Trafiłeś świetna sztukę więc nic i tylko zazdrościć.
Ciekawe czy z czasem nie zjechali z jakością... bo ja również listopad 2017 bez narzekań... ale to było jak chwile wcześniej były po ok 8500, ja w pierwszych promo i przecenach wyrwałem za jakieś 6800.... kto wie może jednk jak pózniej cena zaczeła spadać to związane to było z jakimś spadkiem w jakości?? ale poczatkowo były "pierwszego sortu"
Broń boże nie korzystać [emoji39]dzis w jednej z sieciowek cena 5,499. Wazna do 16.01.
Nie wiem dlaczego wątek odnośnie mojej reklamacji Philipsa 65PUS8102 został przeniesiony na "boczny tor" do działu Gdzie kupić? - opinie o sklepach.
Nie dotyczył on tylko sklepu ale i serwisu Philipsa który nie daje pola do działania sprzedawcy, w tym przypadku winne są obie strony. Raczej nie może być tak, że mało pochlebne opinie są kierowane w inne miejsca, gdzie mniej osób będzie miało okazję zapoznać się z ewentualnymi problemami odnośnie reklamacji tego właśnie modelu jak i innych. Każdy przecież może znaleźć się na podobnym miejscu jeśli będzie musiał sprzęt reklamować. Tu nie chodzi tylko o sklep ale i o serwis więc przekierowana kategoria jest błędna. Proszę o przywrócenie wątku we właściwe miejsce.
Kiki zadeklarował pomoc której de facto do tej pory nie otrzymałem po czym wątek został przeniesiony.
dzis w jednej z sieciowek cena 5,499. Wazna do 16.01.
Jest dostępny za 5500 zł z pakietem : kalibracją, wtyczkami i dostawą.
Teraz to ja już bym się nie odważył na zakup, nie uwierzyłbym nawet w fabrycznie zapakowany, jednak tu za dużo bazarowego podejścia w działaniach Philipsa, to raczej mój ostatni nabytek z tym logo...
W punkt. Wszystko wporzadku gdy działa, problemy zaczynają się gdy coś nie gra ze sprzętem, również więcej nie kupię za dużo nerwów to kosztuje.
Tylko, że w taki sposób dajemy się złapać w pułapkę opinii z forów. Nie mamy twardych danych o osobach, które reklamowały produkt danej marki i były zadowolone ze sposobu jej załatwienia. Czytając tak niedługo nie będzie czego kupować.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Po to są fora, opinie są najważniejsze a tak się składa, że nie znalazłem sprzętu innej marki, który tyle czasu i w tylu modelach miałby problem z plamami na ekranie, drugą sprawą jest serwis który dobrej opinii nie ma.
Jasne jest, że każdy ocenia poprzez pryzmat swojego przypadku, ja niestety miałem i mam z nimi doczynienia.
Telewizor już był w tym serwisie i jakoś za pierwszym razem nie potrafili naprawić go na tyle skutecznie, by problem nie powrócił więc jak to świadczy o autoryzowanym serwisie? Wnioski każdy wyciągnie sam.