Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

FanKosmosu

New member
Tu jego specyfikacja :
https://www.displayspecifications.com/en/model/92e41772
Narazie jeszcze dużo niewiadomych - to co jest niewiele różni się od 8102 poza tym że będzie miał więcej o 1 RAM na procku i lepsze głośniki od B&W

To nie będzie FALD, a zwykły direct LED. Więc nie będzie następcy 8102 w 2019 r. Ciekawe ile nitów jasności wyciągną w serii LCD 7 oraz 8 na 2019 r. Ciekawe czy seria 7 "The One" będzie miała 100hz. Seria 7 i 8 będzie miała nowy chipset Mediateka i więcej RAM, ale niestety nie dostanie procesora P5 3. generacji (będzie tylko w OLED), więc seria 7 i 8 nie będzie potrafiła symulować dynamicznego tone mappingu dla wideo w HDR10.

Super że seria 7 będzie miała model w 70 calach. To może być hit sprzedaży, jeśli dadzą w tym modelu odświeżanie 100hz oraz zejdą z ceną poniżej poziomu modelu Sony XF83 z 2018 r. za 70 cali (ceny poniżej 6000 zł)
 
Ostatnia edycja:

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Niestety ze strony Kikiego cisza, obiecanej pomocy nie ma, którą zadeklarował przecież sam publicznie, pisałem też na pw, brak odpowiedzi.

Minęły już ponad dwa miesiące, kiedy to sprzęt "premium" Philips 65PUS8102 został zabrany, a ja w dalszym ciągu oglądam gołą ścianę. Nie wiem jak można inaczej nazwać obecną sytuację jak skandal.
Moja cierpliwość dobiegła końca jeśli rzecznik do poniedziałku nic nie wskóra, sprawę kieruję na drogę sądową. Dość spychania winy jeden na drugiego, sklepu na serwis i odwrotnie, klient złapany to niech się goni.
Zdecydowanie nie polecam tv marki Philips w razie ewentualnych problemów, umywają ręce, człowiek zostaje z badziewiem za nie małe pieniądze. Obecny Philips a jak się dowiedziałem TP VISION to widać taka firma kogucik... daleko im do konkurencji.
Miałem nadzieję załatwić sprawę polubownie, teraz sprawę nagłośnię inaczej Dzięki Philips!
Na dobrą sprawę Ciebie nie powinna obchodzić opinia serwisu gdy korzystasz z rękojmi. IMO w sądzie sprawa wygrana.
 

MartesPL

New member
Na dobrą sprawę Ciebie nie powinna obchodzić opinia serwisu gdy korzystasz z rękojmi. IMO w sądzie sprawa wygrana.


Według prawa tak masz rację, tyle że sklep nie posiada swojego serwisu i opiera się na opinii serwisu Philipsa który blokuje sprawę twierdząc, że to nie usterka. Zatem koncert zwalnia winy jeden na drugiego trwa w najlepsze.
 

MartesPL

New member
Wszyscy są na konferencji w Amsterdamie.
Więc trzeba czekać.

Mam też Telewizory Philipsa i grają extra.

Z całym szacunkiem ale zaoferowałes mi pomoc 9 stycznia, dziś mamy 25 stycznia.
Oferujesz pomoc i chwała Ci za to tylko co z tego jak nic z niej nie wynika.
Philips cały czas miga się a ja tylko przypomnę, że trwa to już ponad dwa miesiące i to jest normalne?
To nie jest dobra reklama tej firmy!
Proszę o konkrety czy sprawa zostanie przez Ciebie popchnieta, czy mam kopać się z nimi w sądzie.
 

szymonkali

New member
Czy tez zauwazyliscie ze po niedawnej aktualizacji youtube znacznie lepiej odtwarzane sa filmy 4k 60 fps. U mnie teraz bez przyciec filmiki które wcześniej dlawily tv
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tak nie powinno być. I tu nie ma dyskusji.
Gdybyś kupił u nas miałbyś sprawę załatwioną w dwa dni i bez łaski !
Nie jesteśmy stroną, więc musimy czekać cierpliwie w innej kolejce do odpowiedzi.
Faktycznie dopiero wczoraj miałem możliwość przedłożyć problem.
Czekam na odpowiedź.
 

kismoMR

New member
już "9" sie wam marzy, mnie w zupełności wystarczyłoby oreo, którego ciagle nie ma, jeszcze gdyby zgodnie ze specyfikacja zaimplementowali dolby vision, bo od oreo jest natywnie wspierane przez system, to by było super... ale znając poziom philipsa pewnie zostaniem z gołym hdr, by szantażować do wymiany sprzętu na nowszy... ale nie to że philips tylko jest taki, moj player samsunga już ponad roku temu miał obiecany upgrade do hdr10+ i dalej cisza... nastepny tv i sprzęt kupuje jak już będzie miał wszystko co powinien a nie gruszki na wierzbie ze zaimplementują to pózniej!
Nie liczył bym na upgrade do 8 coś tak w kościach czuje....

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
 

mr_roba

Member
Nie liczył bym na upgrade do 8 coś tak w kościach czuje....

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka


Tak się zastanawiam czy można jakoś Philipsa pociągnąć do odpowiedzialności? Skoro sprzedając dane modele jasno wszędzie informują w materiałach reklamowych o Oreo oraz HDR10+ ale aktualizacji nie było.
Ja poczekam do kwietnia, gdyż modele z 2018 miały dostać upgrade do końca pierwszego kwartału 2019 i wystosuje odpowiednie pisemko.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Z całym szacunkiem ale zaoferowałes mi pomoc 9 stycznia, dziś mamy 25 stycznia.
Oferujesz pomoc i chwała Ci za to tylko co z tego jak nic z niej nie wynika.
Philips cały czas miga się a ja tylko przypomnę, że trwa to już ponad dwa miesiące i to jest normalne?
To nie jest dobra reklama tej firmy!
Proszę o konkrety czy sprawa zostanie przez Ciebie popchnieta, czy mam kopać się z nimi w sądzie.


Czesc Martes. Ja swojego wystawilem na "aukcje". Jak sie uda opchnac to kupie budzetowy model 65PUS6262. Sa jeszcze sztuki tego modelu na rynku. Ten model nie ma praktycznie negatywnych uwag a juz na pewno nie tyle co 8102. Kosztuje polowe stawki ktora zplacilem za 8102. Mam mniejszego brata 50pus6262 i tu wszystko smiga. Czysta matryca (tez VA D Led), YT idzie jak po maśle. Mecze oglada sie z przyjemnoscia i wogóle nie widac ze to "tylko" 60 Hz. Ciezko sie odzwyczaić od ambi dlatego nie przekreslam zupelnie tej marki i dam Filowi jeszcze jedna szanse.
A tobie zycze szczesliwego zakonczenia wojny o twoj TV. Pozdr.
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czesc Martes. Ja swojego wystawilem na "aukcje". Jak sie uda opchnac to kupie budzetowy model 65PUS6262. Sa jeszcze sztuki tego modelu na rynku. Ten model nie ma praktycznie negatywnych uwag a juz na pewno nie tyle co 8102. Kosztuje polowe stawki ktora zplacilem za 8102. Mam mniejszego brata 50pus6262 i tu wszystko smiga. Czysta matryca (tez VA D Led), YT idzie jak po maśle. Mecze oglada sie z przyjemnoscia i wogóle nie widac ze to "tylko" 60 Hz. Ciezko sie odzwyczaić od ambi dlatego nie przekreslam zupelnie tej marki i dam Filowi jeszcze jedna szanse.
A tobie zycze szczesliwego zakonczenia wojny o twoj TV. Pozdr.

No Sebol w końcu poszedłeś po rozum do głowy. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ja również sprzedałem swojego 8102 i jakoś sentyment pozostał w sprawdzaniu nowości bardziej usterek tego modelu czy rodziny Philipsa...
Ambi swoja drogą, ale mając teraz Samsunga jakoś nie mam tylu problemów co z Philipsem. Ambi moim zdaniem to tak naprawdę przykrywka wszystkich minusów w tym modelu... Życie.
Pzdr.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
No Sebol w końcu poszedłeś po rozum do głowy. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ja również sprzedałem swojego 8102 i jakoś sentyment pozostał w sprawdzaniu nowości bardziej usterek tego modelu czy rodziny Philipsa...
Ambi swoja drogą, ale mając teraz Samsunga jakoś nie mam tylu problemów co z Philipsem. Ambi moim zdaniem to tak naprawdę przykrywka wszystkich minusów w tym modelu... Życie.
Pzdr.


Witam Kolejorza. Faktycznie, ambi ratuje fila. Fajna rzecz bez ktorej ciezko bedzie przez jakas chwile zyc. Ale coz... Tez coraz bardziej ide myslami w strone S...Ga. Nawet mysle o wersji 75" bo sa teraz w fajnej promocji. Ale na razie musze mieć jakiekolwiek fundusze ze sprzedaży TV Premium. ;). Pozdr.
 

MartesPL

New member
Czesc Martes. Ja swojego wystawilem na "aukcje". Jak sie uda opchnac to kupie budzetowy model 65PUS6262. Sa jeszcze sztuki tego modelu na rynku. Ten model nie ma praktycznie negatywnych uwag a juz na pewno nie tyle co 8102. Kosztuje polowe stawki ktora zplacilem za 8102. Mam mniejszego brata 50pus6262 i tu wszystko smiga. Czysta matryca (tez VA D Led), YT idzie jak po maśle. Mecze oglada sie z przyjemnoscia i wogóle nie widac ze to "tylko" 60 Hz. Ciezko sie odzwyczaić od ambi dlatego nie przekreslam zupelnie tej marki i dam Filowi jeszcze jedna szanse.
A tobie zycze szczesliwego zakonczenia wojny o twoj TV. Pozdr.

Witam, no jest to jakieś wyjście ja niestety sprzętu nie mam a nawet gdybym miał to kto kupi tv z plamami i kratownicą. W dalszym ciągu liczę na pozytywne załatwienie sprawy. Dzięki bardzo.
 

MartesPL

New member
Tak nie powinno być. I tu nie ma dyskusji.
Gdybyś kupił u nas miałbyś sprawę załatwioną w dwa dni i bez łaski !
Nie jesteśmy stroną, więc musimy czekać cierpliwie w innej kolejce do odpowiedzi.
Faktycznie dopiero wczoraj miałem możliwość przedłożyć problem.
Czekam na odpowiedź.

Witam, dziękuję za konkretną odpowiedź w takim razie czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
 

bobtong

Member
Ponad 5 miesięcy od ostatniej aktualizacji, żenada. Jedyne dobre opinie na forum w tym temacie to lampki z tyłu tv. Mój tv jedzie na serwis w poniedziałek ciekawe jak długo tym razem Philips będzie mnie wkur.....ć. Odradzam nie kupujcie tv philipsa a już na pewno ten model

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

DrLiveAct

Member
Dodane dwie żarówki HUE e27 za kolumnami (opcjonalnie)
aby szarość za oknem jakoś zbalansować:)
 

Attachments

  • IMAG0100.jpg
    IMAG0100.jpg
    16,7 KB · Wyś: 44
Do góry