Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

biedronka1

New member
Panowie nie chcę was martwić. Ja spędziłem ze swoim 8535 prawie dwa tygodnie. Praktycznie codziennie pochylałem się nad ustawieniami i grzebałem w opcjach. Dostałem nawet ustawienia kalibracyjne od administratora tego forum, zmieniłem dostawcę internetu myśląc że superszybkie łącze światłowodowe rozwiąże problemy. Wszystkie tryby obrazu próbowałem nawet ten polecany wyżej "naturalny". Nic nie pomagało problemy były zawsze w mniejszym lub większym stopniu, niezależnie od źródła treści (Najgorzej było na aplikacji Playera i Netflixa). Oddałem telewizor i wziąłem ekran innego producenta. Jaka ulga mnie spotkała kiedy okazało się że obraz na nowym TV jest dobry i bez żadnych wad - niezależnie od wybranego trybu czy nastawień obrazu wybranych przeze mnie.

Jeżeli mogę coś doradzić to jeżeli chcecie zostawić sobie ten TV - uderzajcie do Philipsa wysyłając zgłoszenia poparte zdjęciami, filmikami. Być może, jeśli to nie wada sprzętowa, Philips to ogarnie softem. Jeśli chcecie się szybko uwolnić od kłopotu - wymieńcie telewizor na inny.
 

juzeg76

Member
Witam dostałem odpowiedź od Philipsa. Takie podpowiedzi zmień gniazdo hdmi zmień kabel czy soft najnowszy. Proponują wymianę ale czy inny egzemplarz nie będzie miał tego samego. A poza tym ma ktoś doświadczenie ze zwrotem do Media Markt... Przyjadą, trzeba samemu wieźć czy ewentualnie przy dostawie nowego zabiorą ten stary??? Przecież takiego kloca nie wezmę pod pachę. No ale jeśli nawet to wada sprzętowa to serwis na miejscu tego nie załatwi....
 

biedronka1

New member
Ja wziąłem taxi bagażowe - zapłaciłem za transport i pozbyłem się problemu. Z tym że najpierw pojedź do sklepu i zapytaj o możliwość zwrotu/wymiany na inny model (innego producenta). Jeżeli kupiłeś przez internet to masz możliwość oddania bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni... i nie musisz nikogo o nic prosić/pytać.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Witam dostałem odpowiedź od Philipsa. Takie podpowiedzi zmień gniazdo hdmi zmień kabel czy soft najnowszy. Proponują wymianę ale czy inny egzemplarz nie będzie miał tego samego. A poza tym ma ktoś doświadczenie ze zwrotem do Media Markt... Przyjadą, trzeba samemu wieźć czy ewentualnie przy dostawie nowego zabiorą ten stary??? Przecież takiego kloca nie wezmę pod pachę. No ale jeśli nawet to wada sprzętowa to serwis na miejscu tego nie załatwi....


Proponuję Ci odpisać im, że w ramach testów zmieniłeś kabel i gniazdo HDMI i nic to nie poprawiło. W dodatku na wbudowanym Netflix i YT występuje ten sam problem a więc nie ma to związku ani z żadnym kablem, gniazdem czy urządzeniem zewnętrznym a na forum hdtv identyczny problem z obrazem zgłasza większa ilość użytkowników serii PUS8535 (także o innych przekątnych ekranu). Niektórzy wręcz zwracają/wymieniają ten TV na urządzenia innych producentów, właśnie z uwagi na wadliwą obróbkę obrazu.
 
Ostatnia edycja:

juzeg76

Member
Najlepiej zadzwoń na infolinię Philipsa i powiedz dokładnie co się dzieje, tak jak kolega wyżej napisał.

Philips się nie chowa przed problemem proponuja wymianę w sklepie z tego względu że telewizor mam 3 dni i kupiony przez internet. Ale nie gwarantują że następny będzie dobry czyli się najeżdżę i nic nie załatwię. Dlatego postanowiłem że za 3 tyg wołam serwis z philipsa niech działają jak nie naprawia to sami wymienia.
 

biedronka1

New member
Philips się nie chowa przed problemem proponuja wymianę w sklepie z tego względu że telewizor mam 3 dni i kupiony przez internet. Ale nie gwarantują że następny będzie dobry czyli się najeżdżę i nic nie załatwię. Dlatego postanowiłem że za 3 tyg wołam serwis z philipsa niech działają jak nie naprawia to sami wymienia.


Nie lepiej oddać ten i wziąć coś od innego producenta (Sony, Samsung, LG itp.) lub ewentualnie wymienić na inny model Philipsa? Jeżeli przegapisz termin na zwrot ze względu na zakup na odległość (przez internet), to może się okazać że serwis Philipsa i tak cię oleje a Ty zostaniesz z tym telewizorem "na zawsze". :roll:
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Byłem dzisiaj w Mediaexpert i stały 2 modele tego Philipsa (50 i 58") oraz leciało na nich demo (chyba to wbudowane, jak laska w kręconych włosach robi zdjęcia Olympusem). Stałem długo, przyglądałem się i nie widziałem żadnych problemów z obrazem. Zdaję sobie sprawę, że nie było tam zbyt wiele ciemnych scen i że materiał był dobrej jakości ale nawet jakbym miał na siłę czegoś się czepić to niczego związanego z tym o czym piszecie. Zupełnie nic. Żadnych plam, żadnych artefaktów. Małe zastrzeżenia miałem jedynie do szybszego ruchu (obraz się rozmywał) ale może to była kwestia ustawienia upłynniacza.
 

biedronka1

New member
Byłem dzisiaj w Mediaexpert i stały 2 modele tego Philipsa (50 i 58") oraz leciało na nich demo (chyba to wbudowane, jak laska w kręconych włosach robi zdjęcia Olympusem). Stałem długo, przyglądałem się i nie widziałem żadnych problemów z obrazem. Zdaję sobie sprawę, że nie było tam zbyt wiele ciemnych scen i że materiał był dobrej jakości ale nawet jakbym miał na siłę czegoś się czepić to niczego związanego z tym o czym piszecie. Zupełnie nic. Żadnych plam, żadnych artefaktów. Małe zastrzeżenia miałem jedynie do szybszego ruchu (obraz się rozmywał) ale może to była kwestia ustawienia upłynniacza.


Trzeba było poprosić o pilot do TV i go uruchomić. Jak już oddałem tego Philipsa to zanim wziąłem nowy TV (innego producenta) to miałem przy sobie swoje WiFi LTE... prosiłem obsługę o pilot do danego modelu. Uruchamiałem go, instalowałem interesujące mnie aplikacje (Player, netflix), logowałem się do aplikacji i sprawdzałem jak to chodzi. Nie kupię już nigdy niczego w ciemno tak jak zrobiłem z 8535 lub też na podstawie obrazów DEMO prezentowanych na TV w marketach. Trzeba sprawdzić i tyle:)


Także jak będziesz następnym razem to polecam odpalić sobie Netflixa, YouTube, Player itp. itd.
 

juzeg76

Member
Nie lepiej oddać ten i wziąć coś od innego producenta (Sony, Samsung, LG itp.) lub ewentualnie wymienić na inny model Philipsa? Jeżeli przegapisz termin na zwrot ze względu na zakup na odległość (przez internet), to może się okazać że serwis Philipsa i tak cię oleje a Ty zostaniesz z tym telewizorem "na zawsze". :roll:

Pewno lepiej ale dzwoniłem na linie media Markt muszę to załatwić osobiście w sklepie i nawet jak przyjadę to też nie ma 100% że przyjmą... A nie mam foli od pilota, z pudełka zerwana karta gwarancyjna... Ehhh... Zobaczę może jutro podjadę dam kwit odstąpienia od kupna i może jednak się zdecyduje bo to co widać to wola o pomstę do nieba...
Jestem zdziwiony tylko opiniami na stronach euro rtv i media a w zasadzie wszędzie go wychwalają
 
Ostatnia edycja:

k3firoo

New member
Aquamen po włączeniu filtrów zdecydowanie lepiej wygląda ta scena, ale ogólnie to jest słaba jakość samego filmu który nie jest nawet w 4k. Inne filmy 4k dark lub wiedźmin ciemne sceny są ok. Nawet zdjęcie yt jakas prezentacja 4k oled LG nie ma żadnych szumów.
5415fcf687782137ad539defe0c68528.jpg
54df7c2f385995f05cc2e99651b51e56.jpg


Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
O ludzie, jaka kaszana, tego się nie da oglądać
Na to nie pomogą żadne ustawienia obrazu.
I jak tu kupić Philipsa 43PUS8535 z takim obrazem?
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Skąd "wiesz", że będzie taki obraz, masz ukończony kurs/uprawnienia jasnowidza?

Bo wrzucił nagranie i na nim wygląda to fatalnie. @biedronka1 też zwrócił ten telewizor Philipsa.
Powiecie w takim razie, dlaczego chcę kupić Philipsa a nie coś innego? , bo na Philipsie można stworzyć listę ulubionych naziemno-satelitarą, na innych markach nie da się czegoś takiego stworzyć. LG miało to poprawić już dawno, ale na obietnicach się skończyło.
 
Ostatnia edycja:

k3firoo

New member
Bo wrzucił nagranie i na nim wygląda to fatalnie

Powiecie w takim razie, dlaczego chcę kupić Philipsa a nie coś innego? , bo na Philipsie można stworzyć listę ulubionych naziemno-satelitarą, na innych markach nie da czegoś takiego stworzyć. LG miało to poprawić już dawno, ale na obietnicach się skończyło.
To co kolega wrzucił to były chyba ustawienia na zero. Poza tym jeśli sam film jest słabej jakości lata 75 to żaden tv nie zrobi by był w jakości 4k.
Wczoraj była jakaś aktualizacja, może coś w niej było. Pierwszy dzień oglądałem serial ku jezioru na netflix bez filtrów i były widoczne szumy, na yt różne materiały 4k np oled LG lub jakieś inne sceny filmowe i żadnych ziaren nie było. Wczoraj odpaliłem filtry i nie mam takich artefaktów jak pisał kolega w aquamen lub w szczekach co widać na filmie.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 
Do góry