Odpowiedź EURO-net w stylu:
"Plamy są spowodowane niewłaściwym korzystaniem z telewizora przez użytkownika. Niestety nie powiemy Panu jakie to było działanie.
W ramach aktu łaski serwis może wyczyścić telewizor, lub odesłać go razem z kurzem w środku"
Właśnie zostałem anty-ambasadorem RTV EURO AGD i Philipsa.
Przecież dokładnie to samo mówiłem. Lodówkę, kuchenkę czy pralkę... Można jeszcze w takiej sieciówce nabyć. Ale szkiełka nigdy już tam nie kupię..
Ja po swoich wojarzach z Euro i Mik sprzedałem TV i zakupiłem Samsunga z 5-letnią gwarancją z serii MU.
Obsługa na infolinii oraz serwis w porównaniu do Philipsa lata świetlne. Dlatego podziękuje za jakieś światełka. Dookoła TV możesz sam sobie zamontować listwe, a kurz to jedynie na szafce RTV, a nie pod matrycą.
Ja kurzu nie doczekałem, ale robaka za to tak. Brak słów.
Tv za gruby hajs z dodatkową wentylacją pod matrycą.
Powodzenia.
Zawsze będą zwolennicy i przeciwnicy marki telewizora czy serwisu napraw. Niestety taka mentalność Polaka.
Człowiek uczy się na błędach. A inni zamiast pomagać to jeszcze na tym zbijają korzyści.