Nie wiem jak u Was ale u mnie plamki nie występują. Oglądam cały czas i jest ok. Testuję dalej...
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Piszę tutaj na forum bo dostaje dość dużo zapytań na PW w sumie o to samo więc opiszę to tutaj dla wszystkich
Po zmianie oprogramowania obraz u mnie jest wyraźnie lepszy. Jest żywszy, ostrzejszy, kolory nasycone i jakby gładszy (nie dropi - chociaż to może jest moje subiektywne odczucie). Co do tych nieszczęsnych plamek to nie eliminuje ich w 100%. Nie miałem czasu jeszcze żeby sprawdzić na każdym źródle, ale na pewno pojawiają się na słabym materiale z youtube, pojawiają się też na hbo go czy netflix (ale tylko na materiałach w hd). Pojawiają się czasami minimalnie w tle (obraz pierwszoplanowy jest ok). Jest tego tak mało i tak delikatnie że aby je zobaczyć to po pierwsze trzeba wiedzieć na co patrzeć i naprawdę szukać tego (oglądałem z synem wczoraj "księgę czarownic" na hbo go, to na cały obcinek 2-3razy może coś się pojawiło i to na zasadzie takiej że ja widziałem a on nie, a wcześniej był bardzo uczulony na to i zwracał mi uwagę że obraz jest do d...) Na netflix na DV wszystko jest gitara zero problemów z obrazem. Reasumując w końcu można oglądać bez wkur... się i chęci wyrzucenia tv przez okno. Może coś by zmieniło jeszcze ponowne zainstalowanie tv, ale mam zainstalowanych kilka aplikacji (kodi itd), wszędzie mam porobione konta i nie chce mi się tego robić na nowo...
-------------
Dostałem dzisiaj maila z philipsa, że materiał dowodowy(wysyłałem im zdjęcia pokazujące te plamki w zeszłym tygodniu) który im wysłałem jest ok, że jest to dla nich sprawa priorytetowa i cały czas pracują nad usunięciem problemu... Byłem pewny że mi odpiszą że właśnie wyszła aktualizacja która to naprawia a oni odpisali że pracują nad tym...
Z tego, co się orientuję, prace nad poprawkami zaczęły się 5 stycznia. Więc pewnie udostępnili aktualizację, która zminimalizuje problemy, by ludzie byli spokojniejsi i może dalej pracują nad wyeliminowaniem całkowicie błędów, bo widać, że tu bardziej skupili się na stabilności, a HDR to chyba w ogóle nie poprawiono.
Co do jakości na HBOGO, to tam ogólnie jest dramat z jakością, nawet na 32 calach widać pikselozy, na całe szczęście w tym roku ma go zastąpić HBO Max, więc i jakość będzie dużo lepsza.
Piszę tutaj na forum bo dostaje dość dużo zapytań na PW w sumie o to samo więc opiszę to tutaj dla wszystkich
Po zmianie oprogramowania obraz u mnie jest wyraźnie lepszy. Jest żywszy, ostrzejszy, kolory nasycone i jakby gładszy (nie dropi - chociaż to może jest moje subiektywne odczucie). Co do tych nieszczęsnych plamek to nie eliminuje ich w 100%. Nie miałem czasu jeszcze żeby sprawdzić na każdym źródle, ale na pewno pojawiają się na słabym materiale z youtube, pojawiają się też na hbo go czy netflix (ale tylko na materiałach w hd). Pojawiają się czasami minimalnie w tle (obraz pierwszoplanowy jest ok). Jest tego tak mało i tak delikatnie że aby je zobaczyć to po pierwsze trzeba wiedzieć na co patrzeć i naprawdę szukać tego (oglądałem z synem wczoraj "księgę czarownic" na hbo go, to na cały obcinek 2-3razy może coś się pojawiło i to na zasadzie takiej że ja widziałem a on nie, a wcześniej był bardzo uczulony na to i zwracał mi uwagę że obraz jest do d...) Na netflix na DV wszystko jest gitara zero problemów z obrazem. Reasumując w końcu można oglądać bez wkur... się i chęci wyrzucenia tv przez okno. Może coś by zmieniło jeszcze ponowne zainstalowanie tv, ale mam zainstalowanych kilka aplikacji (kodi itd), wszędzie mam porobione konta i nie chce mi się tego robić na nowo...
-------------
Dostałem dzisiaj maila z philipsa, że materiał dowodowy(wysyłałem im zdjęcia pokazujące te plamki w zeszłym tygodniu) który im wysłałem jest ok, że jest to dla nich sprawa priorytetowa i cały czas pracują nad usunięciem problemu... Byłem pewny że mi odpiszą że właśnie wyszła aktualizacja która to naprawia a oni odpisali że pracują nad tym...
Szanowny Panie Damianie,
Sprawa jest priorytetowa. Na razie mamy wszystkie dowody, których potrzebujemy, aby dalej zajmować się tą kwestią i dlatego będziemy to robić nadal. Gdy będzie dostępne rozwiązanie, które usunie ten problem, oczywiście się nim podzielimy.
***
Z poważaniem,
Anna
Philips TV
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Tak wystarczy?
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka