kiedy serwis zabrał tv ? Jaki masz aktualny status na stronie serwisu ? Mi zabrali w połowie maja i nadal cisza, status mam wymiana NSE (autoryzacja)Wlasnie dostalem propozycje wymiany na PUS6551/12, czyli 2 stronny ambi. Oczywiscie sie nie zgodzilem. Czekam na rozwoj wydarzen.
kiedy serwis zabrał tv ? Jaki masz aktualny status na stronie serwisu ? Mi zabrali w połowie maja i nadal cisza, status mam wymiana NSE (autoryzacja)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
nikt się nie kontaktował, pisałem maila do nich ale brak odpowiedzi13 czerwca zabrali.
Model sprzętuhilips 55PFT6550/12
Status zlecenia:W realizacji
Aktywność:Wymiana NSE [Czeka na info]
Godzine temu im odpisalem.
Co znaczy u Ciebie nadal cisza? Kontaktowali sie z Toba, czy wogole od polowy maja?
dzwoniłem do serwisu dziś mam dostać ekspertyzę w której będzie informacja o braku możliwości naprawy tv, mam udać się do sklepu i tam wymiana lub zwrot pieniędzy. Koledzy co mieli już wymianę albo mają już zapewniona w jakim sklepie kupowali ? Ja swój zakupiłem w euro
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Telewizor 4K Ultra Slim z systemem Android TVDostalem blyskawiczna odpowiedz. Wymiana na PUS6581 no i tu juz mam dylemat. Matryca niby IPS, ale tak to chyba wszysto na plus, nawet troche lepiej niz 6561 bo 6581 chyba sie rozni pilotem, wyszukiwaniem glosowym i pointerem (chyba, widze tylko niemieckie strony).
Dzwoniłem na infolinię Phillipsa, wysłali mi informacje z plikiem testowym, mam im odesłać wyniki. Czekam tylko na okulary bo dopiero dziś kupiłem. Jak będzie coś nie tak to także poproszę o wymianę, mam 55pft6550/12.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Właśnie go testuje widać różnicę w czerni ale nie jestDostalem blyskawiczna odpowiedz. Wymiana na PUS6581 no i tu juz mam dylemat. Matryca niby IPS, ale tak to chyba wszysto na plus, nawet troche lepiej niz 6561 bo 6581 chyba sie rozni pilotem, wyszukiwaniem glosowym i pointerem (chyba, widze tylko niemieckie strony).