymianę telewizora. Jak przyszedłem drugi raz reklamować telewizor to była już Pani kierownik i się dziwiła, dlaczego załatwiam to w sklepie a nie przez internet lub telefonicznie. Czyli w tym sklepie interpretacja przepisów zależy od osoby.
Jeśli by mi się nie udało załatwić wymiany na sprawny egzemplarz to bym dziś miał kłopot i złe zdanie o sklepie, ale mam już dobry egzemplarz i wiem już kto jest w sklepie kompetentny a z kim nie rozmawiać.
 

yacek _b

New member
Miałem numer zamówienia internetowego bo tego potrzebowałem by załatwić sprawy kredytu na miejscu w sklepie. Telewizor nie był dostarczany do sklepu tylko w opcji dostawy do domu. Dlatego kłóciłem się z panią ze sklepu, że ja twierdzę iż dokonałem zakupu internetowego, a pani w sklepie, że nie. Faktycznie reklamację telefonicznie nie udało mi się zgłosić na burczenie, bo to jest usterka więc nie mogę oddać telewizora. Mogę tylko jeśli jest sprawny i nie nosi śladów użytkowania. Tłumaczenie, że taki przyjechał i nie nosi śladów użytkowania nie trafiało do pani i kazała iść do sklepu podbić gwarancję i wezwać serwis. Opadły mi ręce i dlatego poszedłem do sklepu i tu po rozmowie z kierownikiem umówiłem się na wymianę telewizora. Jak przyszedłem drugi raz reklamować telewizor to była już Pani kierownik i się dziwiła, dlaczego załatwiam to w sklepie a nie przez internet lub telefonicznie. Czyli w tym sklepie interpretacja przepisów zależy od osoby.
Jeśli by mi się nie udało załatwić wymiany na sprawny egzemplarz to bym dziś miał kłopot i złe zdanie o sklepie, ale mam już dobry egzemplarz i wiem już kto jest w sklepie kompetentny a z kim nie rozmawiać.

no ja takich ' przebojów " jak Ty nie miałem , tez kupowałem swoja plazmę przez internet w sklepie Euro-Agd z zaznaczeniem że na raty i opcja dowozu do domku , wszystko sprawnie poszło z małym zgrzytem , pani obsługująca załatwianie rat za wszelką cenę starała mi wcisnąć ubezpieczenie kredytu , strasząc że " system tego nie przepuści " , jednak przepuścił ;) i telewizorek gra w domku.
 

piotrflo

New member
To jeszcze ja sie dolacze. Kupowalem Toske przez internet na raty. Najblizszy sklep Euro Centrum-Targowek. Jade na drugi dzien, zalatwiam raty w Lukas Bank bo z nimi mam na dowod, Wszystko sprawnie, po pol godzinie wyszedlem z kredycikiem a nastepnego dnia TV byl w domu o umowionej porze. Nie mam zlego zdania o nich. Inna sprawa, ze jak tam wchodze to jak do jakiegos magazynu. Mogli by troche ogarnac wystroj tych swoich sklepow. :)
 
Do góry