Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

MartesPL

New member
Niestety, przede wszystkim trafiłeś na beznadziejny sklep, który ma w dupie obsługę posprzedażną. Dla nich jeden klient w tą czy tamtą jest bez różnicy. Duże sieciówki jak chcą to potrafią wpłynąć na dostawcę. Tu woli nie ma po żadnej ze stron. Życzę powodzenia, może sprawa jeszcze dobrze się skończy.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki, tak jak piszesz woli nie ma po żadnej ze stron, wydawało mi się, że jest to duża sieciówka. Niestety, finalnie nie mogę mieć dobrej opinii o sprzęcie, który zepsuł się dwa razy w ciągu nie pełnego roku a i autoryzowany serwis nie potrafił go naprawić tak by problem się nie powtórzył.
Pierwsza reklamacja miesiąc bez sprzętu, teraz kolejna trwa już dwa miesiące, sprzętu brak.
 
Ostatnia edycja:

mr_roba

Member
Dzięki, tak jak piszesz woli nie ma po żadnej ze stron, wydawało mi się, że jest to duża sieciówka. Niestety, finalnie nie mogę mieć dobrej opinii o sprzęcie, który zepsuł się dwa razy w ciągu nie pełnego roku a i autoryzowany serwis nie potrafił go naprawić tak by problem się nie powtórzył.
Pierwsza reklamacja miesiąc bez sprzętu, teraz kolejna trwa już dwa miesiące, sprzętu brak.


W sumie po takich przejściach na Twoim miejscu trzymałbym się od Philipsa daleko :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

marioking

Member
Dzwoniłem do infolinii i nawet po konsultanci z technikiem nie byli w stanie podać żadnej daty, tylko mgliste że są wydawane na bieżąco i gdzieś za miesiąc/dwa powinna być, pokrzepiajace, a niby takie firmy działają w oparciu o harmonogramy.... szkoda że nie chcą dzielic nim by się nie osmieszać z obsuwami...
 

MartesPL

New member
W mojej sprawie przyszła odpowiedź sklepu na pismo rzecznika, niestety sprzedawca w dalszym ciągu unika odpowiedzialności przerzucając winę na ekspertyzę serwisu, że plamy na ekranie to nie jest wada własna produktu, tylko jest to użytkowanie telewizora w niewłaściwych warunkach.
Teraz nasuwa się pytanie jakie to są niewłaściwe warunki? Skoro telewizor użytkowany był w domu, gdzie przy zakupie widniała informacja o tym, że nie można go użytkować w warunkach domowych i wreszcie kto w moim domu dokonał pomiaru tych "niewłaściwych warunków"?
Ciekawe jest też to, że pierwszą reklamację z plamami nie uznają jako wady natomiast do drugiej reklamacji się przyznają a to z tego powodu, że zgłoszona była więcej niż jedna wada, dodatkowo kratownica etc.
To jest śmiechu warte, sklep zrzuca winę na serwis/producenta a Philips gra głupiego, że to nie jest wada telewizora.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
W mojej sprawie przyszła odpowiedź sklepu na pismo rzecznika, niestety sprzedawca w dalszym ciągu unika odpowiedzialności przerzucając winę na ekspertyzę serwisu, że plamy na ekranie to nie jest wada własna produktu, tylko jest to użytkowanie telewizora w niewłaściwych warunkach.
Teraz nasuwa się pytanie jakie to są niewłaściwe warunki? Skoro telewizor użytkowany był w domu, gdzie przy zakupie widniała informacja o tym, że nie można go użytkować w warunkach domowych i wreszcie kto w moim domu dokonał pomiaru tych "niewłaściwych warunków"?
Ciekawe jest też to, że pierwszą reklamację z plamami nie uznają jako wady natomiast do drugiej reklamacji się przyznają a to z tego powodu, że zgłoszona była więcej niż jedna wada, dodatkowo kratownica etc.
To jest śmiechu warte, sklep zrzuca winę na serwis/producenta a Philips gra głupiego, że to nie jest wada telewizora.
bardzo niedobra sytuacja współczuję
 

marioking

Member
Wyjątkowo przykre że firma która niby chce się szczycić i zaliczać do grona markowych produktów, zwykły kurz, który nie miał prawa dostać się na matryca, zawala na niewłaściwe użytkowanie. To jest po prostu jakaś blaga! `Osobiście mi by to przez gardlo nie przeszło a co mówić żeby to na papierze jeszcze umieszczać.



WSTYD!! Rozumiem sprzedawca próbuje takich blag, ale autoryzowany serwis który to potwierdza, tylko udowadnia pośledność i kiepską kontrukcje sprzętu. Notabene produktu który był prawie najdroższy w klasie LCD, czyli klasycznych paneli, i to stawia wizerunek tej firmy naprawde, na niskim poziomie!



Trzeba traktować Philipsa jak firmy krzaki, które zaczynaja brandować co się nawinie, a philipsy liczy sobie za to jak markowi producenci!
 

Miyagi

Member
Witam tv posiadam od maja tamtego roku.Ogólnie jestem zadowolony, ambilight super i do tego HUE i wszystko pięknie wygląda.Ale są pewne ale.W dniu dzisiejszym czyszcząc matryce zauważyłem na ekranie tzw. dwa przecinki, jeden na srodku ekranu a drugi z prawej strony.W sumie jest to niewidoczne, widać tylko na białym tle i z bliska.Najgorsze jest to że te Philipsy coś nie tak mają z tymi matrycami że dzieją się takie rzeczy bo już kilka ładnych osób na forum o tym pisało.Ale bardziej mi przeszkadza inna rzecz.Mianowicie np. oglądając pogode na tvn obraz jakby nie wyrabia i są przycinki postaci prowadzącej pogode.Podejrzewam że dzieje się tak dlatego że prezenter stoi na tle tych telebimów i tv sobie jakoś z tym nie radzi.Wszystkie upłynniacze mam wyłączone, jak wezme Perfect Natural Motion na MAX to przycinki już nie występują ale widać takie rozmycia jak prezenter np rusza rękoma.W starym tv nie było takich rzeczy.
 

hugon2

New member
pojawił się na modele 2014-2017, więc obietnica została spełniona. na resztę modeli ma pojawić się w przeciągu kilku miesięcy. szczerze mówiąc patrząc na problemy jakie mają ludzie po aktualizacji do androida 8, to chyba lepiej poczekać... dobrze to nie wygląda niestety.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
pojawił się na modele 2014-2017, więc obietnica została spełniona. na resztę modeli ma pojawić się w przeciągu kilku miesięcy. szczerze mówiąc patrząc na problemy jakie mają ludzie po aktualizacji do androida 8, to chyba lepiej poczekać... dobrze to nie wygląda niestety.

A 8102 to niby model z jakiego jest roku ??? Może 2018 ????
 

szymonkali

New member
Philips szykuje sie juz do aktualizacji - juz od grudnia jest instrukcja obsługi naszego tv z android tv oreo do ściągnięcia na oficjalnej stronie.
 

Master-78

Member
@marioking - rozmawiaj bezpośrednio z KiKi'm.
Równocześnie o sprawie informował bym Rzecznika Praw Konsumenta, a profilaktycznie rozejrzał się za prawnika poradą i ew. pismem, do któreg toto serwis/gwarant/sprzedawca musiałby się także w formie pisemnej ustosunkować i określić stan aktualny, przyczyny oraz sposób naprawy.
Szopka Noworoczna tymczasem z tego co piszesz i podobne zajawki były u mnie, ale udało się je w porę ukrócić.
 
Do góry