Philips PML9008 Telewizor Xtra, Mini LED 4K: zaktualizowane ceny .

bambik

New member
Jeszcze nie oddałem, dopiero w poniedziałek.
Próbowałem załączyć zasilanie (wtyczką) z wciśnięty przyciskiem on/off na tv, jak i również załączyć zasilanie z wciśniętymi przyciskami on/off i vol- na pilocie i nic to nie dało - pojawia się logo philips, mieli i czarny ekran.
 

bambik

New member
Sorry że tak późno odpisuję, ale dzieją się dziwne rzeczy.
Tak kiki, wielokrotnie odłączałem go na dłużej nawet niż pół godziny, na całą noc i to nie pomogło.

Jednak po którejś próbie uruchomienia wstał i poprosił o skonfigurowanie, tak jakby udało się go zresetować do fabrycznych. Hurra. Jednak nie chciał wyszukać żadnej sieci WiFi. Mieszkam w bloku i jest tu wiele sieci, a ten nic nie znalazł.

Po kolejnym uruchomieniu następnego dnia wszystkie ustawienia wróciły tak jak na początku, czyli jednak nie zresetował się do fabrycznych! Wrócił ekran startowy, aplikacje, kanały tv. Ale miał problem z uruchomieniem jakiejkolwiek apki przez internet mimo połączenia po WiFi, tv było.

Po kolejnym uruchomieniu następnego dnia już wołał żeby zakodować od nowa tv i połączyć WiFi.

Wczoraj to samo tylko ekran startowy zgłupiał, nie wyświetla żadnych aplikacji, a internet ma, bo klikając netflix na pilocie wchodzi on i działa. Próbowałem uruchomić YT z telefonu i tylko wchodzi w loop z logiem YT.

Następnym uruchomieniem wgl nie pokazywał ekranu startowego tylko kłódkę, ale tv działało.

W tym momencie za każdym uruchomieniem nie ma apek, nie ma połączenia WiFi i woła że brak zainstalowanych kanałów tv. Po połączeniu WiFi jest tv o dziwo i działa sam netflix. Nadmienię tylko, że programy tv mam po kablu tv.

Spróbuję zresetować do fabrycznych i zobaczymy.
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
Lepiej oddaj na rękojmię.
Jeśli można ,to pozbądź się tego grata.Na podstawie tego co piszą ludzie o tym tv ,chociażby na tym forum ,to wielce prawdopodobne ,że będzie sprawiał kolejne problemy.A jak czytam wypowiedzi ludzi ,którzy mieli to nieszczęście i musieli korzystać z serwisu Philipsa to moje przypuszczenia graniczą niemal z pewnością.Czyli będziesz miał Pan kłopoty.Niestety. ;)
 

bambik

New member
Niestety to nie pomogło i tv ponownie wpadł w pętlę z logiem philips.
Lepiej oddaj na rękojmię.
Jeśli można ,to pozbądź się tego grata.Na podstawie tego co piszą ludzie o tym tv ,chociażby na tym forum ,to wielce prawdopodobne ,że będzie sprawiał kolejne problemy.A jak czytam wypowiedzi ludzi ,którzy mieli to nieszczęście i musieli korzystać z serwisu Philipsa to moje przypuszczenia graniczą niemal z pewnością.Czyli będziesz miał Pan kłopoty.Niestety. ;)
Jak to zrobić od razu? Najlepiej to bym to oddał i wziął inny model ze sklepu. Ale wiem że sklep będzie się pewnie upierał żeby to naprawiać.
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
sklep będzie się pewnie upierał żeby to naprawiać.
Sklep to Ci może co najwyżej skoczyć z rozpędu obunóż a nie upierać się przy czymkolwiek.
Jeśli Twój tv łapie się na rękojmię ( sprawdź to ), to idziesz z nim do sklepu w którym go kupowałeś i na tą rękojmię go oddajesz.A nie na żadną gwarancję.
 
Do góry