Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

conqest

Well-known member
Bez reklam
na avforums chłopak który zgłaszał problemy do supportu philipsa dostał odpowiedź że to jest wina oprogramowania... zastanawiam się czy nie zgłaszać u nas tego w philipsie
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Czytałem tutaj że lepsza jest niby rękojmia niż zgłoszenie reklamacji (przynajmniej niektórzy tak pisali). Jeden chłopak opisywał że dostał odpowiedź iż jest to wina źródła sygnału a nie tv (mają podobno na to jakieś ekspertyzy których nikt nie widział). Chcę to dobrze rozegrać, a nie bujać się z nimi. Nie wiem czy lepiej w sklepie czy na stronie...
 
Ostatnia edycja:

12jojko

Banned
Ja złożyłem rękojmię, ale z zupełnie innego powodu (przepalenie diod podświetlenia i wada matrycy), i własnie czekam na telewizor, bo sklep wymienił mi na nowy.
 
Ostatnia edycja:

12jojko

Banned
jak to zrobiłeś i jaki tv dostałeś??

Napisałem do sklepu, w którym kupowałem, że zamierzam złożyć rękojmię, wysłali mi formularz do wypełnienia, wypełniłem zaznaczając, że nie zgadzam się na naprawę i że żądam wymiany na nowy lub zwrot gotówki, bo jak nie wspomnisz nic o naprawie, to sklep będzie próbował naprawiać (znajomy tak miał w OleOle). Przysłali kuriera, który zabrał tv i po ponad tygodniu napisali, że wyślą nowy (w niektórych sklepach samemu trzeba zamawiać kuriera). Ten sam, jaki miałem, po prostu przyślą mi nowy. Być może, jakbym napisał w formularzu, że wymiana na innego producenta, to miałbym wybór, tyle że ja ten kupiłem na promce za 2 tysiące i musiałbym co najmniej tysiaka dopłacić, a nawet więcej, żeby wybrać coś lepszego. Jeżeli będę miał z nim jakieś problemy, to po prostu zwrócę lub sprzedam na olx.
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Też się zastanawiałem czy nie sprzedać na olx. Ja kupiłem za 2600 a teraz są za 3600. Więc nowy tv ktoś by miał tysiąca taniej... Może ktoś będzie mniej wymagający... Heh

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

12jojko

Banned
Też się zastanawiałem czy nie sprzedać na olx. Ja kupiłem za 2600 a teraz są za 3600. Więc nowy tv ktoś by miał tysiąca taniej... Może ktoś będzie mniej wymagający... Heh

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Za te pieniądze, za które go wziąłem, to tv jest OK, mega problemów z obrazem nie miałem, chyba że za bardzo nagrzebałem w ustawieniach, to wtedy się obraz psuł. HDR lepszego w tym tv nie będzie, bo ma za mało nitów, a że mam też mi boxa, to zawsze mogę sobie HDR wyłączyć, a Netflix mi działał bez zarzutów, telewizji kablowej nie mam. Miałem pecha, że trafił mi się wadliwy tv i tyle, zdarza się. Nie mam pewności, czy z tym, który przyjdzie, nie będę miał jakichś innych problemów, ale wtedy po prostu zwrócę i zażądam kasy, a jak będą stwarzać problemy, to wystawię na olx, za taką kasę nie powinienem mieć problemów ze znalezieniem kupca. Jak mnie kiedyś będzie stać na bardziej wypasione modele, to kupię, na razie wystarcza mi to, co mam.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
U mnie też wszystko by było ok gdyby nie te opisywane tutaj problemy z szarościami

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

rafallo777

New member
Ja złożyłem rękojmię, ale z zupełnie innego powodu (przepalenie diod podświetlenia i wada matrycy), i własnie czekam na telewizor, bo sklep wymienił mi na nowy.

I jak nowa sztuka?
Z tego co kojarze jak dali Ci nowy sprzet to gwarancja leci od dnia dzisiejszego.
Wiec mozesz ten tv zwrocic do 14 dni?
Paragon masz nowy z tym tv?
 

12jojko

Banned
I jak nowa sztuka?
Z tego co kojarze jak dali Ci nowy sprzet to gwarancja leci od dnia dzisiejszego.
Wiec mozesz ten tv zwrocic do 14 dni?
Paragon masz nowy z tym tv?

Po weekendzie chyba dopiero będzie, bo kurier jeszcze nie odebrał od nich paczki. Nie wiem, jak jest z gwarancją, bo jeszcze mi na to nie odpisali, ale przypuszczam, że będzie obowiązywać od daty, która jest na skorygowanej fakturze. Ze zwrotem pewnie tak samo. Ja mam nadzieję, że teraz już nie będę miał żadnych problemów i telewizor mi będzie dobrze służył.
 

rafallo777

New member
Gwarancja leci od nowa. Masz nowy sprzet.
Jak cos to wtedy powinienes moc miec mozliwosc zwrotu 14 dniowego. W koncu dostajesz nowy sprzet.

Daj znac jak nowy model gra
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Dzwoniłem do supportu Philipsa ze znanym nam problemem. Miły pan z rosyjskim akcentem (może Ukraina) powiedział mi że mają dużo zgłoszeń z tym problemem i technicy pracują już nad tym. Ma to zostać usunięte w kolejnym sofcie, który wg jego wiedzy ma być w lutym...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

12jojko

Banned
Dzwoniłem do supportu Philipsa ze znanym nam problemem. Miły pan z rosyjskim akcentem (może Ukraina) powiedział mi że mają dużo zgłoszeń z tym problemem i technicy pracują już nad tym. Ma to zostać usunięte w kolejnym sofcie, który wg jego wiedzy ma być w lutym...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

No ja w ciemno zakładałem, że nowa aktualizacja będzie na przełomie lutego i marca. Mam tylko nadzieję, że nie będę miał opisywanych przez was problemów na moim nowym xD
 

12jojko

Banned
43PUS8505, w zepsutym była matryca MVA, teraz nie wiadomo jaka będzie, bo z tym podobno loteria, nawet ci ze sklepu mi pisali, że trafiają się różne matryce w tym modelu.

A co do aktualizacji, to kiki powinien wiedzieć, co i kiedy, bo ma dojścia, więc może wie coś więcej.
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Ostatnio nie chętnie się wypowiada...a szkoda bo może coś by wniósł do tematu

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Szeryf_1982

New member
Witam.
Też dzwoniłem na wsparcie Philipsa - Pani powiedziała z ukrainskim akcentem, że u nich TV działają wszystkie bardzo dobrze ;-) i pierwsze słyszy, że seria PUS 8535 ma jakieś problemy - nie mówiła też, że pracują nad jakimś proprawkami jeśli chodzi o problemy z pixelami - czy też szarością chciała stworzyć zgłoszenie serwisowe narazie nie zgłaszałem spróbuję najpierw pewnie przez sklep - ale czarno to widzę... Ustawienia mam z tą jasnością na poziomie 70-80 i jest w miarę ok - ale dla mnie to nie jest rozwiązanie męczą się oczy przy takim oglądaniu poza tym podświetlenie matrycy napewno też się szybciej zużywa. Dla mnie z tym poprawkami w oprogramowaniu to jest pic na wodę - jeśli są użytkownicy którym świeci TV bez problemu po wyjęciu z pudełka - a inni którzy kupili np BF - już nie to na bank włożyli tam tańsze częsci i jest jak jest.
 

12jojko

Banned
Sprawdzę jutro na swoim, bo mi dziś przyjdzie. Jak będzie kapa, to zwrot i biorę coś innego albo czekam do marca, wtedy powinny być jakieś pierwsze nowości na ten rok.

EDIT. Tym razem mam wersję z października, nr 341, wcześniej miałem 341, ale wrzesień. Jutro podłączę do prądu i zobaczymy, jak obraz. Mam 14 dni na zwrot.
 
Ostatnia edycja:
Do góry