Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

maci

Member
Cześć,
Mam pytanie, bo chcę zareklamować TV ze względu na kurz za matrycą - czy gwarancja jest D2D (kupowany w EURO)?

Poza tym - spotkałem się z jeszcze jedną wadą - samoistne włączanie się.
Za pierwszym razem myślałem, że kot nacisnął coś na pilocie. Ale potem zdarzyło się to jeszcze kilka razy. Nie mogę znaleźć regularności - ot tak - po prostu się włączył. Zdarzyło się może 5-6 razy. Miał ktoś tak?
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja w zeszłym tygodniu reklamowałam taki telewizor w RTV EURO AGD.
Reklamację zgłosiłem przez stronę RTV EURO AGD (zaznaczyłem że reklamuje na bazie rękojmi). Zażądałem zwrotu pieniędzy.

Po dwóch dniach zgłosił się serwisant (niezależny serwis, bo na samochodzie miał telewizory innych firm) i zabrał TV. Karton miałem swój.
Serwisant przyznał, że jest to problem często spotykane w tych modelach Philipsa szczególnie w miejscach gdzie powietrze jest znacznie bardziej zanieczyszczone.

Teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji, ale czytając wypowiedzi innych osób spodziewam się problemów ze strony zarówno EURO i Philipsa.

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto pozytywnie zakończył proces reklamacji (zwrot pieniędzy, lub wymiana na model o nie gorszych parametrach) podzielił się doświadczeniami/dokumentami które wykorzystał w trakcie reklamacji.

Czyszczenie matrycy nie jest według mnie rozwiązaniem ponieważ usuwa tylko objawy problemu a nie rozwiązuje jego przyczyny (nieszczelność TV).
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak jak przypuszczałem RTV EURO AGD odrzucił moją reklamację i proponuje czyszczenie matrycy ( na co się nie zgadzam).

Do kogo się powinienem teraz zwrócić żeby kontynuować reklamację. Jakie macie doświadczenia z rzecznikami praw konsumentów?
 

Attachments

  • IMG_20200406_142258.jpg
    IMG_20200406_142258.jpg
    38,4 KB · Wyś: 23

Wesley1

Member
Bez reklam
1. NIE kupujemy w euro rtv agd - mnóstwo tutaj sygnałów, że umywają ręce, robią pod górkę, olewają itd itp. - same problemy z tym sklepem
2. ZAWSZE reklamujemy z tytułu rękojmi
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
A, ze tak zapytam, jaka korzyść z rekojmi?

Rękojmia... Rękojmią!
Bardziej zadałbym pytanie. Jaki serwis ma się tym zająć?
Sam brałem TV z EURO i jak doszło do naprawy przez MIK Radom to łapy same opadały.
Brak słów itd....
No i zgłosił się serwis z Poznania i zupełnie inna bajka wuja...
Także nic tylko opisywać i dzielić się doznaniami jakie nas w życiu jeszcze mogą spotkać, a innych uchronić.
Powodzenia.
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pekus1982 - Telewizor, który jest jeszcze na gwarancji odebrał ode mnie serwisant z mik Radom

Czy możesz napisać coś więcej na ich temat?
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Pekus1982 - Telewizor, który jest jeszcze na gwarancji odebrał ode mnie serwisant z mik Radom

Czy możesz napisać coś więcej na ich temat?

Nie chcę tutaj nikogo zniechęcać, ale NIE POLECAM!
Możesz wejść w moje komentarze i sobie odszukać jeżeli masz na to ochotę.
Albo równie dobrze przeczytać opinie, którą wystawiłem bezpośrednio w Google. Wyszukaj sobie proszę.

Kierowca, który przyjechał po TV zauważył wadę, ale serwis już NIE! Partacze i co drugi bez badań okulistucznych zapewne!

Pozdrawiam
 

szybal

Banned
Ja osobiście z Radomiem mam dobre wspomnienia swego czasu wymienili mi wadliwy model na 8008 który miałem chyba jako jeden z pierwszych w Polsce.
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dziś dowiedziałem się że plamy kurzu powstały wskutek mojego niewłaściwego użytkowania telewizora, choć nikt nie sprecyzował dokładnie o jakie niewłaściwe używanie chodziło.

Poprosiłem o przedstawienie mi uzasadnienia co robiłem nie tak w odniesieniu do instrukcji użytkowania Philipsa 65pus8102.

Jak na razie mam negatywne zdanie na temat Philipsa/EURO-net/ oraz serwisu mik Radom
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
Odpowiedź EURO-net w stylu:
"Plamy są spowodowane niewłaściwym korzystaniem z telewizora przez użytkownika. Niestety nie powiemy Panu jakie to było działanie.
W ramach aktu łaski serwis może wyczyścić telewizor, lub odesłać go razem z kurzem w środku"

Właśnie zostałem anty-ambasadorem RTV EURO AGD i Philipsa.
 

AnCyMoNeK

Member
Też kupiłem w euro też złożyłem reklamację z tytułu rękojmi i też wziął serwis z Radomia wyczyścili matryce ale to nie pomaga na długo plamy wyjdą na moim Już wyszły Niestety telewizor już jest po gwarancji dowiedziałem się kiedyś że coś koło 500 zł czyszczenie matrycy wychodzi po gwarancji Zrób sobie zdjęcia przed oddaniem najlepiej i dobrze sprawdzić przy odbiorze Bo mnie nie było przy odbiorze a obudowę mi zniszczyli jak odbierzesz to już później nie masz szans udowodnić
 
Do góry