Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

marioking

Member
Ciekawe czy z czasem nie zjechali z jakością... bo ja również listopad 2017 bez narzekań... ale to było jak chwile wcześniej były po ok 8500, ja w pierwszych promo i przecenach wyrwałem za jakieś 6800.... kto wie może jednk jak pózniej cena zaczeła spadać to związane to było z jakimś spadkiem w jakości?? ale poczatkowo były "pierwszego sortu"
 

MartesPL

New member
Ciekawe czy z czasem nie zjechali z jakością... bo ja również listopad 2017 bez narzekań... ale to było jak chwile wcześniej były po ok 8500, ja w pierwszych promo i przecenach wyrwałem za jakieś 6800.... kto wie może jednk jak pózniej cena zaczeła spadać to związane to było z jakimś spadkiem w jakości?? ale poczatkowo były "pierwszego sortu"

Bez znaczenia, też płaciłem nie całe 7tys przy pierwszych promocjach.
 

szybal

Banned
U mnie też ładnie.
 

Attachments

  • 20190108_202350.jpg
    20190108_202350.jpg
    14 KB · Wyś: 36

MartesPL

New member
Nie wiem dlaczego wątek odnośnie mojej reklamacji Philipsa 65PUS8102 został przeniesiony na "boczny tor" do działu Gdzie kupić? - opinie o sklepach.
Nie dotyczył on tylko sklepu ale i serwisu Philipsa który nie daje pola do działania sprzedawcy, w tym przypadku winne są obie strony. Raczej nie może być tak, że mało pochlebne opinie są kierowane w inne miejsca, gdzie mniej osób będzie miało okazję zapoznać się z ewentualnymi problemami odnośnie reklamacji tego właśnie modelu jak i innych. Każdy przecież może znaleźć się na podobnym miejscu jeśli będzie musiał sprzęt reklamować. Tu nie chodzi tylko o sklep ale i o serwis więc przekierowana kategoria jest błędna. Proszę o przywrócenie wątku we właściwe miejsce.

Kiki zadeklarował pomoc której de facto do tej pory nie otrzymałem po czym wątek został przeniesiony.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Nie wiem dlaczego wątek odnośnie mojej reklamacji Philipsa 65PUS8102 został przeniesiony na "boczny tor" do działu Gdzie kupić? - opinie o sklepach.
Nie dotyczył on tylko sklepu ale i serwisu Philipsa który nie daje pola do działania sprzedawcy, w tym przypadku winne są obie strony. Raczej nie może być tak, że mało pochlebne opinie są kierowane w inne miejsca, gdzie mniej osób będzie miało okazję zapoznać się z ewentualnymi problemami odnośnie reklamacji tego właśnie modelu jak i innych. Każdy przecież może znaleźć się na podobnym miejscu jeśli będzie musiał sprzęt reklamować. Tu nie chodzi tylko o sklep ale i o serwis więc przekierowana kategoria jest błędna. Proszę o przywrócenie wątku we właściwe miejsce.

Kiki zadeklarował pomoc której de facto do tej pory nie otrzymałem po czym wątek został przeniesiony.

Jest wątek "serwis" i tam wg mnie trzeba pisać co leży na duszy - tutaj piszemy o TV a nie o jego pobycie w serwisie - czy się mylę ?
Swoją drogą serwis Philips to jakaś żenada jeśli tak postępuje - nie miałem nigdy z nimi do czynienia i obym nie miał ;-)
 

marioking

Member
Teraz to ja już bym się nie odważył na zakup, nie uwierzyłbym nawet w fabrycznie zapakowany, jednak tu za dużo bazarowego podejścia w działaniach Philipsa, to raczej mój ostatni nabytek z tym logo...
 

MartesPL

New member
Teraz to ja już bym się nie odważył na zakup, nie uwierzyłbym nawet w fabrycznie zapakowany, jednak tu za dużo bazarowego podejścia w działaniach Philipsa, to raczej mój ostatni nabytek z tym logo...

W punkt. Wszystko wporzadku gdy działa, problemy zaczynają się gdy coś nie gra ze sprzętem, również więcej nie kupię za dużo nerwów to kosztuje.
 

mr_roba

Member
W punkt. Wszystko wporzadku gdy działa, problemy zaczynają się gdy coś nie gra ze sprzętem, również więcej nie kupię za dużo nerwów to kosztuje.



Tylko, że w taki sposób dajemy się złapać w pułapkę opinii z forów. Nie mamy twardych danych o osobach, które reklamowały produkt danej marki i były zadowolone ze sposobu jej załatwienia. Czytając tak niedługo nie będzie czego kupować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

MartesPL

New member
Tylko, że w taki sposób dajemy się złapać w pułapkę opinii z forów. Nie mamy twardych danych o osobach, które reklamowały produkt danej marki i były zadowolone ze sposobu jej załatwienia. Czytając tak niedługo nie będzie czego kupować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Po to są fora, opinie są najważniejsze a tak się składa, że nie znalazłem sprzętu innej marki, który tyle czasu i w tylu modelach miałby problem z plamami na ekranie, drugą sprawą jest serwis który dobrej opinii nie ma.
Jasne jest, że każdy ocenia poprzez pryzmat swojego przypadku, ja niestety miałem i mam z nimi doczynienia.
Telewizor już był w tym serwisie i jakoś za pierwszym razem nie potrafili naprawić go na tyle skutecznie, by problem nie powrócił więc jak to świadczy o autoryzowanym serwisie? Wnioski każdy wyciągnie sam.
 
Ostatnia edycja:

mr_roba

Member
Po to są fora, opinie są najważniejsze a tak się składa, że nie znalazłem sprzętu innej marki, który tyle czasu i w tylu modelach miałby problem z plamami na ekranie, drugą sprawą jest serwis który dobrej opinii nie ma.
Jasne jest, że każdy ocenia poprzez pryzmat swojego przypadku, ja niestety miałem i mam z nimi doczynienia.
Telewizor już był w tym serwisie i jakoś za pierwszym razem nie potrafili naprawić go na tyle skutecznie, by problem nie powrócił więc jak to świadczy o autoryzowanym serwisie? Wnioski każdy wyciągnie sam.


Niestety, przede wszystkim trafiłeś na beznadziejny sklep, który ma w dupie obsługę posprzedażną. Dla nich jeden klient w tą czy tamtą jest bez różnicy. Duże sieciówki jak chcą to potrafią wpłynąć na dostawcę. Tu woli nie ma po żadnej ze stron. Życzę powodzenia, może sprawa jeszcze dobrze się skończy.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Do góry