Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

xymox2003

New member
Witam
Niestety mój PHILIPS 50PFH6550/88 nie dość że ma znany wszystkim problem z 3d to na dodatek doszedł ciemny pasek od górnej krawędzi na całej szerokości zajmujący gdzieś 1/3 ekranu.Dobrze że jest jeszcze na gwarancji.Nie jestem specjalistą ale poszło chyba podświetlenie,chyba że szanowne grono użytkowników tego telewizora ma inne pomysły
 

lukaszkrk

New member
Cześć, z serwisu otrzymałem już zaświadczenie o braku możliwości naprawy telewizora. W Euro mam możliwość wymiany na inny bądź zwrotu gotówki.
Co możecie polecić w cenie do 4000 zł, zastanawiam się nad 55":
55PUS6561
a może TCL C70 ? Tylko nie wiem jak on ma się z jakością obrazu do tego philipsa
A może warto czekać na nowe philipsy np 55PUS6482 ?
 
Ostatnia edycja:

Kulunis

Member
Cześć, z serwisu otrzymałem już zaświadczenie o braku możliwości naprawy telewizora. W Euro mam możliwość wymiany na inny bądź zwrotu gotówki.
Co możecie polecić w cenie do 4000 zł, zastanawiam się nad 55":
55PUS6561
a może TCL C70 ? Tylko nie wiem jak on ma się z jakością obrazu do tego philipsa
A może warto czekać na nowe philipsy np 55PUS6482 ?
średni poczytaj 54.6" Philips 55PUS6482/12 - Specifications
 

markx

New member
Dostałem juz na wymianę 6581 i takie pytanko. Ma ktoś wiedzę, czy moduł ci+ z upc jest w jakiś sposób sparowany z konkretnym tv? Działają mi tylko podstawowe kanały , reszta zaszyfrowana. Oczywiście tv jest na liście upc. WTF?
 

markx

New member
A miałeś także ofertę zwrotu pieniędzy?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Nie, ale myślę że bez problemu bym wywalczył. Po prostu wyszedłem z założenia, że na ta chwile kupiłbym 6561. Zaproponowali ciut lepiej 6581 wiec się nie zastanawiałem. Opcja kupna innej marki nie wchodziła w grę, a dopłacać 2-3 tys do innego modelu Philipsa tym bardziej. Na chłodno napisze co nieco o tym tv jak się trochę pobawie.
 

efel

New member
Cześć, z serwisu otrzymałem już zaświadczenie o braku możliwości naprawy telewizora. W Euro mam możliwość wymiany na inny bądź zwrotu gotówki.
Co możecie polecić w cenie do 4000 zł, zastanawiam się nad 55":
55PUS6561
a może TCL C70 ? Tylko nie wiem jak on ma się z jakością obrazu do tego philipsa
A może warto czekać na nowe philipsy np 55PUS6482 ?

Możesz mi wysłać na priv wzór pisma który skierowałeś do EURO? Też tam kupowałem i też chętnie bym odzyskał kasę.

Natomiast nie kumam jednej rzeczy. Macie możliwość wymiany tego badziewia z którym były non stop jakieś problemy na TV innej firmy i dalej brniecie w Philipsa? Bez sensu.

Nie chcę być czarnowidzem, ale przeszedłem się ostatnio po marketach z elektroniką, zajrzałem też na działy z TV. Praktycznie we wszystkich ze świecą szukać Philipsa, jak już mają jakiś model na ekspozycji to raczej z tych najtańszych. Co to wróży? Że sprzedaż spada na łeb na szyję, nikt już tym nie chce handlować. Co to może spowodować w przyszłości? Że TV Philips znikną z rynku całkowicie. Bo sklepy nie handlują, ludzie nie kupują. Zapomnijcie wtedy o aktualizacjach oprogramowania i pomyślcie jak ciężko będzie z serwisem pogwarancyjnym.
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
powiem tak odnosnie brniecia w philips
jestem użytkownikiem philipsa od kilkunastu lat . zawsze były problemy to fakt . ale nie znalazłem jakiegos substytutu w danej kategorii cenowej.

lecz po wczorajszej wizycie w Media M....
znalazłem lg oled eg910 za 5099zł

i jeśli tyko sie danaży okazja kupię go
bo tylko oled lg jak dla mnie jest sensowną alternatywą. i cena teraz też jest rozsądna jak na 55cali
 

lukaszkrk

New member
Możesz mi wysłać na priv wzór pisma który skierowałeś do EURO? Też tam kupowałem i też chętnie bym odzyskał kasę.

Żadnego pisma nie kierowałem do Euro. Do serwisu mik zgłosiłem problem z 3D, przyjechał serwisant zabrał TV. Nie otrzymałem z serwisu propozycji wymiany na inny model - tak jak to mili inni - jedynie serwisant dostarczył mi zaświadczenie o braku możliwości naprawy TV i powiedział żeby z tym pismem udać się do sklepu, zabrał również pozostałe akcesoria od TV.
W sklepie Euro dowiedziałem się że mogę wymienić na inny TV bądź otrzymać zwrot gotówki.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
efel - bredzisz jak mały karzeł po dużym piwie.
Philips rośnie w największym tempie w Polsce i na świecie.
Ma się bardzo dobrze .
Firmy nie mają Philipsów bo czekają w kolejce na produkcję.
My też czekamy grzecznie tak jak inni na nowe modele.
I są już zapisy - jak wjadą też od ręki będą wysyłane.
Iczy telewizor może się zepsuć -oczywiście . Psują się samochody za 100.000 $, samoloty za 10.000.000 $, Wahadłowce za 100.000.000 $.
Ale nie można pisać bzdur !
Chcesz oddać, wymienić - Twoja sprawa , ale nie pisz człowieku o czymś , o czym nie masz bladego pojęcia. Bo to zwykły hejt !
 

grzesiek1945

New member
No niestety mi nie dali możliwości zwrotu pieniędzy. Zaproponowali zamiane lub naprawę,chociaż Pani przyznała że to model nie do naprawy. Ogólnie da radę aby sklep zwrócił pieniądze ale z tego co kojarzę trzeba 3 razy przejść ścieżkę serwisową, wg mnie to około 2 miesiące może mniej, na pewno nie jeden miesiąc. Wybrałem wymianę bo ten proponowany tv ma całkiem ok parametry i na pewno jest lepszy od 55pft6550.

Ogólnie byłem zadowolony z tv, działał bardzo przyzwoicie, zgłosiłem problem z 3d żeby otrzymać nowszy tv lub zwrot kasy :]

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

markx

New member
No niestety mi nie dali możliwości zwrotu pieniędzy. Zaproponowali zamiane lub naprawę,chociaż Pani przyznała że to model nie do naprawy.

Czyli Pani sobie zaprzeczyla. Jak nie moga naprawic, to jak najk najbardziej mozesz dostac kase, bo nie moga Ci wymienic na gorszy parametrami, a kazdy nowy TV jest z automatu gorszy bo NIE MA 3D.
 

markx

New member
Natomiast nie kumam jednej rzeczy. Macie możliwość wymiany tego badziewia z którym były non stop jakieś problemy na TV innej firmy i dalej brniecie w Philipsa? Bez sensu.

Ja Ci powiem dlaczego.

1. Ambilight - bajka
2. Android = kodi = bajka (a nie chce sie bawic z zew. android boxy, czy podpinac kompa zeby miec kodi)

3. To juz moze dziwne, ale ja tylko licze na to ze ten TV tak po 1,5 roku ....tez padnie :) Lubie wymieniac telewizory na nowsze modele, z pelna dwuletnia gwarancja. Odpada problem ze sprzedaza starego i takie tam ;)
 

grzesiek1945

New member
Czyli Pani sobie zaprzeczyla. Jak nie moga naprawic, to jak najk najbardziej mozesz dostac kase, bo nie moga Ci wymienic na gorszy parametrami, a kazdy nowy TV jest z automatu gorszy bo NIE MA 3D.
Niby tak ale po trzech próbach naprawy mogą Ci dodać kasę, a chciałbyś się bujac bez TV prawie dwa miesiące? Ja nie, więc wziąłem lepszy TV,nie uważam że straciłem, 3d nie potrzebuje, nie kupowałem tego tv dla 3d, a oddałem go na serwis tak jak pisałem wcześniej żeby dostać nowy. Dwa tygodnie mogę być bez tv ale nie dwa miesiące.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

markx

New member
Niby tak ale po trzech próbach naprawy mogą Ci dodać kasę, a chciałbyś się bujac bez TV prawie dwa miesiące? Ja nie, więc wziąłem lepszy TV,nie uważam że straciłem, 3d nie potrzebuje, nie kupowałem tego tv dla 3d, a oddałem go na serwis tak jak pisałem wcześniej żeby dostać nowy. Dwa tygodnie mogę być bez tv ale nie dwa miesiące.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Jak po 3 probach? Nie rozumiem. Jak to by mialo wygladac. Przywoza Ci tv i co?

"Panie masz tu TV, ale nie moglismy go naprawic. To bierzcie go spowrotem"
1 proba? Za 2 tygodnie to samo? Za kolejne 2 to samo?

Przeciez oni Ci nie moga przyslac nienaprawionego TV. Co innego jak naprawia, spieprzy sie, znowu naprawia, spieprzy sie i tak 3 razy. Tutaj tego NIE NAPRAWIA, bo sie nie da.

Co do TV, bylem bez 2 tygodnie. W dobie komputerow, laptopow to nie taki problem. Po prostu przez 2 tygodnie mialem mniejszy ekran. Zadnych tresci mi nie brakowalo ;)
 

grzesiek1945

New member
Co nie zmienia faktu ze wszystko dość sporo się przeciąganie, jakos mi się nie uśmiecha czekać dodatkowo, ja tam nie narzekam, chociaż nie bede zaprzeczal że wolałbym zwrot kasy.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

markx

New member
Co nie zmienia faktu ze wszystko dość sporo się przeciąganie, jakos mi się nie uśmiecha czekać dodatkowo, ja tam nie narzekam, chociaż nie bede zaprzeczal że wolałbym zwrot kasy.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

U mnie wymiana trwala 13 dni.Przy czym samo dogadanie bylo po jakis 9-10 dniach. Reszta to byla dostawa. Nie wiem dlaczego na zwrot wg Ciebie bys musial czekac dluzej. Jak mowie, nie wyobrazam sobie, ze oni Ci przysylaja nienaprawiony TV, a innego tez brac nie musisz bo maja NEKTORE gorsze parametry.

Moj 6581 np oprocz 3D ma

1. Gorsza matryce/czern - niby (szczerze jeszcze dobrze nie przetestowalem)
2. Klasa energetyczna A zamiast A++

To tak na szybko.

To juz masz 3 powody, zeby nie przyjac proponowanego mi TV.
 
Do góry