Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

MATOS

New member
Potwierdzam - po zainstalowaniu najnowszego oprogramowania kolor czerwony jest różowy. Inne kolory pewnie też są przekłamane, ale nie widać tego aż tak, jak przy tym czerwonym, który całkowicie barwę zmienił.
 

mix-net

New member
Dwa pytania. Chce do tego telewizora wsadzić moduł CI+ z UPC. Miał ktoś z tym do żywienia jak to działa? Drugie pytanie. Ze względu na skopana funkcje 3d chce ten telewizor reklamować. Przechodził ktoś przez całą procedurę? Wiem że będzie to droga przez mękę, ale docelowo chciałbym żeby mi go wymienili na inny model Philipsa, ew. oddali kasę.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
 

mik61

New member
Dwa pytania. Chce do tego telewizora wsadzić moduł CI+ z UPC. Miał ktoś z tym do żywienia jak to działa? Drugie pytanie. Ze względu na skopana funkcje 3d chce ten telewizor reklamować. Przechodził ktoś przez całą procedurę? Wiem że będzie to droga przez mękę, ale docelowo chciałbym żeby mi go wymienili na inny model Philipsa, ew. oddali kasę.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Dzwonisz do philips przyjeżdża majster który Ci powie ten typ tak ma albo go zabiorę, dasz mu do zabrania zwróć uwagę na to żeby dokładnie napisać o co chodzi z 3D nie możesz napisać że 3D nie działa, bo 3D działa opisz dokładnie jaki jest powód reklamacji (jakość 3D) TO JEST WAŻNE... Jeśli dobrze to opiszesz to robisz Head Shoot i na pewno dostaniesz nowy TV lub zwrot bo tego Ci nie naprawią
 

Ziku90

New member
Dzwonisz do philips przyjeżdża majster który Ci powie ten typ tak ma albo go zabiorę, dasz mu do zabrania zwróć uwagę na to żeby dokładnie napisać o co chodzi z 3D nie możesz napisać że 3D nie działa, bo 3D działa opisz dokładnie jaki jest powód reklamacji (jakość 3D) TO JEST WAŻNE... Jeśli dobrze to opiszesz to robisz Head Shoot i na pewno dostaniesz nowy TV lub zwrot bo tego Ci nie naprawią
Czy na codzienne resety i gubienie WiFi średnio raz na miesiąc też jest zwrot? Nie uwierzę, że z tą firmą da się cokolwiek załatwić.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

1mpulso

New member
Czy komuś udało się oddać telewizor z tytułu rękojmi - zwrot produktu i odzyskanie pieniędzy?
Borykałem się z wszystkimi problemami jakie były opisane na forum:
- nie działające 3D
- samoczynne uruchamianie w nocy
- częste restarty i zawieszenia
- brak zapamiętywania ustawień obrazu
- ostatnio pojawiła się zbyt duża ilość koloru niebieskiego
- telewizor zniszczył 2 pendrivy, w tym nowo zakupiony 64gb

Dwa dni temu okazało się, że problemy są jeszcze większe, telewizor przestał całkowicie funkcjonować:
- pilot nie działa, próbowałem wielu rzeczy, nie można go sparować czy cokolwiek innego aby zaczął działać
- przyciski na obudowie też działają jak chcą, jednym razem uda się zmienić kanał, a innym razem nawet telewizora nie można wyłączy. Włączyć też się nie da, pomaga tylko odłączenie od gniazdka
- samoistne restarty i całkowite zawieszenia
- nie mogę się połączyć żadna aplikacja Remote Control zainstalowana na telefonie

Ogólnie mówiąc telewizor jest bezużyteczny, miał wady od początku które mocno ograniczały jego funkcjonowanie, a obecnie nie nadaje się do niczego.
Telewizor został zakupiony w sklepie Euro przez internet w styczniu 2016. Czy komuś udało się odzyskać pieniądze? Nie interesują mnie żadne naprawy itp. produkty jest wadliwy pod względem oprogramowania i sprzętu, chce się ubiegać o zwrot pieniędzy.
Czy ktoś posiada wzór takiej reklamacji dzięki której odzyskał pieniądze? Albo jak postępował?
 

mik61

New member
Borykałem się z wszystkimi problemami jakie były opisane na forum:

- nie działające 3D (3D Działa problem z jakością)
- samoczynne uruchamianie w nocy (wyłączyć aktualizację kanałów BYŁO)
- częste restarty i zawieszenia (wina softu przywrócić do fabrycznych usunąć zbędne aplikacje)
- brak zapamiętywania ustawień obrazu (rozwiązany)
- ostatnio pojawiła się zbyt duża ilość koloru niebieskiego (przywróć poprzedni soft)
- telewizor zniszczył 2 pendrivy, w tym nowo zakupiony 64gb (nie wydaje mi się zeby to było możliwe sformatował pewnie na swój system i dlatego PC go nie widzi)
 

Ziku90

New member
- częste restarty i zawieszenia (wina softu przywrócić do fabrycznych usunąć zbędne aplikacje)

To akurat jest bzdura na 100%
Jakiego softu bym nie miał i ile bym nie robił ustawień fabrycznych i ile bym nie miał pokasowanych aplikacji (na dziś dzień ze sklepu Play mam Kodi i MX Player free, były czasy że nie miałem dodatkowo nic, spora część fabrycznie wgranych aplikacji typu gazeta.pl usunięta) telewizor uparcie musi około 5 minut po odpaleniu się zresetować i np wczoraj dodatkowo wyświetlił po uruchomieniu znowu komunikat "tryb awaryjny", co zdarza się tak z raz na miesiąc. Winny jest gówniany soft a nie użytkownik.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

1mpulso

New member
W jaki sposób TV zniszczył Ci 2 USB? Nie słyszałem jeszcze o czymś takim.

49PUS7101

Też chciałbym wiedzieć... Po prostu w ciągu miesiąca przestały działać 2szt pendrive, pierwszy był po prostu podłączony jako pamięć na którym był film, podczas oglądania telewizor się zawiesił i tym samym pendrive umarł.
Drugi 64gb był podłączony na stałe jako dysk do nagrywania i po pewnym czasie telewizor przestał go widzieć, co się okazało też odmówił posłuszeństwa. Oby dwa pendrivy były sprawdzane w kilku komputerach, różnymi programami i sposobami, są po prostu uszkodzone. Podczas rozmowy z supportem Philipsa wspomialem o fakcie zniszczenia pendrive i uzyskałem odpowiedz że to jeszcze bardziej utwierdza konsultanta w przekonaniu że padła płyta główna, czyli jest im znany ten fakt...
 

1mpulso

New member
Borykałem się z wszystkimi problemami jakie były opisane na forum:

- nie działające 3D (3D Działa problem z jakością)
- samoczynne uruchamianie w nocy (wyłączyć aktualizację kanałów BYŁO)
- częste restarty i zawieszenia (wina softu przywrócić do fabrycznych usunąć zbędne aplikacje)
- brak zapamiętywania ustawień obrazu (rozwiązany)
- ostatnio pojawiła się zbyt duża ilość koloru niebieskiego (przywróć poprzedni soft)
- telewizor zniszczył 2 pendrivy, w tym nowo zakupiony 64gb (nie wydaje mi się zeby to było możliwe sformatował pewnie na swój system i dlatego PC go nie widzi)

To jest telewizor, a nie urządzenie które musi być nieustannie formatowanie, aktualizowane, deaktualizowane i nie wiem co jeszcze. Zapłaciłem za telewizor w pełni funkcjonalny i nie mam ochoty wyczekiwać i poszukiwać aktualizacja które psują kolejne funkcje. Co do pendrive to nie jestem amatorem i znam się na sprzęcie i formatowałem na różne systemy plików, po prostu są zniszczone. Jeśli chodzi o aktualizację to nie robiłem jej od dłuższego czasu ponieważ od dawna nie pojawiła się nowa widziana przez Wi-Fi. Także zepsucie pilota i całego telewizora nie jest winą aktualizacji, a na ten moment nie mam żadnej możliwości wejść do menu ustawień telewizora, co wyklucza wszystkie powyższe propozycje.
 

mix-net

New member
Dzwonisz do philips przyjeżdża majster który Ci powie ten typ tak ma albo go zabiorę, dasz mu do zabrania zwróć uwagę na to żeby dokładnie napisać o co chodzi z 3D nie możesz napisać że 3D nie działa, bo 3D działa opisz dokładnie jaki jest powód reklamacji (jakość 3D) TO JEST WAŻNE... Jeśli dobrze to opiszesz to robisz Head Shoot i na pewno dostaniesz nowy TV lub zwrot bo tego Ci nie naprawią
Możesz napisać coś więcej na temat tej jakości 3D? Jak to dokładnie napisać? I co to jest ten Head Shoot :)?

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Też chciałbym wiedzieć... Po prostu w ciągu miesiąca przestały działać 2szt pendrive, pierwszy był po prostu podłączony jako pamięć na którym był film, podczas oglądania telewizor się zawiesił i tym samym pendrive umarł.
Drugi 64gb był podłączony na stałe jako dysk do nagrywania i po pewnym czasie telewizor przestał go widzieć, co się okazało też odmówił posłuszeństwa. Oby dwa pendrivy były sprawdzane w kilku komputerach, różnymi programami i sposobami, są po prostu uszkodzone. Podczas rozmowy z supportem Philipsa wspomialem o fakcie zniszczenia pendrive i uzyskałem odpowiedz że to jeszcze bardziej utwierdza konsultanta w przekonaniu że padła płyta główna, czyli jest im znany ten fakt...
Spróbuj podłączyć pendrive do USB w komputerze, wejdź w panel sterowania- narzędzia administracyjne-zarządzanie komputerem-zarządzanie dyskami i tam zobacz czy nie jest on widoczny. Jeżeli jest to zrób jemu format na NTFS albo FAT32. Daj znać czy zadziałało

49PUS7101
 

mik61

New member
To akurat jest bzdura na 100%
Jakiego softu bym nie miał i ile bym nie robił ustawień fabrycznych i ile bym nie miał pokasowanych aplikacji (na dziś dzień ze sklepu Play mam Kodi i MX Player free, były czasy że nie miałem dodatkowo nic, spora część fabrycznie wgranych aplikacji typu gazeta.pl usunięta) telewizor uparcie musi około 5 minut po odpaleniu się zresetować i np wczoraj dodatkowo wyświetlił po uruchomieniu znowu komunikat "tryb awaryjny", co zdarza się tak z raz na miesiąc. Winny jest gówniany soft a nie użytkownik.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Bzdurą to może być w twoim 5500/88 ale w moim 6550 wystarczyło że po każdej aktualizacji reset do ustawień fabrycznych i żadnego wieszanie się nie ma
 

kandol

New member
Nowy soft tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Również u mnie telewizor potrafił już zgubić pilota. Z aplikacji zostawiłem jedynie Kodi, YT, i usługi od Google w zamiarze upłynnienia pracy. No to się rozczarowałem bo po zmianie kilku programów telewizyjnych na wtyczce gold vod, Kodi się zawiesił, a telewizor nie pozostawił mi innego wyboru jak wypięcie z gniazda.
 

1mpulso

New member
Spróbuj podłączyć pendrive do USB w komputerze, wejdź w panel sterowania- narzędzia administracyjne-zarządzanie komputerem-zarządzanie dyskami i tam zobacz czy nie jest on widoczny. Jeżeli jest to zrób jemu format na NTFS albo FAT32. Daj znać czy zadziałało

49PUS7101

Robiłem to już wcześniej, ale dodatkowo dzisiaj spróbowałem jeszcze raz, nie widzi tych dwóch pendrive. Tak jak pisałem wcześniej są zniszczone. Najprawdopodobniej przez samoistne resety i zawieszenia telewizora po których trzeba go wyłączać z prądu... taka jest moja teoria
 
Do góry