Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Miyagi

Member
Wiem że 7502 jest w moim budżecie ale kusi mnie 8102 tak jak pisze szybal nieraz lepiej troszke dolozyc.Jeszcze mam troche czasu do MŚ może coś sie ruszy z cenami w dół.PS.A duża jest różnica między 7502 a 8102??
 
Ostatnia edycja:

silvanouk

New member
Dla zainteresowanych ten tv jest do jutra w jednej z sieci rtv za 6499zł.Też jestem nim zainteresowany ale niestety jeszcze cena jest troche za wysoka.Zastanawiam sie miedzy 8102 a 7502.Planuje zakup na MŚ w piłke w Rosji czyli jeszcze troche czasu mam , mam nadzieje że ceny jeszcze troche polecą.

co to za sklep?
 

szybal

Banned
Panowie !
Wszedłem na opinie na Ceneo i nie wierzę co czytam i jeszcze jakiś Janusz podpisał się Szybal.
To już jest chore.
Co jeszcze za bzdury wymyslicie żeby zniechęcić potencjalnych zainteresowanych tym bardzo dobrym modelem.
 

Attachments

  • Screenshot_20180410-085259.jpg
    Screenshot_20180410-085259.jpg
    8,9 KB · Wyś: 66

barburian

New member
Bez reklam
SzyBal - nie ładnie tak pluć na lewo i prawo - oczerniać sprzedawcę z Olsztyna
tu na forum zadowolony niby wszystko ładnie pięknie, a na zewnątrz
wyłazi szydło z wora i plama na matrycy, Ty manipulatorze jeden :)
 

DzaceQ

Banned
Dokładnie tak jak napisał kolega. Jak widać obecne modele nadal mają z tym problem nic nie poprawili bo taka sytuacja nie miała by miejsca, serwisant potwierdził że problem dotyczy również PUS8102 niestety.
Nie rozumie ich filozofii skoro jest tyle z tym problemu czemu go nie rozwiązać w fazie produkcji.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

szybal

Banned
A kogo obchodzi 6561/7101 pomyliłeś wątki tu piszemy o 8102 W którym jak na razie taki problem podobno wystąpił u jednego posiadacza.
 

klonxxx

Banned
"A kogo obchodzi 6561/7101 pomyliłeś wątki tu piszemy o 8102 W którym jak na razie taki problem podobno wystąpił u jednego posiadacza."

Obchodzi wszystkich potencjalnych klientów Philipsa ,którzy chcą kupić TV 4K na lata (tak się pisze na forum...).Skoro jedna sztuka 8102 ma taki problem to bardzo dobrze że ktoś podzielił się tą informacją .Przynajmniej osoby zainteresowane będą wiedziały że takie coś może ich spotkać i dokupią dodatkową gwarancję (jeśli zaryzykują), żeby po dwóch latach nie przeklinać i płacić za czyszczenie.
 

szybal

Banned
Dobra nie chce mi się już ciągnąć tego_Opinie powinni pisać użytkownicy z potwierdzeniem zakupu danego modelu. Ja do takich należę i uważam że to bardzo udany model.
Przykład opini na Ceneo idealnie pokazuje skalę problemu z opiniami wyssanymi z palca.
Nie chcesz Philipsa to kup coś innego ale nie zaśmiecaj wątku nie na temat 8102
 

szybal

Banned
He he pisz sobie gdzie chcesz co chcesz i jako kto chcesz.
Co drugi negatyw na Ceneo jest pisany przez ta samą osobę z rozdwojeniem jaźni te same teksty o smogu , tylko inne niki. Żal mi was.
 

DzaceQ

Banned
Ty i Twoje teorie spiskowe... może ta sama osoba pisze również zagranicą? Jeśli coś się komuś chce zarzucić wypada mieć dowód, napisz może do administracji strony chętnie się dowiemy czy za negatywnymi postami stoi jedna osoba, myślę że rozwiało by to wszelkie insynuacje z Twojej strony.
Swoją drogą człowiek zadowolony z produktu nie przesiaduje na forum i nerwowo je przegląda by ganić każdy negatywny post. Osoba zadowolona cieszy się produktem a nie przejmuję tym co inni piszą.
 
Do góry