Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

szybal

Banned
Co mam zrobić że trafiła mi się dobra sztuka :) Philips dla mnie to dobra firma mam dużo produktów tego producenta , z serwisem mam dobre wspomnienia .
Samsung telefony,tablety .Bose dźwiek . Irobot roboty odurzające i myjące . Dyson odkurzacze. Philips obraz i oświetlenie.
Tak wyglada lista moich ulubionych sprawdzonych producentów.
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Rozumie ze @65AF8 jest zawiedziony produktami Philipsa ale już kolejny Raz
TUTAJ na Forum używa niecenzuralnych słów i to jest bardzo nie fajne 😡
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja mam 3 Philipsy i wszystkie swieca doskonale i ten znienawidzony 8102 tez, ale najbardziej lubie panasonica :)

Jeśli chodzi o mnie to przez ponad rok byłem zachwycony tym TV szczególnie jeśli chodzi o jakość obrazu/czerń/itp.
Trafił mi się bardzo dobry egzemplarz, praktycznie bez cloudingu.

Problemy zaczęły się po pojawieniu się plam kurzu pod ekranem, w wyniku czego mocno mnie zniesmaczyła reakcja serwisu.

Jeśli chodzi o przebieg mojej reklamacji, miałem "szczęście" że serwis uszkodził matrycę podczas czyszczenia plam i w zamian zaproponowali mi nowego 65OLED803.
 

szybal

Banned
Brawo ty ja dalej myślę że kurz jest większy w miastach które mają problemy ze smogiem .
Ja mieszkam w Gdyni mam kilku znajomych którzy kupija tv z wysokiej półki nikt nie nażeka na kurz .
 

philipstv

New member
Mój jest zawieszony 50cm od okna, okno uchylane otwierane balkonowe wiec nawiewa cały czas. Robaków nie widać i kurzu też jeszcze nie, a na koniec maja minie dwa lata
 

djrzz

Member
W tych, które można już kupić ;)
Ten telewizor to dramat jeśli chodzi o to, co dzieje się matrycą. Model jak i serwis skutecznie zniechęcił mnie do marki na stałe.

Tak samo jak gadka że już philipsy nie mają błędów w sofcie/hardware, że to kiedyś słabo z tym radzili sobie. Bzdura! Dzisiejsze philipsy mają takie same problemy jak te wcześniejsze, jedynie można dobrze trafić na "lepszy model".
 

marvis

New member
U mnie 31 miesiąc użytkowania i jak na razie żadnych problemów, może te pierwsze partie telewizorów były lepiej wykonane.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W nowych modelach nie ma kłopotu kurzowego.
W żadnym nie ma kurzu. Soft działa normalnie, płynnie , nie zacina się.
 

Master-78

Member
U mnie 31 miesiąc użytkowania i jak na razie żadnych problemów, może te pierwsze partie telewizorów były lepiej wykonane.

Chciałbym, aby u mnie było tak samo :-D
Po wymianie (dzięki KiKi - bo po rozbiciu przez Serwis, chcieli mi oddać składaka z części, jakie mieli...) działał przez około rok OK.
Od kilku miesięcy (rzadko używam) sfixował kompletnie ambilight... TV po wybudzeniu z trybu Stand-By niestety miewa problemy z audio po eARC i konieczny jest twardy reset/wyjęcie wtyczki zasilania na minutę.

Na szczęście obraz - póki co - nie głupieje za nadto.
Z każdym miesiącem jednak coraz wyraźniej widać różnice w podświetleniu - równo w połowie ekranu.
Bardzo nie chcę, ale wkrótce pewnikiem znów będę musiał wysłać go na serwis nimi minie gwarancja. :-(
 

Master-78

Member
Czy nasz tv dostanie jeszcze jakąś aktualizacje ??

Czołem,

Odwiedził mnie dziś Serwis TPV z Gorzowa Wlkp.
Zgłaszałem problemy z ambilight (jednostajne świecenie różnymi kolorami i brak reakcji na zmiany ustawień/obrazu/audio; resety itd nie pomogły).
Wymienili płytę główną (co także spowodowało zanik problemów - czarny ekran - z obrazem w Amazon Prime (Video Prime)) i podświetlenie wróciło do normy.

Pytałem o Dolby Vision - niestety nie ma co liczyć na wprowadzenie tego w 65PUS8102. Na 99% nie będzie tego, ze względu na różnice w sprzęcie (sam procesor P5, jak i pozostałe elementy: sterowanie podświetleniem (128 stref w tym modelu) - sprzęt, a także soft).

Pytałem także o możliwość nowszego systemu - nie dali jednoznacznej odpowiedzi. Rzekli jedynie, że przy modelu z 2017r., raczej jednak aktualizacji większych (nowszy Android) nie będzie. Raczej ewentualne poprawki softu bieżącego jeśli już coś będzie.

BTW - rzekli też w rozmowie, że zdarza się (jak w moim przypadku), że kiedy płyta główna jest wymieniana (w 65PUS8102 jest główna oraz dodatkowe płyty sterowania podświetleniem), to (nie zawsze) może ona mieć jeszcze nowszy soft, niż ten z oficjalnej dystrybucji (automatyczne aktualizacje lub serwery Toengel.net).

Sprzęt działa, niestety do wszystkich serwisów muszę się ponownie pologować, powgrywać używane dodatkowe apki i skonfigurować.
Koniecznie także muszę 'przekalibrować' ustawienia obrazu, bo są spore artefakty na tych domyślnych i 'przepalenia'...
Wieczorem będę nad tym pracował. Sam TV - znów/nadal cieszy jakością obrazu.

Mam (chwilowo) nowy 50PUS8804 (ponoć 50" na matrycy VA - jak w 65PUS8102) z Direct Led. Nowszy procek radzi sobie dobrze z HDR i Dolby Vision. Niestety jakość/siła (ilość max. candeli) podświetlenia, także kontrasty lokalne (tzw. micro-dimming) - przepaść względem 'starego' już 65PUS8102, na korzyść tego ostatniego. Nowszy procek w 8804 aż prosi się, aby był w takim 8102... Cóż... Postęp...

Panowie orzekli także, że z ich wiedzy z firmy - Philips (TPV) nie planuje następców 65PU8102 w tej technologii. Premium ma być na OLED i na najbliższe miesiące (do roku) - zmian w podejściu nie przewiduje się. Sprzętowo (i matryce OLED i także elektronika+soft przygotowywane do aktualnych modeli) licencje i 'gotowce' (do dalszego dopracowania oprogramowania w TPV) pochodzą z LG.
Tyle z ciekawostek z 15min rozmowy w trakcie ich pracy.
 

kokosz20

Member
65Pus8102 Prosba o rade

Witam mam TV od 1,5 roku.

Na matrycy pojawiła się plama w lewym górnym rogu.

Oraz Białe chmury na czarnym.

Tv na gwarancji do Grydnia 2020.

Kontaktować sie ze sprzedawcą P.H.U.''EXAD'' ( na początku brałem 65pus8602, ale wymieniłem z uwagi na smugi) czy wysłać na gwarancję ?
 
Ostatnia edycja:

kismoMR

New member
Bardzo szybkie pytanie..... Czy w tym tv można wyłączyć hdr jakoś np. W trybie servisowym?

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Do góry