biedronka1
New member
Panowie nie chcę was martwić. Ja spędziłem ze swoim 8535 prawie dwa tygodnie. Praktycznie codziennie pochylałem się nad ustawieniami i grzebałem w opcjach. Dostałem nawet ustawienia kalibracyjne od administratora tego forum, zmieniłem dostawcę internetu myśląc że superszybkie łącze światłowodowe rozwiąże problemy. Wszystkie tryby obrazu próbowałem nawet ten polecany wyżej "naturalny". Nic nie pomagało problemy były zawsze w mniejszym lub większym stopniu, niezależnie od źródła treści (Najgorzej było na aplikacji Playera i Netflixa). Oddałem telewizor i wziąłem ekran innego producenta. Jaka ulga mnie spotkała kiedy okazało się że obraz na nowym TV jest dobry i bez żadnych wad - niezależnie od wybranego trybu czy nastawień obrazu wybranych przeze mnie.
Jeżeli mogę coś doradzić to jeżeli chcecie zostawić sobie ten TV - uderzajcie do Philipsa wysyłając zgłoszenia poparte zdjęciami, filmikami. Być może, jeśli to nie wada sprzętowa, Philips to ogarnie softem. Jeśli chcecie się szybko uwolnić od kłopotu - wymieńcie telewizor na inny.
Jeżeli mogę coś doradzić to jeżeli chcecie zostawić sobie ten TV - uderzajcie do Philipsa wysyłając zgłoszenia poparte zdjęciami, filmikami. Być może, jeśli to nie wada sprzętowa, Philips to ogarnie softem. Jeśli chcecie się szybko uwolnić od kłopotu - wymieńcie telewizor na inny.