Niestety ze strony Kikiego cisza, obiecanej pomocy nie ma, którą zadeklarował przecież sam publicznie, pisałem też na pw, brak odpowiedzi.
Minęły już ponad dwa miesiące, kiedy to sprzęt "premium" Philips 65PUS8102 został zabrany, a ja w dalszym ciągu oglądam gołą ścianę. Nie wiem jak można inaczej nazwać obecną sytuację jak skandal.
Moja cierpliwość dobiegła końca jeśli rzecznik do poniedziałku nic nie wskóra, sprawę kieruję na drogę sądową. Dość spychania winy jeden na drugiego, sklepu na serwis i odwrotnie, klient złapany to niech się goni.
Zdecydowanie nie polecam tv marki Philips w razie ewentualnych problemów, umywają ręce, człowiek zostaje z badziewiem za nie małe pieniądze. Obecny Philips a jak się dowiedziałem TP VISION to widać taka firma kogucik... daleko im do konkurencji.
Miałem nadzieję załatwić sprawę polubownie, teraz sprawę nagłośnię inaczej Dzięki Philips!