No jasne że radzi sobie lepiej bo kupiłeś telewizor klasy premium a Philips to średnia półka.Ja Philipsa bronić nie będę ale wadliwe telewizory się zdarzają.Podobny przykład rok temu był z Panasonic gx830 chociaż nigdy nikt się nie uskarżał na obraz w tym telewizorze
Ale w sytuacji gdy kilku naszych użytkowników Philipsa PUS8535, w dodatku z różnymi przekątnymi, oraz "zagraniczne fora" zgłaszają ten sam problem, to już nie można mówić o wadliwych egzemplarzach a raczej o wadliwej serii 8535.
Oczywiście, problem może dotyczyć oprogramowania i może zostać niedługo rozwiązany przez aktualizację ale pewności nie ma. Ja z zakupem się wstrzymuję do rozwiązania problemu.
Jeśli sytuacja się nie wyklaruje w ciągu 2-3 tygodni, to będę musiał się zdecydować na zupełnie inny TV (może LG nano86, choć wolałbym coś na matrycy VA).
Ostatnia edycja: