U mnie jest odwrotnie - TV świeci bardzo mocno - robię to co TY - zmieniam tryb na inny i wracam na ten, który był pierwotnie i wtedy jest OK.
SPDIF - przekazywanie audio z tego TV to lotto - z apk w TV (po jego włączeniu kilkunastu godzinach = następnego dnia) najczęściej albo brak dźwięku, albo jest przesterowany, albo go przycina. Konieczne jest ręcznie przełączanie w ustawieniach na wyjście w innym formacie i po tym powrót do ustawień pierwotnych aby audio wróciło do normy...
HDR vs Netflix - z apk w TV zwykle włącza się tylko tam, gdzie faktycznie materiał jest w HDR.
W przypadku XBox One-S - HDR włącza się przy starcie aplikacji - stawiam, że Microsoft nadal nie opanował tematu HDR'u...
W przypadku apk w Zidoo X10 - tam gdzie jest materiał w HDR, to jest HDR. Apka Netflixa w Zidoo niestety nie jest kompatybilna i nie obsługuje wyższych rozdzielczości
Czasami TV nie trzyma zmienionych ustawień w poszczególnych trybach obrazu. Poprzełączanie się między nimi czasami przywraca je do tego, jak były przeze mnie ustawione, a czasami trzeba zmiany wprowadzać ponownie... Tyle na dziś z obserwacji.
++++
Co do NF na X-box one mam dokladnie to samo jak juz wczesniej pisalem.
Oto krotka korespondencja z chatu działu pomocy NF w tej sprawie:
CYTUJE:
=====
JA:
problem polega na tym ze wlaczajac apke netflix od razu pojawia się ze wykryto sygnal HDR co jest nieprawda. Jak wiadomo sygnal HDR wystepuje tylko przy odtwarzaniu materiałów hdr. Spiesze dodac ze mam najnowsza aktualizacje konsoli
Netflix Mateusz
okej, rozumiem. a materiał odtwarzany jest w jakości hdr czy nie?
JA:
na wlasnie nie można porownac bo wszystkie materialy sa jakby w HDR. Sygnal ten pojawia się tuz po uruchomieniu (przed logowaniem nawet). Czyli material SD czy HD tez widzi jako hdr.
Netflix Mateusz
a czy telewizor, do którego ma Pan podpiętą konsolę, jest też telewizorem smart tv, gdzie mógłby Pan zainstalować naszą appkę i porównać jakość wyświetlanych materiałów?
JA: mam Philipsa Androida. Wlaczajac aplikacje wszystko jest ok. Sygnal hdr się wlacza w momencie materialu hdr.
Netflix Mateusz
Właśnie się konsultowałem z naszym technikiem i mówił on, że HDR zawsze się będzie pojawiała w przypadku dostępnej opcji odtwarzania, czyli w zależności od: urządzenia, wybranego planu i szybkości połączenia. W związku z tym w Pana przypadku zawsze będzie się to pojawiać jeśli w/w ustawienia są spełnione
JA:
co ma szybkość polaczenia? o jaki wybrany plan chodzi?
Netflix Mateusz
W przypadku, gdyby miał Pan połączenie internetowe poniżej 25mbps lub miałby wybrany plan inni niż Premium (52pln/m-sc) ta ikonka by się nie wyświetlała
KONIEC CYTATU:
++++
jak dla mnie tlumaczenie bez sensu kompletnie. Jakies komentarze?
Pozdr.