Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

synth

New member
powolna desperacja-chyba sprzedam

Jeśli chodzi o ustawienia, to ja oglądam sporo TV ( cyfrowy polsat mam ) ale i też netfilxa czy playera. Co to jest, żę nie można sobie usiąść i poprostu oglądać tv tak, jak na zwykłym TV samsunga jaki miałem 40". Żona się wkurza, atmosfera generalnie napięta i mam powoli dość, Musze znaleźć kompromis tych ustawiń albo lada dzień sprzedawać będę ( kupiłem 7 marca, odpalony w piątek ). Czy ustawienia te z 213 dla netfilixa i te drugie to jest tak, że jak oglądam w necie na netfilxie w ful HD luż nizęj to te pierwsze a jak w Ultra HD z nośnika to te drugie?? tego nie kumam....TV sobie to zapamięta??




Zupełnie niesłusznie naszedł Cię ten optymizm...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

12jojko

Banned
Jeśli chodzi o ustawienia, to ja oglądam sporo TV ( cyfrowy polsat mam ) ale i też netfilxa czy playera. Co to jest, żę nie można sobie usiąść i poprostu oglądać tv tak, jak na zwykłym TV samsunga jaki miałem 40". Żona się wkurza, atmosfera generalnie napięta i mam powoli dość, Musze znaleźć kompromis tych ustawiń albo lada dzień sprzedawać będę ( kupiłem 7 marca, odpalony w piątek ). Czy ustawienia te z 213 dla netfilixa i te drugie to jest tak, że jak oglądam w necie na netfilxie w ful HD luż nizęj to te pierwsze a jak w Ultra HD z nośnika to te drugie?? tego nie kumam....TV sobie to zapamięta??

Jak kupiłeś 7 marca, to masz jeszcze możliwość zwrotu do sklepu bez podawania przyczyny. Każdy sprzęt zakupiony przez internet jest objęty 14-dniową możliwością odstąpienia od umowy. Jak ci się obraz nie podoba, to zwracaj, nie czekaj na cud, bo on nie nastąpi. Miałem Philipsa i wiem, ile nerwów przez niego straciłem.
 

synth

New member
Generalnie troszkę się wkurzam, ale mam takie przemyślenia.....zostawię go i tak...poustawiam jakoś żeby się bardzo nie czepiać i jużl, myśle że będzie ok....generalnie to fajnie wygląda mi na ścianie i w ogóle...jednak myślę że on jest dla dobrych sygnałów, szybkiego netu i wyświetlania materiałów w dobrej jakości....nie będę oglądał staroci i tyle ;-)
 

12jojko

Banned
Trochę dziwne podejście, mnie by było żal wyłożonej kasy na produkt, który wywala się na najważniejszym - obrazie. Będziesz miał tak jak ja, też przymknąłem oko na coś tam i 2 tygodnie później musiałem reklamować, bo się podswietlenie jeszcze bardziej popsuło. Jak już teraz masz coś nie tak z tv, to na bank będziesz musiał korzystać za jakiś czas z gwarancji. Masz możliwość skorzystania z rękojmi, wymienią ci na nowy model, jak z nim też będziesz miał cyrki, to wtedy możesz żądać zwrotu gotówki. Jak tak zrobiłem i teraz jestem szczęśliwym nieposiadaczem Philipsa.
 

synth

New member
ok...ale problem, że nie mam pudeł...napisałem też do philipsa i dopytali dziś z jakiej TV korzystam , więc napisałem, że z cyfrowego polsatu , kable zmieniałem. Nie wiem czy bez pudeł cokolwiek mi pomogą z wymianą i w ogóle z gwarancją.
 

12jojko

Banned
Pudeł się nigdy nie wywala, po drugie - nie musisz mieć oryginalnego pudła, żeby reklamować, może być z innego tv, byleby tv był dobrze zabezpieczony i nie uszkodził się podczas transportu. Oryginalne pudło jest wymagane tylko przy zwrocie.
 

synth

New member
Dzięki Panowie.. czyli zostaje mi tylko gwarancja. Tak bym oddał i za podobną kasę wziął samsunga chyba ( rozważam jeszcze sprzedaż ciągle ) Czy podobne problemy są na tym calarzu w Philipsach z inną matrycą - nie MVA ? Szkoda mi trochę nie mieć ambilight. Dopytam jeszcze jak z gwarancją to wygląda....przyjeżdzają i zabierają?? na jak długo??
 

12jojko

Banned
Dzięki Panowie.. czyli zostaje mi tylko gwarancja. Tak bym oddał i za podobną kasę wziął samsunga chyba ( rozważam jeszcze sprzedaż ciągle ) Czy podobne problemy są na tym calarzu w Philipsach z inną matrycą - nie MVA ? Szkoda mi trochę nie mieć ambilight. Dopytam jeszcze jak z gwarancją to wygląda....przyjeżdzają i zabierają?? na jak długo??

Nie korzystaj z gwarancji, tylko złóż rękojmię do sklepu, w którym brałeś. Jest to lepsze wyjście. Na stronie sklepu znajdziesz potrzebne formularze, albo napiszesz do nich maila, to ci podeślą i powiedzą, co masz zrobić. Ja tak robiłem z tv, który miałem 2 tygodnie i bez problemu najpierw wymienili na nowy model, a potem oddali kasę, bo miałem tę samą wadę. Cały proces wymiany/zwrotu kasy trwa maks 14 dni.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Jak będziesz się sugrował światełkami, to dobrego tv nie kupisz, najważniejszy jest obraz, a nie to, czy świeci jak choinka, takie lampki możesz sobie też sam zainstalować. Ja odradzam Philipsy, połowa osób, które pisały w tym wątku, zwróciła swoje modele i wzięła tv od innego producenta.
 
Ostatnia edycja:

synth

New member
Dzięki za podpowiedzi. czyli na rękojmię zakup przed 14 dniami..myślicie że mi przyjmą bez pudła, tylko TV pilot kabel ??,,,nie wiem czy mam też te dziwne instrukcje energetyczne itd. Taki zwrot pisemnie zgłosić do Euro Agd , czy zadzwonić....dopytuję bo wiem zę mogę się podowiadywać, ale może ktoś przeszedł tą drogę i będzie mi łatwiej.
 

12jojko

Banned
Dzięki za podpowiedzi. czyli na rękojmię zakup przed 14 dniami..myślicie że mi przyjmą bez pudła, tylko TV pilot kabel ??,,,nie wiem czy mam też te dziwne instrukcje energetyczne itd. Taki zwrot pisemnie zgłosić do Euro Agd , czy zadzwonić....dopytuję bo wiem zę mogę się podowiadywać, ale może ktoś przeszedł tą drogę i będzie mi łatwiej.

Zwrot a rękojmia to dwie różne rzeczy. Ze zwrotu 14-dniowego już nie możesz skorzystać, bo nie masz pudła. Zostaje ci tylko rękojmia. Zadzwoń albo napisz maila do sklepu i napisz, że chcesz skorzystać z prawa do rękojmi i prosisz o informacje, co masz zrobić, pewnie dadzą ci formularz do wypełnienia, na którym musisz koniecznie zaznaczyć, że nie korzystasz z gwarancji i nie zgadzasz się na naprawę, bo tv jest nowy. Z tego, co się orientuję, do euro sprzęt trzeba odesłac na własny koszt (niektóre sklepy same wysyłają kuriera), czyli zapakować w jakieś pudło i zamówić kuriera, który go odbierze, np. w DPD (koszt ok. 50 zł, zależy od gabarytów). Wysyłasz tv ze wszystkimi akcesoriami (pilot, kable, nóżki, naklejki nie są wymagane) i z dołączonym wypełnionym i podpisanym formularzem. I czekasz na odzew sklepu, będa cię informować mailowo o przebiegu reklamacji, mają 14 dni na załatwienie sprawy. Jeśli zostanie rozpatrzona po twojej myśli, to dostaniesz korektę faktury na maila i albo nowy tv, albo kasę, zależy, czego sobie zażądasz. Jeśli nie zostanie rozpatrzona po twojej myśli, to odeślą ci tv i będziesz pewnie ty musiał zapłacić koszt kuriera, czyli znowu to ok. 50 zł. Ale mało prawdopodobne, że nie skończy się to po twojej myśli, bo tv jest nowiutki.
 
Ostatnia edycja:

Beeercik

New member
Sekundy się nie zastanawiaj tylko zgłaszaj rękojmię.

Cała procedura wymiany/naprawy potrwa pewnie przynajmniej miesiąc, ale lepsze to niż męczenie się z tym bublowatym obrazem przez kilka lat.

Ja prawdopodobnie niedługo dostanę decyzję o możliwości wymiany na nowy bądź zwrotu pieniędzy (mimo wcześniejszej informacji ze sklepu, że możliwa jest tylko naprawa) i sam zastanawiam się czy iść dalej w Philipsa czy szukać czegoś innego.
Piszę co prawda o niższym modelu 70PUS7855, ale miałem 2 tygodnie również 70PUS8535 i zwróciłem bo obraz był identycznie beznadziejny.

I teraz mam zagwozdkę - Za 70PUS7855 zapłaciłem 3500zł - jeśli zaproponują mi zwrot gotówki to znajdę coś lepszego w tej kwocie?

Kupowałem na Black Friday i cena jak się okazuje była faktycznie niska, bo teraz kosztuje około 700zł więcej.
Za 70PUS8535 dałem 3700, a teraz ceny to nawet 4999 :roll:
Przeglądając również inne marki ceny skoczyły ostro do góry.

Może gdybym dostał propozycję wymiany na 70PUS8535 to byłbym skłonny się skusić, bo mimo tych wszystkich negatywnych przeżyć i przewertowania kilkuset stron tematów o problemach z tym tv - jeśli ktoś jakimś cudem trafił na sprawny model to wyglądało to ok. Problem w tym, że nie za bardzo mam szczęście w LOTTO :wink:

Co byście proponowali w mojej sytuacji?

PS Czytałem historię, że w UK gościowi z identycznym problemem jak nasz w modelu 7855, sklep zaproponował wymianę na OLED. No ale to w UK, a nie u Nas :wink:
 

Dancap

New member
Dzięki Panowie.. czyli zostaje mi tylko gwarancja. Tak bym oddał i za podobną kasę wziął samsunga chyba ( rozważam jeszcze sprzedaż ciągle ) Czy podobne problemy są na tym calarzu w Philipsach z inną matrycą - nie MVA ? Szkoda mi trochę nie mieć ambilight. Dopytam jeszcze jak z gwarancją to wygląda....przyjeżdzają i zabierają?? na jak długo??


MVA daje bardzo fajny obraz jedyny minus to kąty widzenia. Tak poza tym z moich 58 cali jestem bardzo zadowolony no i faktycznie ambilight robi ogromne wrażenie w czasie oglądania albo grania. Ale sam chciałem oddać swój telewizor zanim go dobrze nie ustawiłem teraz prezentuje się świetnie.
 
Ostatnia edycja:

synth

New member
Posiedziałem wczoraj i rzeczywiście coś drgnęło,,jest lepiej dość istotnie. Szkoda że tak trzeba dłubać..Na razie obserwuję pod swoimi ustawieniami róznymi i jeszcze popracuję nad tym żeby obraz trochę ochłodzić. Artefaktów już prawie nie miewam. Pozapisuję sobie te swoje potem poustawiam tez ze str 213 oraz Twoje Dancap. Powiem , że głównie z Polsat Cyfrowy oglądam i trochę steamingów , ale tu na razie HD only bo 4K to w nocy tylko i to czasem...takie miejsce ( nie to miasto ni wieś ;-) Jak Myślisz Dancap te Twoje ustawki mogą się ładnie odwzorować u mnie ?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Problem z Philipsem jest taki że nawet jak ustawisz na danym materiale że gra w miarę ok, że prawie nie ma artefaktów to na innym to sie kompletnie może nie sprawdzić. Masę jest takich wypowiedzi nawet na avforums. Ja przez prawie 2 miesiące go ustawiałem , ciągle cos zmieniając i się poddałem....Ten tv to loteria. Po mojego dzisiaj mają przyjechać i odebrać wystawiając papier o nienaprawialnosci. Dzięki Kikiemu (pomógł mi to załatwić) zakończę przygodę z Philipsem. Oby u Ciebie było inaczej.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry