Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

maroani

New member
No dokładnie i pewnie naśmiewaj się z biedoty która kupiła tv za 3000zł i to jeszcze w ratach (np. ja)

Kurcze a ja teraz włączam i wyłączam tv i nie widzę żeby ustawienia się gubiły... generalnie między tym co zastałem na starcie telewizora a ostatnimi ustawieniami jest bardzo duża różnica na korzyść... z pudełka kolory i ekran był bardzo jaskrawy a teraz jest ostro i naturalnie...

A i nie jestem z Philipsa :) kupiłem tv na raty w rtv agd
 

mik61

New member
Kurcze a ja teraz włączam i wyłączam tv i nie widzę żeby ustawienia się gubiły... generalnie między tym co zastałem na starcie telewizora a ostatnimi ustawieniami jest bardzo duża różnica na korzyść... z pudełka kolory i ekran był bardzo jaskrawy a teraz jest ostro i naturalnie...

A i nie jestem z Philipsa :) kupiłem tv na raty w rtv agd

Też tam kupiłem :D
 

cichykacik

New member
chciałem dziś uruchomić tvn player, ale wyskakiwał błąd, że teraz jest to niemożliwe, więc odinstalowałem, następnie udałem się do sklepu Google wpisuje player, tvn player itd i co? nie mam nic, wtf??
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
chciałem dziś uruchomić tvn player, ale wyskakiwał błąd, że teraz jest to niemożliwe, więc odinstalowałem, następnie udałem się do sklepu Google wpisuje player, tvn player itd i co? nie mam nic, wtf??
Aplikacja ta jest preinstalowana z TV i nie jest aplikacją Android :). Spróbuj zajrzeć do App gallery. Jeżeli tam nie znajdziesz, to dopiero po reinstalacji się pojawi.

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
 

pawelik2015

New member
Chyba większość z nas tam kupiła :)

Wysłane z moje HUAWEI P8
(rtv euro agd) . Ja akurat w kupilem w mediaexpert , jesszce w zamówiłem w przedsprzedaży :) . To jakoś potwierdza moją teze że do euro trafia sprzęt gorszej jakości. Na wiosnę szukałem kuchenki gazowo elektrycznej i tylko na euro wszyscy krytykowali dany model . Kupiłem w neonecie i jestem zadowolony. Pozatym Euro to dla mnie oszuści, bo nie przyjmuja zwrotów.

Mój telewizor ma tez problemy ale nie takie mocne jak opisywane tutaj, i zdarzają sie rzadko. Nie wiem jak 3D, bo to akurat mnie nie interesuje.
 

magg

New member
To tak jak ja tv kupiony w media expert fakt przy wcześniejszym firmware gubił ustawienia teraz o dziwo po aktualizacji i ponownym zainstalowaniu tv czasem je pamięta choć wyłączam bo z listwy. Mnie bardziej denerwuja te jasen paski no krew mnie zalewa ale widziałem na jednym z waszych filmów ze ktoś ma podobnie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

mik61

New member
To tak jak ja tv kupiony w media expert fakt przy wcześniejszym firmware gubił ustawienia teraz o dziwo po aktualizacji i ponownym zainstalowaniu tv czasem je pamięta choć wyłączam bo z listwy. Mnie bardziej denerwuja te jasen paski no krew mnie zalewa ale widziałem na jednym z waszych filmów ze ktoś ma podobnie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tzn gdzie masz te białe paski? Ja wrzucałem tu filmik ale żadnych pasków nie mam, może film z telefonu tak wyglądał ale ja sprawdzałem na białym tle matrycę mam idealnie podświetloną nie ma żadnych pasków, jaśniejszych czy ciemniejszych punktów jest idealnie równo podświetlona
 

pepka

Member
Bez reklam
Tv z Euro jest gorszy od tego z Media Expert. Ten z ME od tego z MM. Model z MM gorszy od tego z Saturna, a z Saturna gorszy niż z Avansu. Takie teorie spiskowe to możecie włożyć między książki Brzechwy i Tuwima.
 

mik61

New member
Tv z Euro jest gorszy od tego z Media Expert. Ten z ME od tego z MM. Model z MM gorszy od tego z Saturna, a z Saturna gorszy niż z Avansu. Takie teorie spiskowe to możecie włożyć między książki Brzechwy i Tuwima.

Zgadzam się z tym, towar wychodzący z jednej fabryki jakościowo selekcjonowany według sklepu :) nie pasuje mi to
 

hyniks

Member
No i się stało, jestem na etapie wymiany tego tv na model 55pfs7509/12. Po południu powinno dojść do finalizacji. Musi być lepiej. No i mam to w ramach ceny 2999 zł.
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
No i się stało, jestem na etapie wymiany tego tv na model 55pfs7509/12. Po południu powinno dojść do finalizacji. Musi być lepiej.

Jakieś 30 min temu dzwonił do mnie Pan z Philips i powiedział że w przeciągu kilku dni zostanie opublikowane nowe oprogramowanie które poprawi wszystkie zgłoszone prze zemnie błędy ( w związku z moim zgłoszeniem)

W tej chwili oprogramowanie jest w drugim tygodniu testów aby wykluczyć wszystkie błędy zgłaszane do tej pory.

Ja tam się łudzę zgłoszenie poszło ponad pewnie 3 tyg temu, nie upomniałem się ani nic, zadzwonił numer prywatny odebrałem a kolo mówi że dzwoni z Philipsa więc może skoro z własnej inicjatywy zadzwonił może coś jest na rzeczy, teraz to nie ma się już o co obrażać na Philipsa tylko prosić żeby zrobili to jak należy
 
Ostatnia edycja:
Do góry