Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
6581

U mnie wymiana trwala 13 dni.Przy czym samo dogadanie bylo po jakis 9-10 dniach. Reszta to byla dostawa. Nie wiem dlaczego na zwrot wg Ciebie bys musial czekac dluzej. Jak mowie, nie wyobrazam sobie, ze oni Ci przysylaja nienaprawiony TV, a innego tez brac nie musisz bo maja NEKTORE gorsze parametry.

Moj 6581 np oprocz 3D ma

1. Gorsza matryce/czern - niby (szczerze jeszcze dobrze nie przetestowalem)
2. Klasa energetyczna A zamiast A++

To tak na szybko.

To juz masz 3 powody, zeby nie przyjac proponowanego mi TV.

=============================================

na plus do 6581 nalezy dopisac soft i Pilot na protokole rc5 czyli touch pad , mikrofon , i lepsza klawiatura
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
ja dokupiłem do 6550 pilot z nowej serii z mirofonem touch itp i nigdy mi sie nie zawiesił pilot a na starym białym non stop były problemy z jego poprawna praca :(
 

markx

New member
ja dokupiłem do 6550 pilot z nowej serii z mirofonem touch itp i nigdy mi sie nie zawiesił pilot a na starym białym non stop były problemy z jego poprawna praca :(

Co do pilota. Ten pilot w stosunku do 6550 to tragedia. Na + to tylko wybieranie glosowe i chyba materialy z jakich jest wykonany. Poprzedni pilot byl bardziej plaski, ale szerszy. Ten jest wezszy, ale taki ceglowaty. Baterie AA zamiast AAA.

Tym toutchpadem nie da sie sterowac. Jest za bardzo czuly. Nie moge go wyczuc. W dodatku klawisze, ktore dzialaja jako lewo prawo gora dol zostaly umieszczone na samym krancu tego touchpada, lekko we wglebieniu. I teraz musze cisnac praktycznie paznokciem, bo jak cisne calym kciukiem, to juz wchodze na ten touchpad i belka wyboru w tv wariuje (lekko lewo prawo i jezdzi jak chce). Nie wiem kto to tak wymyslil. Ja mam jeszcze w miare, nie za duze dlonie. Nie wyobrazam sobie kogos o wiekszych palcach.
 

Kulunis

Member
Co do pilota. Ten pilot w stosunku do 6550 to tragedia. Na + to tylko wybieranie glosowe i chyba materialy z jakich jest wykonany. Poprzedni pilot byl bardziej plaski, ale szerszy. Ten jest wezszy, ale taki ceglowaty. Baterie AA zamiast AAA.

Tym toutchpadem nie da sie sterowac. Jest za bardzo czuly. Nie moge go wyczuc. W dodatku klawisze, ktore dzialaja jako lewo prawo gora dol zostaly umieszczone na samym krancu tego touchpada, lekko we wglebieniu. I teraz musze cisnac praktycznie paznokciem, bo jak cisne calym kciukiem, to juz wchodze na ten touchpad i belka wyboru w tv wariuje (lekko lewo prawo i jezdzi jak chce). Nie wiem kto to tak wymyslil. Ja mam jeszcze w miare, nie za duze dlonie. Nie wyobrazam sobie kogos o wiekszych palcach.

tach pad można wylonczyc i po kłopocie
 

Zeniffar

New member
Oj tam mimo swoich wad ja chwałę sobie swojego Philipsa w znacznej mierze dlatego, że trafił mi się w miarę bezproblemowy egzemplarz. No i nie chce już tv bez ambilighta. Końcem roku będę chciał kupić jakieś 55 cali z 4k, ambikight, HDR, i trybem gry. Możecie coś polecić?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

cortez8591

New member
Żadnego pisma nie kierowałem do Euro. Do serwisu mik zgłosiłem problem z 3D, przyjechał serwisant zabrał TV. Nie otrzymałem z serwisu propozycji wymiany na inny model - tak jak to mili inni - jedynie serwisant dostarczył mi zaświadczenie o braku możliwości naprawy TV i powiedział żeby z tym pismem udać się do sklepu, zabrał również pozostałe akcesoria od TV.
W sklepie Euro dowiedziałem się że mogę wymienić na inny TV bądź otrzymać zwrot gotówki.

Na jakich warunkach dokonałeś reklamacji? Możesz dokładniej opisać jak to wyglądało, co było potrzebne (kwity) i jak opisałeś samą usterkę?
 

patrykos91

Member
Siema,
Słuchajcie, może też skorzystałbym z opcji wymiany 6550 na nowy.

Potrzebuje jednak pare info. Tv kupowany był w media expert, kosztował mnie 3000zł.

Czy za równowartość w tym momencie dostane coś lepszego?

Czy do zgłoszenia tv na gwarancje potrzebuje podbitą jakąś gwarancje?
Mam tylko fakturę w wersji elektronicznej, czy powinienem się udać do Media Expert celem jej podbicia?
Czy żeby udowodnić serwisantowi że 3D nie działa, muszę mieć okulary? - nie korzystałem nigdy w tym TV z 3D więc ich nie mam - a w sumie chce tego użyć tylko jako pretekstu. Czy można w ciemno strzelić założenie że nie działa, bez sprawdzania? (a może mam jakiś cudowny egzemplarz ;d)
 

markx

New member
Siema,
Słuchajcie, może też skorzystałbym z opcji wymiany 6550 na nowy.

Potrzebuje jednak pare info. Tv kupowany był w media expert, kosztował mnie 3000zł.

Czy za równowartość w tym momencie dostane coś lepszego?

Czy do zgłoszenia tv na gwarancje potrzebuje podbitą jakąś gwarancje?
Mam tylko fakturę w wersji elektronicznej, czy powinienem się udać do Media Expert celem jej podbicia?
Czy żeby udowodnić serwisantowi że 3D nie działa, muszę mieć okulary? - nie korzystałem nigdy w tym TV z 3D więc ich nie mam - a w sumie chce tego użyć tylko jako pretekstu. Czy można w ciemno strzelić założenie że nie działa, bez sprawdzania? (a może mam jakiś cudowny egzemplarz ;d)

Kwestia "coś lepszego" to kwestia dyskusyjna. Walkowana parę stron wstecz. Ja nie miałem karty podpisywanej. Wogole jej nie chcieli. Tylko faktura zakupu. 3d nic nie sprawdzali. Tyle że ja 3d reklamowałem przy okazji innej usterki. Po prostu wpisał 3d przy okazji. Stwierdził że resety może zrobić od reki. Jeżeli chce reklamować 3d, to tv musi zabrać. Nie był jakiś zaskoczony.
 

grzesiek1945

New member
Ode mnie wymagali zdjęcia ich testowego zdjęcia 3d także okulary kupiłem. Jak chcesz mogę Ci je taniej odsprzedać. Odezwij się na PW.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
okulary 3d 6550

tez mam jedne okulary 3d do 6550 nie używane ( bo jedne do testów zabrał serwis drugie w domu zostały oryginalne folie na szkłach i nowa nie włożona bateria )

moge odsprzedać za 35zł z wysyłką

odnośnie zgłoszenia serwisowego musiałem wykonać testy z ich plansza 3d i zrobić zdjecia jak wyszedł test ( oczywiście źle )
 

lukaszkrk

New member
Na jakich warunkach dokonałeś reklamacji? Możesz dokładniej opisać jak to wyglądało, co było potrzebne (kwity) i jak opisałeś samą usterkę?
wysłałem zdjęcia testowe z brakiem działania 3D przyjechał serwisant sprawdził czy jeszcze jest na gwarancji na podstawie rachunku i zabrał tv

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wymiana NSE

Panowie czy status naprawy MIK serwis
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Wymiana NSE [Zgłoszona]

oznacza planowana wymianę tv ( bo taki mam teraz status na stronie serwisu? )
 
Do góry