Dwa pytania. Chce do tego telewizora wsadzić moduł CI+ z UPC. Miał ktoś z tym do żywienia jak to działa? Drugie pytanie. Ze względu na skopana funkcje 3d chce ten telewizor reklamować. Przechodził ktoś przez całą procedurę? Wiem że będzie to droga przez mękę, ale docelowo chciałbym żeby mi go wymienili na inny model Philipsa, ew. oddali kasę.
Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
Czy na codzienne resety i gubienie WiFi średnio raz na miesiąc też jest zwrot? Nie uwierzę, że z tą firmą da się cokolwiek załatwić.Dzwonisz do philips przyjeżdża majster który Ci powie ten typ tak ma albo go zabiorę, dasz mu do zabrania zwróć uwagę na to żeby dokładnie napisać o co chodzi z 3D nie możesz napisać że 3D nie działa, bo 3D działa opisz dokładnie jaki jest powód reklamacji (jakość 3D) TO JEST WAŻNE... Jeśli dobrze to opiszesz to robisz Head Shoot i na pewno dostaniesz nowy TV lub zwrot bo tego Ci nie naprawią
Borykałem się z wszystkimi problemami jakie były opisane na forum:
- nie działające 3D (3D Działa problem z jakością)
- samoczynne uruchamianie w nocy (wyłączyć aktualizację kanałów BYŁO)
- częste restarty i zawieszenia (wina softu przywrócić do fabrycznych usunąć zbędne aplikacje)
- brak zapamiętywania ustawień obrazu (rozwiązany)
- ostatnio pojawiła się zbyt duża ilość koloru niebieskiego (przywróć poprzedni soft)
- telewizor zniszczył 2 pendrivy, w tym nowo zakupiony 64gb (nie wydaje mi się zeby to było możliwe sformatował pewnie na swój system i dlatego PC go nie widzi)
- częste restarty i zawieszenia (wina softu przywrócić do fabrycznych usunąć zbędne aplikacje)
W jaki sposób TV zniszczył Ci 2 USB? Nie słyszałem jeszcze o czymś takim.
49PUS7101
Borykałem się z wszystkimi problemami jakie były opisane na forum:
- nie działające 3D (3D Działa problem z jakością)
- samoczynne uruchamianie w nocy (wyłączyć aktualizację kanałów BYŁO)
- częste restarty i zawieszenia (wina softu przywrócić do fabrycznych usunąć zbędne aplikacje)
- brak zapamiętywania ustawień obrazu (rozwiązany)
- ostatnio pojawiła się zbyt duża ilość koloru niebieskiego (przywróć poprzedni soft)
- telewizor zniszczył 2 pendrivy, w tym nowo zakupiony 64gb (nie wydaje mi się zeby to było możliwe sformatował pewnie na swój system i dlatego PC go nie widzi)
To jest telewizor, a nie urządzenie które musi być nieustannie formatowanie, aktualizowane, deaktualizowane i nie wiem co jeszcze. Zapłaciłem za telewizor w pełni funkcjonalny i nie mam ochoty wyczekiwać i poszukiwać aktualizacja które psują kolejne funkcje. Co do pendrive to nie jestem amatorem i znam się na sprzęcie i formatowałem na różne systemy plików, po prostu są zniszczone. Jeśli chodzi o aktualizację to nie robiłem jej od dłuższego czasu ponieważ od dawna nie pojawiła się nowa widziana przez Wi-Fi. Także zepsucie pilota i całego telewizora nie jest winą aktualizacji, a na ten moment nie mam żadnej możliwości wejść do menu ustawień telewizora, co wyklucza wszystkie powyższe propozycje.
Możesz napisać coś więcej na temat tej jakości 3D? Jak to dokładnie napisać? I co to jest ten Head Shoot ?Dzwonisz do philips przyjeżdża majster który Ci powie ten typ tak ma albo go zabiorę, dasz mu do zabrania zwróć uwagę na to żeby dokładnie napisać o co chodzi z 3D nie możesz napisać że 3D nie działa, bo 3D działa opisz dokładnie jaki jest powód reklamacji (jakość 3D) TO JEST WAŻNE... Jeśli dobrze to opiszesz to robisz Head Shoot i na pewno dostaniesz nowy TV lub zwrot bo tego Ci nie naprawią
Spróbuj podłączyć pendrive do USB w komputerze, wejdź w panel sterowania- narzędzia administracyjne-zarządzanie komputerem-zarządzanie dyskami i tam zobacz czy nie jest on widoczny. Jeżeli jest to zrób jemu format na NTFS albo FAT32. Daj znać czy zadziałałoTeż chciałbym wiedzieć... Po prostu w ciągu miesiąca przestały działać 2szt pendrive, pierwszy był po prostu podłączony jako pamięć na którym był film, podczas oglądania telewizor się zawiesił i tym samym pendrive umarł.
Drugi 64gb był podłączony na stałe jako dysk do nagrywania i po pewnym czasie telewizor przestał go widzieć, co się okazało też odmówił posłuszeństwa. Oby dwa pendrivy były sprawdzane w kilku komputerach, różnymi programami i sposobami, są po prostu uszkodzone. Podczas rozmowy z supportem Philipsa wspomialem o fakcie zniszczenia pendrive i uzyskałem odpowiedz że to jeszcze bardziej utwierdza konsultanta w przekonaniu że padła płyta główna, czyli jest im znany ten fakt...
To akurat jest bzdura na 100%
Jakiego softu bym nie miał i ile bym nie robił ustawień fabrycznych i ile bym nie miał pokasowanych aplikacji (na dziś dzień ze sklepu Play mam Kodi i MX Player free, były czasy że nie miałem dodatkowo nic, spora część fabrycznie wgranych aplikacji typu gazeta.pl usunięta) telewizor uparcie musi około 5 minut po odpaleniu się zresetować i np wczoraj dodatkowo wyświetlił po uruchomieniu znowu komunikat "tryb awaryjny", co zdarza się tak z raz na miesiąc. Winny jest gówniany soft a nie użytkownik.
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Spróbuj podłączyć pendrive do USB w komputerze, wejdź w panel sterowania- narzędzia administracyjne-zarządzanie komputerem-zarządzanie dyskami i tam zobacz czy nie jest on widoczny. Jeżeli jest to zrób jemu format na NTFS albo FAT32. Daj znać czy zadziałało
49PUS7101