Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

freeman1982

New member
Jak masz osobne zasilanie głośnika basowego to go chwilowo wyłącz z gniazdka. I spróbuj wyszukać "graj belkę" :) nic innego nie przychodzi mi do głowy.
 

mik61

New member
Jak masz osobne zasilanie głośnika basowego to go chwilowo wyłącz z gniazdka. I spróbuj wyszukać "graj belkę" :) nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Poradziłem sobie, podczas wykrywania przez BT telewizor znalazł sprzęt i trzeba było wybrać opcje Głośnik Basowy, słuchawki bezprzewodowe, lub inne wybrałem więc opcje INNE i działa jak należy. dziękuję za sugestię
 

1mpulso

New member
Czy komuś udało się oddać telewizor z tytułu rękojmi - zwrot produktu i odzyskanie pieniędzy?
Borykałem się z wszystkimi problemami jakie były opisane na forum:
- nie działające 3D
- samoczynne uruchamianie w nocy
- częste restarty i zawieszenia
- brak zapamiętywania ustawień obrazu
- ostatnio pojawiła się zbyt duża ilość koloru niebieskiego
- telewizor zniszczył 2 pendrivy, w tym nowo zakupiony 64gb

Dwa dni temu okazało się, że problemy są jeszcze większe, telewizor przestał całkowicie funkcjonować:
- pilot nie działa, próbowałem wielu rzeczy, nie można go sparować czy cokolwiek innego aby zaczął działać
- przyciski na obudowie też działają jak chcą, jednym razem uda się zmienić kanał, a innym razem nawet telewizora nie można wyłączy. Włączyć też się nie da, pomaga tylko odłączenie od gniazdka
- samoistne restarty i całkowite zawieszenia
- nie mogę się połączyć żadna aplikacja Remote Control zainstalowana na telefonie

Ogólnie mówiąc telewizor jest bezużyteczny, miał wady od początku które mocno ograniczały jego funkcjonowanie, a obecnie nie nadaje się do niczego.
Telewizor został zakupiony w sklepie Euro przez internet w styczniu 2016. Czy komuś udało się odzyskać pieniądze? Nie interesują mnie żadne naprawy itp. produkty jest wadliwy pod względem oprogramowania i sprzętu, chce się ubiegać o zwrot pieniędzy.
Czy ktoś posiada wzór takiej reklamacji dzięki której odzyskał pieniądze? Albo jak postępował?

Kontynuujac mój temat reklamacji, dzisiaj otrzymałem maila ze sklepu że moja wada jest nieistotna, nie uznają rękojmi o zwrot ceny produktu i mogą go naprawić, jeśli się nie zgodzę na naprawę to telewizor zostanie mi zwrócony uszkodzony...
Dodam mała ciekawostkę, wczoraj zadzwoniłam do serwisu w celu uzyskania informacji co jest zepsute i kiedy mogę otrzymać telewizor, dowiedziałem się że telewizor już jest naprawiony i przygotowany do wysyłki, a więc jak Euro chce mi zwrócić uszkodzony telewizor w przypadku mojej odmowy jak już wczoraj był naprawiony?? Dziwne?

Czy mam jeszcze jakieś paragrafy na które mogę się powołać aby zwrócić telewizor? Czy muszę liczyc na to że nie zepsuje się ponownie tak jak u innych...
 

Ziku90

New member
Kontynuujac mój temat reklamacji, dzisiaj otrzymałem maila ze sklepu że moja wada jest nieistotna, nie uznają rękojmi o zwrot ceny produktu i mogą go naprawić, jeśli się nie zgodzę na naprawę to telewizor zostanie mi zwrócony uszkodzony...
Dodam mała ciekawostkę, wczoraj zadzwoniłam do serwisu w celu uzyskania informacji co jest zepsute i kiedy mogę otrzymać telewizor, dowiedziałem się że telewizor już jest naprawiony i przygotowany do wysyłki, a więc jak Euro chce mi zwrócić uszkodzony telewizor w przypadku mojej odmowy jak już wczoraj był naprawiony?? Dziwne?

Czy mam jeszcze jakieś paragrafy na które mogę się powołać aby zwrócić telewizor? Czy muszę liczyc na to że nie zepsuje się ponownie tak jak u innych...
Może rzecznik praw konsumenta?

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

mik61

New member
Kontynuujac mój temat reklamacji, dzisiaj otrzymałem maila ze sklepu że moja wada jest nieistotna, nie uznają rękojmi o zwrot ceny produktu i mogą go naprawić, jeśli się nie zgodzę na naprawę to telewizor zostanie mi zwrócony uszkodzony...
Dodam mała ciekawostkę, wczoraj zadzwoniłam do serwisu w celu uzyskania informacji co jest zepsute i kiedy mogę otrzymać telewizor, dowiedziałem się że telewizor już jest naprawiony i przygotowany do wysyłki, a więc jak Euro chce mi zwrócić uszkodzony telewizor w przypadku mojej odmowy jak już wczoraj był naprawiony?? Dziwne?

Czy mam jeszcze jakieś paragrafy na które mogę się powołać aby zwrócić telewizor? Czy muszę liczyc na to że nie zepsuje się ponownie tak jak u innych...

Napisz tym skur.... że skoro uważają że wada jest nie istotna. Przy kolejnym zgłoszeniu dostaną opinię rzeczoznawcy, a tak że zgłosisz sprawę do UOKiK gdy ja to pisałem do TP Visiona dostałem oficjalne pismo pocztą abym tv odesłał odesłałem został wymieniony na ten nowy z 4K bez pieprzenia i dopłat, a mam drugi PFH6550 z którym zrobię to samo po świetach. Nie doczytałem że MOGĄ GO NAPRAWIĆ rozumiem że zrobią Ci jakiś downgrade i to wszystko tyle to sam mozesz zrobic, a co do rozmowy tel dlatego wszystko załatwiam przez @ nic przez telefon bo nie masz żadnego dowodu
 
Ostatnia edycja:

1mpulso

New member
Najbardziej obawiam się że telewizor przestanie działać po okresie gwarancji, a mam go już prawie rok. Wszystkie przesłanki wskazują że po naprawie może się zepsuć, nie ma na to żadnej reguły. Pań który odpieral ode mnie telewizor nie powiedział tego dosłownie ale dał do zrozumienia, że oni go naprawia bez problemu ale czy będzie działa miesiąc czy pięć lat tego nie wiadomo, bo nagminnie psują się te modele. Złożyłem zapytanie do Euro na jakie podstawie twierdzą że wady nie są istotne i chce aby przedstawili mi cały raport z naprawy, na którym będę mógł się opierać przy kolejnych odwołaniach. A tak nawiasem mówiąc jestem bardzo ciekawy, czy cała seria tych telewizorów jest tak skopany, czy tylko modele produkowane w danym okresie, ma ktoś wiedzę na ten temat?
 

efel

New member
Napisałeś, że reklamujesz TV z powodu że w ogóle nie reaguje pilota. To Ci naprawią, wszystkie inne bolączki w tym słabe 3D, restarty itp będą się wypierać bo cieżko to udowodnić i trzeba się podpierać opinią rzeczoznawcy i rzecznikiem praw konsumenta.

Jeżeli zrobią ci downgrade firmware to jak dostaniesz TV zaktualizuj go ponownie i dajesz ponownie reklamację aż do skutku.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Kontynuujac mój temat reklamacji, dzisiaj otrzymałem maila ze sklepu że moja wada jest nieistotna, nie uznają rękojmi o zwrot ceny produktu i mogą go naprawić, jeśli się nie zgodzę na naprawę to telewizor zostanie mi zwrócony uszkodzony...
Dodam mała ciekawostkę, wczoraj zadzwoniłam do serwisu w celu uzyskania informacji co jest zepsute i kiedy mogę otrzymać telewizor, dowiedziałem się że telewizor już jest naprawiony i przygotowany do wysyłki, a więc jak Euro chce mi zwrócić uszkodzony telewizor w przypadku mojej odmowy jak już wczoraj był naprawiony?? Dziwne?

Czy mam jeszcze jakieś paragrafy na które mogę się powołać aby zwrócić telewizor? Czy muszę liczyc na to że nie zepsuje się ponownie tak jak u innych...
Przy pierwszym zgłoszeniu reklamacyjnym sklep ma prawo odrzucić roszczenie reklamacyjne o zwrot kwoty zakupu. Mają prawo go właśnie naprawić.
I na to bym się zgodził. Jeśli ta naprawa nie przywróci mu pełnej sprawności i funkcji jak z instrukcji obsługi to zareklamujesz go u sprzedawcy ponownie i wtedy już sklep nie będzie mógł odrzucić Twojego roszczenia o zwrot kwoty zakupu.
 

1mpulso

New member
Dostałem odpowiedź że sklepu co zostało naprawione:

Z obecnie otrzymanych informacji wynika, że zostały wykonane poniższe czynności : poprawa połączeń i aktualizacja oprogramowania.
Szczegółowe czynności, które zostały wykonane :
Modyfikacja/SC
Oprogramowanie
Platforma: QM152E
Wersja najnowsza:
QM152E_000.005.234.014

Czy ktoś może mi wytłumaczyć co to dokładniej oznacza? Wgrali tylko oprogramowanie? Sklep zgodził się na zwrot telewizora jeśli po tej naprawie nadal bede miał problemy z jego uzytkowaniem. Wychodzi na to że nie mam wyjścia i muszę zgodzić się na odbiór telewizora, a tak jak piszecie jeśli pojawi się problem ponownie to wtedy mam większe szanse na domaganie się zwrotu.
 

efel

New member
A poprawa połączeń to wyjęcie konektorów z płyty głównej, dmuchnięcie w nie i włożenie ich ponownie :). Na pewno wiele to zmieni :D
 

1mpulso

New member
Rozmawiałem bezpośrednio z serwisem, który naprawiał tv no i oczywiście nie mogą udzielić mi szczegółowych informacji bo taka mają umowę z Philipsem, z kolei Philips mówi że oni nie wiedzą szczegółowo co było naprawiane. Osoba która naprawiał tv powiedziała mi że pilot po prostu został zparowany na nowo (oczywiście ja próbowałem tego w domu i nie chciał się parować, więc nie wiem jak im się to udało...). Zostały poprawione połączenia między modułem Wi-Fi a płyta główna (nie mam pojęcia po co, zgłoszenia tego elementu nie robiłem...). Został zaktualizowany do najnowszej wersji (dopiero ja wytłumaczył Panu że najnowszy system został wycofany i że o tym numerze który wgrali to oprogramowanie sprzed kilku miesiecy... i po tym jak to powiedziałem nie udało mi się już uzyskać żadnych odpowiedzi, gdyż bronił się umowa z Philipsem...)

Nie wiem co robic, odbierać czy nie, jestem już kilka tygodni bez tv i nie ukrywam że na święta chciałbym go mieć. Prawda jest taka że mam tylko mały skrawek rzeczowych informacji i nawet nie mam jak się domagać przed sklepem Euro zwrotu kasy.
 

efel

New member
Jeżeli odbierzesz TV z serwisu to nic nie tracisz, dodatkowo będziesz miał w ręce dodatkowy argument: 'TV był już raz naprawiany i nadal nie działa tak jak powinien.'. Natomiast nie nastawiałbym się psychicznie na Twoim miejscu na to, że w święta pooglądasz. Jak znam życie lada dzień wyjdzie w końcu aktualizacja, którą wycofali i znowu coś spieprzą tak, że się nie będzie dało używać TV. W święta 2015 wyszła aktualizacja która psuła tuner DVBT i nie dało rady oglądać naziemnej TV, więc moje czarnowidzenie jest uzasadnione :). To po prostu Philips...
 

Ziku90

New member
Jeżeli odbierzesz TV z serwisu to nic nie tracisz, dodatkowo będziesz miał w ręce dodatkowy argument: 'TV był już raz naprawiany i nadal nie działa tak jak powinien.'. Natomiast nie nastawiałbym się psychicznie na Twoim miejscu na to, że w święta pooglądasz. Jak znam życie lada dzień wyjdzie w końcu aktualizacja, którą wycofali i znowu coś spieprzą tak, że się nie będzie dało używać TV. W święta 2015 wyszła aktualizacja która psuła tuner DVBT i nie dało rady oglądać naziemnej TV, więc moje czarnowidzenie jest uzasadnione :). To po prostu Philips...
Dlatego radzę nie instalować aktualizacji póki nie będzie feedbacku od innych.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

mix-net

New member
A z tym 3D? Podobno nikomu to nie działa i to chyba dosyć MOCNY argumenty. Juz ta wada powinna kwalifikowanych tv do wymiany na inny model lub zwrotu kasy. Może od tej strony uderzyć? Informuj na bieżąco, bo to samo chce zrobić na początku nowego roku.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
 

mik61

New member
A z tym 3D? Podobno nikomu to nie działa i to chyba dosyć MOCNY argumenty. Juz ta wada powinna kwalifikowanych tv do wymiany na inny model lub zwrotu kasy. Może od tej strony uderzyć? Informuj na bieżąco, bo to samo chce zrobić na początku nowego roku.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Ktoś kto pisał że ciężko to udowodnić, a według mnie jest to bzdura bo tu nic nie trzeba udowadniać wystarczy włączyć i założyć okulary i dowód jak na dłoni
 

efel

New member
A z tym 3D? Podobno nikomu to nie działa i to chyba dosyć MOCNY argumenty. Juz ta wada powinna kwalifikowanych tv do wymiany na inny model lub zwrotu kasy. Może od tej strony uderzyć? Informuj na bieżąco, bo to samo chce zrobić na początku nowego roku.

3D działa. Nie można reklamować że nie działa, bo to jest do obalenia przez sklep. TV wykrywa 3D, da się go przełączyć w ten tryb, komunikuje się z okularami. Chodzi o tragiczną jakość tego 3D praktycznie uniemożliwiającą korzystanie z tego trybu. Tu trzeba reklamować słabą jakość 3D a nie, że nie działa.
Moim zdaniem najłatwiej będzie zareklamować tryb gra na podzielonym ekranie, gdzie każdy gracz w okularach powinien widzieć tylko swoją połówkę rozciągniętą na cały ekran. Można powiedzieć że to praktycznie nie działa, bo obraz obu graczy zlewa się i w ogóle nie da się z tego korzystać.

Poza tym sklep może odmówić zwrotu kasy za TV nawet jeżeli uznają naszą reklamację. Ponieważ nie działa np tylko jedna funkcja, którą uda nam się udowodnić mogą zaproponować zwrot części kasy, która by odpowiadała wartości utraconej funkcji. A ponieważ TV ma w cholerę różnych funkcji to podejrzewam że takie 3D wycenią na maks 100-200 zł.

Z innej beczki jeżeli chodzi o 3D. Stałem się posiadaczem gogli VR w które się wkłada telefon. Zainstalowałem kodiego na telefonie, odpaliłem film w 3D i w porównaniu do telewizora Philipsa to jest bajka. Wszystko jest ostre tak jak powinno, efekty 3D są bardzo fajne i wyraźne. Jedyny minus to, że te soczewki w tych goglach trochę zniekształcają geometrię obrazu i jednak widać trochę siatkę na matrycy telefonu, bo mój telefon ma rozdzielczość full hd tylko. Jeżeli 3D na telewizorze Philipsa działałoby tak samo jak w tych goglach to byłoby ekstra. Niestety nie łudzę się że tak kiedykolwiek będzie. Ale przynajmniej teraz mam porównanie jak to powinno wyglądać.
 
Do góry